Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jaja. Jeg er nå officially en Chrome-bruker. Jeg fikk med meg browserdiskusjonen i natt og migrerte fra Firefox da jeg oppdaga at Chrome faktisk er raskere enn Firefox. Sad, but true.

Elsker iverfall firefox pga brukervennlighet og en god del gratis add-ons og skins.

Edit: Æsj. Lasta ned Chrome for å teste det. Blæ, Ekkelt og kjedelig.

Jeg bryr meg ikke om utseende eller addons. I couldn't care less så lenge Chrome er raskere (forumet tar jo evigheter å lad i FF). Jeg kommer til å browse i Chrome, men beholder FF i tilfelle jeg trenger noe bare en av plugins'a derfra kan skaffe meg.

Det tar litt over et sekund å laste en side med 100 innlegg for meg i FF, på den bærbare tar det 5 sekunder, men den suger så hardt at den ikke brukes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg ikke om utseende eller addons. I couldn't care less så lenge Chrome er raskere (forumet tar jo evigheter å lad i FF). Jeg kommer til å browse i Chrome, men beholder FF i tilfelle jeg trenger noe bare en av plugins'a derfra kan skaffe meg.

FF er jo ikke treg, og forumet tar ikke lang tid å laste.

Lenke til kommentar

Hos meg tar det evigheter (i FF) bare å komme inn på mine innlegg. I Chrome tar det nesten ikke noe tid i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hos meg tar det evigheter (i FF) bare å komme inn på mine innlegg. I Chrome tar det nesten ikke noe tid i det hele tatt.

For meg tar det vel ca et halvt sekund.

Men FF takler bedre å ha mange faner oppe, som jeg ofte har

Lenke til kommentar

Skal bli godt å få døgnrytmen på plass nå, men døgning er det værste i verden. Denne dagen kommer til å gå langsomt, og det eneste jeg tenker på er å sove, gleder meg til kveld.

Har akkurat fått døgnrytmen min på plass

Gruer meg til skoledag på onsdag.. Hvordan skal jeg klare å stå opp klokka 07.00 forstår jeg bare ikke. Må legge meg tidlig, og stå opp tidlig.

Du er ikke den eneste

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...