Vertical^ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ingen rører min heller, utenom lille bror når han får lov til å spille på den.. Haha, ja. Lillebror er vel den eneste med tilgang. Heldigvis vet han vel så vidt hva pr0n er, så. Han sitter i flere timer å spiller "Crush the Castle" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nei, takke meg til M$. XP og Win7. Og 2k. Vista, 95 og ME kan brenne varmt og lenge. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Eg har faktisk vent meg til vista... Merkar at det er manglar og dårlig her og der då. Lurer på Win7. Men HATAR oppgavelinja der. Den kan ein vel forandre til ein litt meir "klassisk" look..? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Pappa klarer ikke mac, i like. Mamma klarer Linux, I dislike. Heh.. hender pappa ringer/spør meg om hjelp, til windass. Jeg lurer på ossn han fikk den jobben han har nå. You ask me? Han har en viktig stilling innen sikkerhet, i et stort firma, som viss noe gikk galt ville store deler av landet blitt lammet. Jeg gremmes.. ( Kan kanskje legge til at det er gjerne programmene òg, Office 07-10 er vsisst vanskelig, and so is photoshop. Photoshop kan jeg forstå, office, litt mindre. men han klarer seg uten meg Store deler Veldig sjeldent nå i det site faktisk ) Endret 14. august 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Eg har faktisk vent meg til vista... Merkar at det er manglar og dårlig her og der då. Lurer på Win7. Men HATAR oppgavelinja der. Den kan ein vel forandre til ein litt meir "klassisk" look..? Ja, du kan endre oppgavelinja slik at den er "vanlig" Husker ikke hvordan i farta.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ikke mye som har skjedd siden sist, nei. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Eg har faktisk vent meg til vista... Merkar at det er manglar og dårlig her og der då. Lurer på Win7. Men HATAR oppgavelinja der. Den kan ein vel forandre til ein litt meir "klassisk" look..? Eller du kan fancye den opp som min med WindowsBlinds Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvordan kan briller bli skitne når du har vasket de på morgenen og de var helt perfekte, så blir de så skitne på kvelden? jeg har sitti foran pc'en hele dagen. Mystiskt.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Jeg har sitti foran pc'en hele dagen. Mystiskt.. Nerd. Endret 14. august 2010 av Nopros 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har sitti foran pc'en hele dagen. Mystiskt.. Nerd. Jeg gjør jo det hver eneste dag, trodde ikke det var noe nytt for alle sammen her. :!: Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Sjalabais! Off to play sũm CoD Jeg gjør jo det hver eneste dag, trodde ikke det var noe nytt for alle sammen her. :!: Da er vi to! Endret 14. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg sitter ikke foran PC'en HELE dagen, men det er ikke mye andre ting jeg gjør CoD er kjedelig.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har nettopp fanget en katt som skal avlives.... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 AdBlock Plus Funker ikke med den nyeste versjonen av Firefox, så nå har jeg masse reklamer på den sida har plutselig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvorfor bruker alle FireFox? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har nettopp fanget en katt som skal avlives.... Hvor bor du? mamma er dyrekjær, savner katten vår som døde, og leter etter ny og prøver å overtale far. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Firefox ruuuuuuler! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg