WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jenter på Diskusjon.no Gyspy Sameboe Eplefe Epletyv Diskutert Som jeg vet om.. Og et par Ida-er. Og Nora.. og sånt.. eeehhhmmmmm.. husker ikke. Mange som postet masse bilder av seg selv på det bildetråden. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Men nå er nesten alle her minor. Så nå er du for gammel Men jeg er jo jente! Eller er det masse jenter her også? Rule number one: There are no girls on the interwebz. Endret 14. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jenter på Diskusjon.no Gyspy Sameboe Eplefe Epletyv Diskutert Som jeg vet om.. Og et par Ida-er. Og Nora.. og sånt.. eeehhhmmmmm.. husker ikke. Mange som postet masse bilder av seg selv på det bildetråden. Nora er ikke her lengere. Men Idaene er intakt, Aids er vel den som er mest inaktiv av dem. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Rule number one: Ther are no girls on the interwebz. Hysj da.. :!: Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jenter på Diskusjon.no Gyspy Sameboe Eplefe Epletyv Diskutert Som jeg vet om.. Snakk om fjortiser her tidligere *kremt* I saw what you did there! 1on1 QS vs HS? Jeg PWNER deg 1337! Tørr du det ? Eg quickscope og du hardscope ? Lett! Jeg hardscoper og du quickscoper, det er rettferdig. Har du mulighet for å hoste? Nettet mitt har en rimelig dårlig opp-hastighet. So hilarious :!: Har moderate, men add ArTiiC_Pop-fiske Er ikkje på før 11-halv 12 ikveld.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Og så syntes jeg at du var så grei Ja det skal jeg si har forandret seg. Nå er han mer opptatt av å vise hvor mye makt han har. Hveeer eneste kveld. Måtte bare blokkere han på msn og facebook til slutt, ble for slitsomt. Endret 14. august 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Jenter på Diskusjon.no Gyspy Sameboe Eplefe Epletyv Diskutert Som jeg vet om.. Og litt fleire Lemon Hilde Juliess Christinahk KittyCat Bazukh Flabba Nymph Therawyn Og Petter. Endret 14. august 2010 av svelemoe 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jenter på Diskusjon.no Gyspy Sameboe Eplefe Epletyv Diskutert Som jeg vet om.. HAHA Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Men nå er nesten alle her minor. Så nå er du for gammel Men jeg er jo jente! Eller er det masse jenter her også? Oh joy! Ja, det begynenr å bli noen jenter. Vi har da 3 (?) Odaer noen Ida, ei Ingeborg, Rebecca og noen andre ymse som ikke poster i dnfk. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 So hilarious :!: Har moderate, men add ArTiiC_Pop-fiske Er ikkje på før 11-halv 12 ikveld.. Add "ANiftyNinja", orker ikke å bruke kalorier på å: Koble ut tastaturet fra BAKSIDEN av PCen og greier Koble tastaturet inn i PS3en Trykke enter på skjermen sånn at jeg bytter kanal til HDMI Skru på PS3en Legge til navnet ditt Faile pga skriveleif i navnet Sjekke på nytt hvor mange i-er og _ osv Trykke "Send Vennefårespørsel" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er det seriøst at gamle sim-kort ødelegger batteritiden på mobiler? Begynte å stusse nå... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Noen som har noen kjeks og kaffe til denne kafé'n? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 I haz kaffe Vært ute å gått en lang tur i dag, stolt over hvor aktiv man har blitt etter at man har fått hund. Nå skal jeg snart fikse litt reker og loff å se om jeg finner en eller annen god film å se på. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) So hilarious :!: Har moderate, men add ArTiiC_Pop-fiske Er ikkje på før 11-halv 12 ikveld.. Add "ANiftyNinja", orker ikke å bruke kalorier på å: Koble ut tastaturet fra BAKSIDEN av PCen og greier Koble tastaturet inn i PS3en Trykke enter på skjermen sånn at jeg bytter kanal til HDMI Skru på PS3en Legge til navnet ditt Faile pga skriveleif i navnet Sjekke på nytt hvor mange i-er og _ osv Trykke "Send Vennefårespørsel" Ditt namn er verre :| EDIT: Du heiter ikkje det vanskelige Ninjanamnet, men Enquad, sant ? Endret 14. august 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tid for rickrolling av nabolaget! Jeg filmer. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvilket poster er best og henge på for og få "rykte" poeng? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tid for rickrolling av nabolaget! Jeg filmer. Fy faen, det var vellykket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg