Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, avataren min er ganske kul den :) Hvor er clvn forresten? Snart kan jeg endelig si at jeg ikke er noen minor lengre!

Er da ikke noe å skryte av at du snart ikke er det :p Kom da du er 18 du :thumbs:

Jammen, da jeg først var her var jeg 14/15, så da hadde han en ordentlig grunn til å kalle meg minor, og så fylte jeg 16, men jeg var fortsatt minor. Snart blir jeg 18 og da er jeg ENDELIG ikke minor lengre!! :D

Lenke til kommentar

haha, jeg har ikke vært her på dritlenge!

Hvorfor ikke?

So hilarious, trenger eit tips - msn samtalar stoppar ganske fort opp med jenter :p Tips til kva eg kan prate om ? :blush: Er 15, men ingen fjortiss..

Sier dem alle. Jeg pleier å skille fjortiser og ikke-fjortiser ut ifra om de skriver fjortis eller fjortiss.

Prat om været, godteriet du nettopp puttet i munnen, musikk, film etc. Tips, de fleste liker å prate om seg selv. Lat som du er interessert, det fungerer.

Skrive vel da ikkje som ein fjortiss? Skriver som ein ungdom/voksen. Har skriveferdigheitar, men det har ikkje ein fjortiss.

Raz0r xXXXXXxZZZ BlaDeZ

Lenke til kommentar

Hehe, avataren min er ganske kul den :) Hvor er clvn forresten? Snart kan jeg endelig si at jeg ikke er noen minor lengre!

Er da ikke noe å skryte av at du snart ikke er det :p Kom da du er 18 du :thumbs:

Jammen, da jeg først var her var jeg 14/15, så da hadde han en ordentlig grunn til å kalle meg minor, og så fylte jeg 16, men jeg var fortsatt minor. Snart blir jeg 18 og da er jeg ENDELIG ikke minor lengre!! :D

Jeg er 18, I win!

Lenke til kommentar

@Glimti: Jeg slutta der rett og slett fordi jeg mistet interessen. Moroa forsvant sammen med "veteranene" siden Latias sitt hærverk i den gamle, gode tråden. Vi får bare henge her istedenfor da. :wee:

Jepp, interessen min har også forsvunnet. Men jeg hang der lengst da. :D Har hengt her før så det går fint ann å gjenoppta det. Er uansett mest i Politikk og samfunn da.

Ja, du "vant" vel når det gjelder akkurat det. :wee: Det burde du virkelig gjenoppta. :thumbup: Er litt gøy her av og til. :D Pleier å lese mer enn jeg skriver her da, men hadde du begynt å skrive her så hadde jeg sikkert postet litt flere innlegg her selv. :wee:

Henger ikke så mye i Politikk og Samfunn siden det ikke er så mange emner der som opptar meg.

Lenke til kommentar

Men nå er nesten alle her minor. Så nå er du for gammel :p

Lenke til kommentar

Haha, det måtte jo tolkes feil. :p

Vanskelig å forklare den uten å være creepy egentlig. Men jeg husker deg i allefall fra tiden du var aktiv, på en positiv måte. :)

Hehe, husker nok deg og. Du hadde en ganske morsom avatar av deg i en pappeske eller noe. Og så syntes jeg at du var så grei :D

Hehe, jaa, det var pappeske-fortet jeg lagde meg på jobb! Du syntes det? Var i grunn ganske hyggelig å høre =)

Koselig å se at du (og andre) kikker innom her iblant. Har ikke skrevet her på flere måneder selv. Merker man får litt andre prioriteringer og går litt lei når man har skole og slikt i tillegg. Hva er din unnskyldning for å skulke forumet? ;)

Lenke til kommentar

Hehe, jaa, det var pappeske-fortet jeg lagde meg på jobb! Du syntes det? Var i grunn ganske hyggelig å høre =)

Koselig å se at du (og andre) kikker innom her iblant. Har ikke skrevet her på flere måneder selv. Merker man får litt andre prioriteringer og går litt lei når man har skole og slikt i tillegg. Hva er din unnskyldning for å skulke forumet? ;)

Hm, hva skal jeg si? Jeg vokste fra det, og så bruker jeg ikke å være så mye på pcen lengre. Jeg sjekker bare facebook, email og noe andre greier, og som regel stikker jeg ut etter det. Så var jeg i USA i fjor, og da ble nesten pcen glemt. Msn har jeg sluttet for lenge siden også, hehe. Er litt rart å tenke på det slikt.

Lenke til kommentar

Jenter på Diskusjon.no

• Gyspy
  • Sameboe
  • Eplefe
  • Epletyv
  • Diskutert

Som jeg vet om..

Snakk om fjortiser her tidligere :roll: *kremt*

I saw what you did there!

:hrm:

1on1 QS vs HS? Jeg PWNER deg 1337!

Tørr du det ? Eg quickscope og du hardscope ?:p

Lett! Jeg hardscoper og du quickscoper, det er rettferdig. Har du mulighet for å hoste? Nettet mitt har en rimelig dårlig opp-hastighet. Endret av ANiftyNinja
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...