Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Skrive vel da ikkje som ein fjortiss? Skriver som ein ungdom/voksen. Har skriveferdigheitar, men det har ikkje ein fjortiss. Jeg tror du misforstod. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Skrive vel da ikkje som ein fjortiss? Skriver som ein ungdom/voksen. Har skriveferdigheitar, men det har ikkje ein fjortiss. Jeg tror du misforstod. Trudde det var retta mot meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg husker godt avataren til Epletyv. Bare det du husker? hva skal det bety Haha, det måtte jo tolkes feil. Vanskelig å forklare den uten å være creepy egentlig. Men jeg husker deg i allefall fra tiden du var aktiv, på en positiv måte. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Føler at jeg var her i fjortisperioden egentlig. Så endte det med at jeg sluttet å være her for å gå ut og oppleve verden Neida, jeg bare liksom.. vokste opp? Hehe, ser den. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hehe, avataren min er ganske kul den Hvor er clvn forresten? Snart kan jeg endelig si at jeg ikke er noen minor lengre! Er da ikke noe å skryte av at du snart ikke er det Kom da du er 18 du Jammen, da jeg først var her var jeg 14/15, så da hadde han en ordentlig grunn til å kalle meg minor, og så fylte jeg 16, men jeg var fortsatt minor. Snart blir jeg 18 og da er jeg ENDELIG ikke minor lengre!! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 haha, jeg har ikke vært her på dritlenge! Hvorfor ikke? So hilarious, trenger eit tips - msn samtalar stoppar ganske fort opp med jenter Tips til kva eg kan prate om ? Er 15, men ingen fjortiss.. Sier dem alle. Jeg pleier å skille fjortiser og ikke-fjortiser ut ifra om de skriver fjortis eller fjortiss. Prat om været, godteriet du nettopp puttet i munnen, musikk, film etc. Tips, de fleste liker å prate om seg selv. Lat som du er interessert, det fungerer. Skrive vel da ikkje som ein fjortiss? Skriver som ein ungdom/voksen. Har skriveferdigheitar, men det har ikkje ein fjortiss. Raz0r xXXXXXxZZZ BlaDeZ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hehe, avataren min er ganske kul den Hvor er clvn forresten? Snart kan jeg endelig si at jeg ikke er noen minor lengre! Er da ikke noe å skryte av at du snart ikke er det Kom da du er 18 du Jammen, da jeg først var her var jeg 14/15, så da hadde han en ordentlig grunn til å kalle meg minor, og så fylte jeg 16, men jeg var fortsatt minor. Snart blir jeg 18 og da er jeg ENDELIG ikke minor lengre!! Jeg er 18, I win! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 @Glimti: Jeg slutta der rett og slett fordi jeg mistet interessen. Moroa forsvant sammen med "veteranene" siden Latias sitt hærverk i den gamle, gode tråden. Vi får bare henge her istedenfor da. Jepp, interessen min har også forsvunnet. Men jeg hang der lengst da. Har hengt her før så det går fint ann å gjenoppta det. Er uansett mest i Politikk og samfunn da. Ja, du "vant" vel når det gjelder akkurat det. Det burde du virkelig gjenoppta. Er litt gøy her av og til. Pleier å lese mer enn jeg skriver her da, men hadde du begynt å skrive her så hadde jeg sikkert postet litt flere innlegg her selv. Henger ikke så mye i Politikk og Samfunn siden det ikke er så mange emner der som opptar meg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jammen, da jeg først var her var jeg 14/15, så da hadde han en ordentlig grunn til å kalle meg minor, og så fylte jeg 16, men jeg var fortsatt minor. Snart blir jeg 18 og da er jeg ENDELIG ikke minor lengre!! Men nå er nesten alle her minor. Så nå er du for gammel Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Haha, det måtte jo tolkes feil. Vanskelig å forklare den uten å være creepy egentlig. Men jeg husker deg i allefall fra tiden du var aktiv, på en positiv måte. Hehe, husker nok deg og. Du hadde en ganske morsom avatar av deg i en pappeske eller noe. Og så syntes jeg at du var så grei Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nå skal jeg spise grillmat, om nom. Snakkes. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 1on1 QS vs HS? Jeg PWNER deg 1337! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Men nå er nesten alle her minor. Så nå er du for gammel Men jeg er jo jente! Eller er det masse jenter her også? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Haha, det måtte jo tolkes feil. Vanskelig å forklare den uten å være creepy egentlig. Men jeg husker deg i allefall fra tiden du var aktiv, på en positiv måte. Hehe, husker nok deg og. Du hadde en ganske morsom avatar av deg i en pappeske eller noe. Og så syntes jeg at du var så grei Hehe, jaa, det var pappeske-fortet jeg lagde meg på jobb! Du syntes det? Var i grunn ganske hyggelig å høre =) Koselig å se at du (og andre) kikker innom her iblant. Har ikke skrevet her på flere måneder selv. Merker man får litt andre prioriteringer og går litt lei når man har skole og slikt i tillegg. Hva er din unnskyldning for å skulke forumet? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Men nå er nesten alle her minor. Så nå er du for gammel Men jeg er jo jente! Eller er det masse jenter her også? Begynner faktisk å bli noen Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jenter på Diskusjon.no Gyspy Sameboe Eplefe Epletyv Diskutert Som jeg vet om.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jenter på Diskusjon.no Gyspy Sameboe Eplefe Epletyv Diskutert Som jeg vet om.. Snakk om fjortiser her tidligere *kremt* Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hehe, jaa, det var pappeske-fortet jeg lagde meg på jobb! Du syntes det? Var i grunn ganske hyggelig å høre =) Koselig å se at du (og andre) kikker innom her iblant. Har ikke skrevet her på flere måneder selv. Merker man får litt andre prioriteringer og går litt lei når man har skole og slikt i tillegg. Hva er din unnskyldning for å skulke forumet? Hm, hva skal jeg si? Jeg vokste fra det, og så bruker jeg ikke å være så mye på pcen lengre. Jeg sjekker bare facebook, email og noe andre greier, og som regel stikker jeg ut etter det. Så var jeg i USA i fjor, og da ble nesten pcen glemt. Msn har jeg sluttet for lenge siden også, hehe. Er litt rart å tenke på det slikt. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 1on1 QS vs HS? Jeg PWNER deg 1337! Tørr du det ? Eg quickscope og du hardscope ? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Jenter på Diskusjon.no Gyspy Sameboe Eplefe Epletyv Diskutert Som jeg vet om.. Snakk om fjortiser her tidligere *kremt* I saw what you did there! 1on1 QS vs HS? Jeg PWNER deg 1337! Tørr du det ? Eg quickscope og du hardscope ? Lett! Jeg hardscoper og du quickscoper, det er rettferdig. Har du mulighet for å hoste? Nettet mitt har en rimelig dårlig opp-hastighet. Endret 14. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg