L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Screwdriver med masse screw. Altså... Folkens... Når Eplefe sier det er mye screw i den så ikke prøv å være "mann" å late som det ikke er det. Det lønner seg ikke *snakke av erfaring* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 mer plass til sprit i glasset Da har du for mye juice. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 jeg skulle da bare være snill jeg... men ok han skal få sove. flink 50åring Hadde jeg vekket han så hadde jeg vært sprek så en 18åring men nok om det Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Aces, jeg har ikke noe rød kartong eller noe til å lage mine sedvanlige kort Det er ikke så farlig, bare det er hjemmelaget vettu, lillevenn. Det er som kjent tanken som teller. Er jo meg i et nøtteskall, det, sånn egentlig. Får håpe vingene bærer deg så du ikke kræsjlander når du skal gjøre din éntre i Holmenkollen da. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du skal få den velkomsten jeg fikk. Er jeg ikke kjempesnill? Hvor har du vært? Vi har savnet deg! Hvordan kunne du forlate oss? Hva har du gjort? Hvem har du vært med? Var de slemme med deg? Hvorfor ble du så lenge? Basskurs og hos Tommy. Veit. Jeg måtte. Spilt "I Feel Good!". Bekjente. Nei. Tid er en illusjon. Vet du hva? Jeg fikk nesten Underpants-abstinenser. Jeg småskjelver allerede. Huh? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Screwdriver med masse screw. Altså... Folkens... Når Eplefe sier det er mye screw i den så ikke prøv å være "mann" å late som det ikke er det. Det lønner seg ikke *snakke av erfaring* Heh. Jeg drikker mer hardcore enn deg. Jeg tok den uten problemer. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du skal få den velkomsten jeg fikk. Er jeg ikke kjempesnill? Hvor har du vært? Vi har savnet deg! Hvordan kunne du forlate oss? Hva har du gjort? Hvem har du vært med? Var de slemme med deg? Hvorfor ble du så lenge? Basskurs og hos Tommy. Veit. Jeg måtte. Spilt "I Feel Good!". Bekjente. Nei. Tid er en illusjon. Vet du hva? Jeg fikk nesten Underpants-abstinenser. Jeg småskjelver allerede. Huh? Posten var originalt en dønn sarkastisk Lars-post. Derfor den slutten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er ikke så farlig, bare det er hjemmelaget vettu, lillevenn. Det er som kjent tanken som teller. Åh. Du har vel rett. *finne papir og penner og slikt* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Heh. Jeg drikker mer hardcore enn deg. Jeg tok den uten problemer. Du er mer hardcore enn meg. Det er bare å innrømme det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg er blond. Åherrehimmel. Jeg er blond. Hva har jeg gjort? :-| we do not know please tell us Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er ikke så farlig, bare det er hjemmelaget vettu, lillevenn. Det er som kjent tanken som teller. Åh. Du har vel rett. *finne papir og penner og slikt* Og så skriver du et dikt! "Tenk på meg når du sover i legligheten over. Eg kjem om natta når du søver hilsen din lille røver" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg er blond. Åherrehimmel. Jeg er blond. Hva har jeg gjort? :-| we do not know please tell us Jeg må vente til i mogen før jeg bleker det ferdig, og til fredag før jeg farger det igjen, ellers dør håret mitt. Og nå er jeg bare sånn.. Halvblond. Jeg gruer meg til håret mitt tørker. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg skal i Korketrekker'n i morgen med skolen. Veit noen hvordan været der er? Is eller snø? Hva er mest sannsynelig. Jeg tror is. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Screwdriver med masse screw. Altså... Folkens... Når Eplefe sier det er mye screw i den så ikke prøv å være "mann" å late som det ikke er det. Det lønner seg ikke *snakke av erfaring* Heh. Jeg drikker mer hardcore enn deg. Jeg tok den uten problemer. Kul du er a Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Til de som har prøvd begge: Hva er best av Absolutt og Vikingfjord? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Kul du er a Hu er faktisk det. Til de som har prøvd begge: Hva er best av Absolutt og Vikingfjord? Absolut Men vikingfjord gir mer for penga Endret 13. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg må vente til i mogen før jeg bleker det ferdig, og til fredag før jeg farger det igjen, ellers dør håret mitt. Og nå er jeg bare sånn.. Halvblond. Jeg gruer meg til håret mitt tørker. Å, du mente det bokstavelig. Never mind me, then. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Da blir det Absolut+Appelsinjuice som neste på testbenken Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 *Grøss* Dette var en veldig spennede episode ... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kul du er a Hu er faktisk det. må si meg ganske enig her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg