Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kan et eller annet geni forklare meg hvordan jeg skal slå på en pioneer flatskjerm? Har prøvd å trykke på standby knappen på tv'en og fjernkontrollen. Har forsåvidt prøvd å trykke på alle knapper. Og ja, stikkontakten er i.

Det er ikke en hovedstrømbryter bak på TV-en da? :p

Det var jo selvfølgelig det godt gjemt, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan et eller annet geni forklare meg hvordan jeg skal slå på en pioneer flatskjerm? Har prøvd å trykke på standby knappen på tv'en og fjernkontrollen. Har forsåvidt prøvd å trykke på alle knapper. Og ja, stikkontakten er i.

Det er ikke en hovedstrømbryter bak på TV-en da? :p

Det var jo selvfølgelig det godt gjemt, takk!

Ka føøøøler du no? Bare hyggelig ;P

Lenke til kommentar

@Glimti: Jeg slutta der rett og slett fordi jeg mistet interessen. Moroa forsvant sammen med "veteranene" siden Latias sitt hærverk i den gamle, gode tråden. Vi får bare henge her istedenfor da. :wee:

Jepp, interessen min har også forsvunnet. Men jeg hang der lengst da. :D Har hengt her før så det går fint ann å gjenoppta det. Er uansett mest i Politikk og samfunn da.

Lenke til kommentar

So hilarious, trenger eit tips - msn samtalar stoppar ganske fort opp med jenter :p Tips til kva eg kan prate om ? :blush: Er 15, men ingen fjortiss..

Spørr hva jentene intereserer seg om, så snakker du om det :yes: Sex er også gøy btw. :p

Jaa, prata om det (Nokon er veldig kåte, så dei tar seg ein runde på cam òg) :tease: Men det stoppar jo opp.. Må ha fleire ting :!:

Endret av Pop-Fiske
  • Liker 1
Lenke til kommentar

haha, jeg har ikke vært her på dritlenge!

Hvorfor ikke?

So hilarious, trenger eit tips - msn samtalar stoppar ganske fort opp med jenter :p Tips til kva eg kan prate om ? :blush: Er 15, men ingen fjortiss..

Sier dem alle. Jeg pleier å skille fjortiser og ikke-fjortiser ut ifra om de skriver fjortis eller fjortiss.

Prat om været, godteriet du nettopp puttet i munnen, musikk, film etc. Tips, de fleste liker å prate om seg selv. Lat som du er interessert, det fungerer.

Lenke til kommentar

Spørr hva jentene intereserer seg om, så snakker du om det :yes: Sex er også gøy btw. :p

Jaa, prata om det (Nokon er veldig kåte, så dei tar seg ein runde på cam òg) :tease: Men det stoppar jo opp.. Må ha fleire ting :!:

Det er bare EN som er kåt i denne verdenen :innocent:
Lenke til kommentar

haha, jeg har ikke vært her på dritlenge!

Hvorfor ikke?

Sier dem alle. Jeg pleier å skille fjortiser og ikke-fjortiser ut ifra om de skriver fjortis eller fjortiss.

Prat om været, godteriet du nettopp puttet i munnen, musikk, film etc. Tips, de fleste liker å prate om seg selv. Lat som du er interessert, det fungerer.

Skrive vel da ikkje som ein fjortiss? Skriver som ein ungdom/voksen. Har skriveferdigheitar, men det har ikkje ein fjortiss.

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar
Safety Procedures

• Sit an appropriate distance from the monitor, ideally as far away as the cables will allow.

• Use a small monitor.

• Avoid playing the game if you are tired.

• Make sure the room is adequately lit.

• Take a 10-15 minute break every hour of playing.

Well fuck. Eg er visst i livsfare.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...