Laughing Madcap Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Søndags morgen, folk er på vei hjem Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Know Veldig dumt i grunn. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du må da være glad på andres vegne. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mr.A: Du kan få dra hjem til meg å vaske og rydde og slikt til jeg kommer hjem om noen timer ! Sounds gewd? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mr.A: Du kan få dra hjem til meg å vaske og rydde og slikt til jeg kommer hjem om noen timer ! Sounds gewd? Ha ha. Ok, men bare så du vet det så har jeg en timelønn på 10.000 kroner Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Pøsj! Her går du som polakk! Er du heldig så kanskje jeg hiver inn en banan eller noe på de normale 4.50. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Dæven, da drakk man visst litt mye i går... Husker at jeg ble dårlig en eller annen gang Og så har jeb bare blitt fortalt at jeg kom meg igjen, men det husker jeg riktignok ikke noe av Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Nei glem det, jeg roter nå. Det er 10.000 i startpris så blir det 5000 ekstra per time + 10.000 ekstra hvis jeg skal vaske badet. Så har du jo også avgifter så totalen kommer nok borti 100.000,- Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Huff, må man virkelig være en insomniac for å delta i de beste samtalene her? Jeg gikk til sengs rundt klokka ett, og da var det bare så vidt begynt å bli aktivitet her. Si meg, er alle forumnerder nocturnal? I såfall tror jeg at jeg er langt fra en. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Huff, må man virkelig være en insomniac for å delta i de beste samtalene her? Jeg gikk til sengs rundt klokka ett, og da var det bare så vidt begynt å bli aktivitet her. Si meg, er alle forumnerder nocturnal? I såfall tror jeg at jeg er langt fra en. Hvordan gode samtaler sikter du til ? Endret 15. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vel, jeg har en ganske så skrudd humor, og mange som henger i DNFK har samme humor som meg. Bare at de er nattdyr, noe jeg ikke er. Så derfor oppstår de "beste" samtalene sent på natta når jeg for lengst er i seng. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vel, jeg har en ganske så skrudd humor, og mange som henger i DNFK har samme humor som meg. Bare at de er nattdyr, noe jeg ikke er. Så derfor oppstår de "beste" samtalene sent på natta når jeg for lengst er i seng. Det er vel ikke så rart. Folk er jo overtrøtt til de grader og bare sitter å skriver bullsh*t natta lang. Men ja, det er veldig morsomt her på natta. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Jaja. Jeg er nå officially en Chrome-bruker. Jeg fikk med meg browserdiskusjonen i natt og migrerte fra Firefox da jeg oppdaga at Chrome faktisk er raskere enn Firefox. Sad, but true. Endret 15. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Jaja. Jeg er nå officially en Chrome-bruker. Jeg fikk med meg browserdiskusjonen i natt og migrerte fra Firefox da jeg oppdaga at Chrome faktisk er raskere enn Firefox. Sad, but true. Elsker iverfall firefox pga brukervennlighet og en god del gratis add-ons og skins. Edit: Æsj. Lasta ned Chrome for å teste det. Blæ, Ekkelt og kjedelig. Endret 15. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 bæbælillelam Skjønner. Veldig interessant. Kan du utdype det litt mere ? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=p4SS4JNIlPg Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Ha ha. Ikke dårlig Edit: fjerna [media] taggen Endret 15. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jaja. Jeg er nå officially en Chrome-bruker. Jeg fikk med meg browserdiskusjonen i natt og migrerte fra Firefox da jeg oppdaga at Chrome faktisk er raskere enn Firefox. Sad, but true. Elsker iverfall firefox pga brukervennlighet og en god del gratis add-ons og skins. Edit: Æsj. Lasta ned Chrome for å teste det. Blæ, Ekkelt og kjedelig. Jeg bryr meg ikke om utseende eller addons. I couldn't care less så lenge Chrome er raskere (forumet tar jo evigheter å lad i FF). Jeg kommer til å browse i Chrome, men beholder FF i tilfelle jeg trenger noe bare en av plugins'a derfra kan skaffe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg