kloningen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det var en gang et par hvite sko... D: - og en grønn og frodig hage. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvite sko er digge, særlig digg å prøve og holde de rene så lenge som mulig, selv om man går ute i de hver dag. Alltid en nedtur å oppleve at de blir skitna til under en time etter at du kjøpte de. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvite sko er jo chill da. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg holdt de hvite skoene mine hvite i nesten 2 mnd jeg.. De er forsåvidt forsatt hvite, men det er noen merker jeg ikke orker å fjerne Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Måten man holder hvite sko hvite, er ved å ikke bruke de. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Uff. Jeg skal alltid til å svare på noe her, så er det noen som tyter på MSn, så jeg åpner samtalevinduet for å svare... så når jeg kommer tilbake til forumet så husker jeg ikke hva det var jeg skulle til å skrive. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Refsa; Satse på liten hybel da? Den er ferdig møblert så slipper og flytte møbler. Er vel ikke så mange ting jeg trenger siden veien hjem er 63Km fra hybel. Selve hybelen er ganske stor egentlig da. Sofa og madrass får jeg til helga igjen. En skikkelig godsofa Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har ingen å spørre på denne tiden av døgnet, så jeg tyr til kafeen for litt assistanse. Sykt takknemlig om noen kan hjelpe med litt info.. Jeg har Altibox og sandefjord bredbånd i hus og skal mekke internett på min stasjonære pc. Jeg har ikke tråløst, så jeg må trekke kabel. Men.. denne pcen er langt unna ruteren, aå jeg lurer på om jeg kan stikke kabelen rett i veggen der hvor altiboxen (tv) står? Internett følger vel med altibox pakken, gjør det ikke? Samme type utgang og den lyser som bare det. Har en kamerat som har den ordningen hjemme.. I veggen, eller i selve "altibox" boksen? Hadde vært epic om noen hadde greie på dette. Sitter her å fumler alene i natta og er i beste fall nooob... du kan ikke bruke en tvutgang for å få internett. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ah har forsatt et år igjen i dette hølet jeg Hvor flytter du? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Trololololo! tuuddeliduu! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Fatter ikke hvordan folk blir hekta på de trolololo-greiene. Jeg har sett den noen ganger, og fortsatt ikke fått den på hjernen eller noe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Er trololo en ting? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Ah har forsatt et år igjen i dette hølet jeg Hvor flytter du? Kongsberg. Slipper også og gå på innavl skola i bygda resten av livet Endret 15. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 ENDELIG! Jeg har vært så nysgjerrig på hva som skjulte seg bak den QR-koden. Og nå som jeg har fått meg barcode scanner på mobilen kunne jeg endelig finne det ut. Håpet på en eller annen obskur lenke, men det var visst bare eposten din. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) trololo.swf trololo.flv Endret 15. august 2010 av fargoth 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Kongsberg. Slipper også og gå på innavl skola i bygda resten av livet Kongsberg er jo.. langt utpå landet da. D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg