2ore Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 CTRL+Shift+P, bitchez. Er forøvrig perfekt når du er på besøk hos folk og ikke vil at de skal snoke rundt i loggen. Akkurat mamma er en jævel på sistnevnte. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 ^ Jupp! Har dere virkelig så snusete foreldre? Ingen rører PC-en min unntatt meg selv. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Ja, mann! Fra nå av søker du på snusk i den fanen Foreldra mine toucher aldri min pc. Da får pcen dems virus helt uten videre Endret 14. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) same here. Brodern har en bruker på min hvis han besøker da, men ellers kommer ingen seg inn på min PC eller telefon Endret 14. august 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ctrl+Shift+P - Hva gjør den hurtigtasten, ingenting hos meg iallefall. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 ctrl+shift+n i chrome Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har samme opplegget, Zoro. Passord på PC-en, samt at jeg ofte låser PC-en hvis jeg skal ut en tur osv. Ingen som rører den uansett. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Pappa bruker min, av og til når vi er på turer, f.eks danskebåten istad. Men da åpner jeg fort en annen nettleser, og legger ned alt på en måte han ikke ser det Pappa klarer ikke mac, i like. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har samme opplegget, Zoro. Passord på PC-en, samt at jeg ofte låser PC-en hvis jeg skal ut en tur osv. Ingen som rører den uansett. Trykker win+L bare jeg går ut av rommet jeg Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ingen er på PCen min heller (Untatt meg ofc). Men dette var fordi jeg dreiv og oppgraderte Ubuntu på hennes PC. Henne måtte selvfølgelig låne min PC til å sjekke mailen online, og jeg visste ikke hva som var på 2new tab" siden.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har dere virkelig så snusete foreldre? Ingen rører PC-en min unntatt meg selv. Ingen får røre dataen min til andre ting enn gaming, av fleire grunnar. Men foreldra mine er veldig flinke til å IKKJE BANKE PÅ. Og om dei først bankar på så kjem dei inn med ein gong, i staden for å vente på "kom inn". Blir så jævla sur. Og om eg seier noko på det, klikkar mor mi skeivt fordi eg har noko å skjule. Eg har vel fortalt før om då eg låste døra og ho fekk panikk fordi det var INGEN grunn til at den skulle vere låst. KUK. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg lar heller aldri folk bruke PCen min uten at jeg veit om det. Og om noen skal låne PCen til et eller annet sletter jeg alt av logg sånn at det ikke oppstår flauheter. Privatlivet må beskyttes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 ^ Jupp! Har dere virkelig så snusete foreldre? Ingen rører PC-en min unntatt meg selv. Familien min rørte PC-en min da jeg var 12-14 år, men ikke etter det. Og jeg vegrer meg for å røre deres. Treige, virusinfiserte jævler. Evt. iMacs. *grøsse* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ingen rører min heller, utenom lille bror når han får lov til å spille på den.. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Pappa klarer ikke mac, i like. Mamma klarer Linux, I dislike. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Mamma klarer XP, and thats it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg