Pubé Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jaja. Jeg er nå officially en Chrome-bruker. Jeg fikk med meg browserdiskusjonen i natt og migrerte fra Firefox da jeg oppdaga at Chrome faktisk er raskere enn Firefox. Sad, but true. Elsker iverfall firefox pga brukervennlighet og en god del gratis add-ons og skins. Edit: Æsj. Lasta ned Chrome for å teste det. Blæ, Ekkelt og kjedelig. Jeg bryr meg ikke om utseende eller addons. I couldn't care less så lenge Chrome er raskere (forumet tar jo evigheter å lad i FF). Jeg kommer til å browse i Chrome, men beholder FF i tilfelle jeg trenger noe bare en av plugins'a derfra kan skaffe meg. Det tar litt over et sekund å laste en side med 100 innlegg for meg i FF, på den bærbare tar det 5 sekunder, men den suger så hardt at den ikke brukes Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg bryr meg ikke om utseende eller addons. I couldn't care less så lenge Chrome er raskere (forumet tar jo evigheter å lad i FF). Jeg kommer til å browse i Chrome, men beholder FF i tilfelle jeg trenger noe bare en av plugins'a derfra kan skaffe meg. FF er jo ikke treg, og forumet tar ikke lang tid å laste. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skjer i dag da nerder? Skal prøve å rydde opp i kablene mine. Får vel bare begynne... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skjer lite her. Sitter å venter på pc deler og nerder her på forumet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg bryr meg ikke om utseende eller addons. I couldn't care less så lenge Chrome er raskere (forumet tar jo evigheter å lad i FF). Jeg kommer til å browse i Chrome, men beholder FF i tilfelle jeg trenger noe bare en av plugins'a derfra kan skaffe meg. FF er jo ikke treg, og forumet tar ikke lang tid å laste. Hos meg tar det evigheter (i FF) bare å komme inn på mine innlegg. I Chrome tar det nesten ikke noe tid i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hos meg tar det evigheter (i FF) bare å komme inn på mine innlegg. I Chrome tar det nesten ikke noe tid i det hele tatt. Merkelig. Har du oppdatert til nyeste versjon ? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg bryr meg ikke om utseende eller addons. I couldn't care less så lenge Chrome er raskere (forumet tar jo evigheter å lad i FF). Jeg kommer til å browse i Chrome, men beholder FF i tilfelle jeg trenger noe bare en av plugins'a derfra kan skaffe meg. FF er jo ikke treg, og forumet tar ikke lang tid å laste. Hos meg tar det evigheter (i FF) bare å komme inn på mine innlegg. I Chrome tar det nesten ikke noe tid i det hele tatt. For meg tar det vel ca et halvt sekund. Men FF takler bedre å ha mange faner oppe, som jeg ofte har Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hos meg bruker Chrome mye lengere tid å åpne denne siden en FF gjør. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hmm... chrome var liksom akkurat litt raskere. Får vurdere å bytte, å bruke FF til snusk istedet Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 jeg er en kafé morder... Er alle fyllesjuke nå eller? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Frisk som en nerd her Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvis vi ikke får virus da... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 jeg er småsjuk... En uke med flere timer trening hver dag og lite søvn er kanskje ikke det beste for imunforsvaret Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 nei, kanskje en ide og sove litt lenge i morgen da? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skal bli godt å få døgnrytmen på plass nå, men døgning er det værste i verden. Denne dagen kommer til å gå langsomt, og det eneste jeg tenker på er å sove, gleder meg til kveld. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Gruer meg til skoledag på onsdag.. Hvordan skal jeg klare å stå opp klokka 07.00 forstår jeg bare ikke. Må legge meg tidlig, og stå opp tidlig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skal bli godt å få døgnrytmen på plass nå, men døgning er det værste i verden. Denne dagen kommer til å gå langsomt, og det eneste jeg tenker på er å sove, gleder meg til kveld. Har akkurat fått døgnrytmen min på plass Gruer meg til skoledag på onsdag.. Hvordan skal jeg klare å stå opp klokka 07.00 forstår jeg bare ikke. Må legge meg tidlig, og stå opp tidlig. Du er ikke den eneste Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Gruer meg til skoledag på onsdag.. Hvordan skal jeg klare å stå opp klokka 07.00 forstår jeg bare ikke. Må legge meg tidlig, og stå opp tidlig. Jeg kan stå opp 8:00 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skate er ufattelig morro! Dog ingen god ide og gjøre det med helt ny bukse -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg