Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff. Jeg skal alltid til å svare på noe her, så er det noen som tyter på MSn, så jeg åpner samtalevinduet for å svare... så når jeg kommer tilbake til forumet så husker jeg ikke hva det var jeg skulle til å skrive. :(

Lenke til kommentar

Har ingen å spørre på denne tiden av døgnet, så jeg tyr til kafeen for litt assistanse. Sykt takknemlig om noen kan hjelpe med litt info.. Jeg har Altibox og sandefjord bredbånd i hus og skal mekke internett på min stasjonære pc. Jeg har ikke tråløst, så jeg må trekke kabel. Men.. denne pcen er langt unna ruteren, aå jeg lurer på om jeg kan stikke kabelen rett i veggen der hvor altiboxen (tv) står? Internett følger vel med altibox pakken, gjør det ikke? Samme type utgang og den lyser som bare det. Har en kamerat som har den ordningen hjemme..

I veggen, eller i selve "altibox" boksen? Hadde vært epic om noen hadde greie på dette. Sitter her å fumler alene i natta og er i beste fall nooob...

du kan ikke bruke en tvutgang for å få internett.

Lenke til kommentar

ENDELIG! Jeg har vært så nysgjerrig på hva som skjulte seg bak den QR-koden. Og nå som jeg har fått meg barcode scanner på mobilen kunne jeg endelig finne det ut. Håpet på en eller annen obskur lenke, men det var visst bare eposten din.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...