CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Herlig! Kortet mitt funka ikke når jeg skulle handle mat i kantina Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Var akkurat den tøffe alarmen. Trodde først det var toget, så fengselet, men nå er jeg faen ikke sikker. Kanskje flyalarm? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 haha "logisk"men jeg hadde ikke hatt noe i mot fler av deg i masse esker og ja.... kjeften er et idiotisk redkspa noen ganger Jeg er det mest logiske du noensinne støter på. Ett eksempel på min logiske tankegang: Radcliff - Radcligg - Radc ligg - Radikalt ligg Og i dette tilfellet er det kanskje fingrene som er ett idiotisk redskap? xD Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men ingenting slår pizzaen på Peppes, av det jeg har smakt i alle fall. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Var akkurat den tøffe alarmen. Trodde først det var toget, så fengselet, men nå er jeg faen ikke sikker. Kanskje flyalarm?Den var her og, så det var nok det siste. Trodde det var sprengning eller noe først jeg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 men nå ble jeg ferska med diskusjon oppe snx etter skolen Nie: vi er ikke ferdige med dette enda men nå må jeg til rektor og gøøøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 w00t, nå begynner atter en kjedelig skoletime... Denne gangen har vi en tørr samfunnsfaglærer... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Radikalt ligg Og i dette tilfellet er det kanskje fingrene som er ett idiotisk redskap? xD Genialt å ha de to tingene etter hverandre i samme innlegg. ^^ Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men ingenting slår pizzaen på Peppes, av det jeg har smakt i alle fall. Den er sykt god. Nå husker jeg ikke akkuratt hva den ene pizzaen der heter, men den har tortilla chips på. Den er altfor god Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De dagene jeg reiser hjem,og Mamma er på jobb, er det Pappa som står for Matlagingen alias Pizzaen så det går mest i BigOne Classic og den beste HoT(nam)... Anbefales Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den var her og, så det var nok det siste. Trodde det var sprengning eller noe først jeg. Tenkte første: Ey, noen blir påkjørt av toget! Så teknte jeg: Ey, prison break rett over gata! *skuffet* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 men nå ble jeg ferska med diskusjon oppe snx etter skolen Nie: vi er ikke ferdige med dette enda men nå må jeg til rektor og gøøøy Oooooh. Ta med en rake, voldta rektor, kidnapp læreren, putt læreren i eske, send læreren til nordpolen. Det er den logiske tingen å gjøre. ^^ Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Var sånn flyalarm her nå nettopp også Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 w00t, nå begynner atter en kjedelig skoletime... Denne gangen har vi en tørr samfunnsfaglærer... Huff, vi har matte i neste time med den mest patetiske læreren på hele skolen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De dagene jeg reiser hjem,og Mamma er på jobb,er det Pappa som står for Matlagingen alias Pizzaen så det går mest i BigOne Classic og den beste HoT(nam)... Anbefales Har BigOne en veggispizza? Husker jeg syns de var flinke til å lage pizza, nemlig. xD Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Var sånn flyalarm her nå nettopp også Seriøst?! Dere bor ikke tilfeldigvis på sem? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Oooooh. Ta med en rake, voldta rektor, kidnapp læreren, putt læreren i eske, send læreren til nordpolen. Det er den logiske tingen å gjøre. ^^ Neineinei, Ta med nordpolen, voldta rake, kidnapp eske, putt læreren i rektor. Sånn Mushi: Namsos her Endret 9. januar 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Oooooh. Ta med en rake, voldta rektor, kidnapp læreren, putt læreren i eske, send læreren til nordpolen. Det er den logiske tingen å gjøre. ^^ Neineinei, Ta med nordpolen, voldta rake, kidnapp eske, putt læreren i rektor. Sånn Neeeei! Voldta nordpolen, kidnapp rektor, putt læreren i rektor og ta med raka. Edit: Eska skal på hodet. Maskere seg. Endret 9. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dere bor ikke tilfeldigvis på sem?Oslo. Tror sånne flyalarmtester er nasjonale. Men jeg får dem aldri med meg selv om de skal være forhåndsvarslet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Pizza Orginale Milano er vell den beste av frossenpizzaene, begynner å bli litt lei av den eneste. Det går alt for raskt her til at det funker å svare på noe.... Endret 9. januar 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg