Jonas2k Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kan et eller annet geni forklare meg hvordan jeg skal slå på en pioneer flatskjerm? Har prøvd å trykke på standby knappen på tv'en og fjernkontrollen. Har forsåvidt prøvd å trykke på alle knapper. Og ja, stikkontakten er i. Det er ikke en hovedstrømbryter bak på TV-en da? Det var jo selvfølgelig det godt gjemt, takk! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 @Glimti: Jeg slutta der rett og slett fordi jeg mistet interessen. Moroa forsvant sammen med "veteranene" siden Latias sitt hærverk i den gamle, gode tråden. Vi får bare henge her istedenfor da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kan et eller annet geni forklare meg hvordan jeg skal slå på en pioneer flatskjerm? Har prøvd å trykke på standby knappen på tv'en og fjernkontrollen. Har forsåvidt prøvd å trykke på alle knapper. Og ja, stikkontakten er i. Det er ikke en hovedstrømbryter bak på TV-en da? Det var jo selvfølgelig det godt gjemt, takk! Ka føøøøler du no? Bare hyggelig ;P Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) ... Endret 14. august 2010 av Hårek Slettet personangrep. Vær snill å følge retningslinjene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 @Glimti: Jeg slutta der rett og slett fordi jeg mistet interessen. Moroa forsvant sammen med "veteranene" siden Latias sitt hærverk i den gamle, gode tråden. Vi får bare henge her istedenfor da. Jepp, interessen min har også forsvunnet. Men jeg hang der lengst da. Har hengt her før så det går fint ann å gjenoppta det. Er uansett mest i Politikk og samfunn da. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 haha, jeg har ikke vært her på dritlenge! Men vi har ikke glemt deg for det vet du Velkommen tilbake Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg husker godt avataren til Epletyv. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 So hilarious, trenger eit tips - msn samtalar stoppar ganske fort opp med jenter Tips til kva eg kan prate om ? Er 15, men ingen fjortiss.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 So hilarious, trenger eit tips - msn samtalar stoppar ganske fort opp med jenter Tips til kva eg kan prate om ? Er 15, men ingen fjortiss.. Spørr hva jentene intereserer seg om, så snakker du om det Sex er også gøy btw. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg husker godt avataren til Epletyv. Bare det du husker? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) So hilarious, trenger eit tips - msn samtalar stoppar ganske fort opp med jenter Tips til kva eg kan prate om ? Er 15, men ingen fjortiss.. Spørr hva jentene intereserer seg om, så snakker du om det Sex er også gøy btw. Jaa, prata om det (Nokon er veldig kåte, så dei tar seg ein runde på cam òg) Men det stoppar jo opp.. Må ha fleire ting :!: Endret 14. august 2010 av Pop-Fiske 1 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hehe, avataren min er ganske kul den Hvor er clvn forresten? Snart kan jeg endelig si at jeg ikke er noen minor lengre! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 haha, jeg har ikke vært her på dritlenge! Hvorfor ikke? So hilarious, trenger eit tips - msn samtalar stoppar ganske fort opp med jenter Tips til kva eg kan prate om ? Er 15, men ingen fjortiss.. Sier dem alle. Jeg pleier å skille fjortiser og ikke-fjortiser ut ifra om de skriver fjortis eller fjortiss. Prat om været, godteriet du nettopp puttet i munnen, musikk, film etc. Tips, de fleste liker å prate om seg selv. Lat som du er interessert, det fungerer. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 So hilarious, trenger eit tips - msn samtalar stoppar ganske fort opp med jenter Tips til kva eg kan prate om ? Er 15, men ingen fjortiss.. Spørr hva jentene intereserer seg om, så snakker du om det Sex er også gøy btw. Jaa, prata om det (Nokon er veldig kåte, så dei tar seg ein runde på cam òg) Men det stoppar jo opp.. Må ha fleire ting :!: Det er bare EN som er kåt i denne verdenen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hehe, avataren min er ganske kul den Hvor er clvn forresten? Snart kan jeg endelig si at jeg ikke er noen minor lengre! Han er ikke så veldig aktiv lengre dessverre. Ser han sjelden i dnfk hvert fall. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg husker godt avataren til Epletyv. Bare det du husker? hva skal det bety Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hehe, avataren min er ganske kul den Hvor er clvn forresten? Snart kan jeg endelig si at jeg ikke er noen minor lengre! Er da ikke noe å skryte av at du snart ikke er det Kom da du er 18 du Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) haha, jeg har ikke vært her på dritlenge! Hvorfor ikke? So hilarious, trenger eit tips - msn samtalar stoppar ganske fort opp med jenter Tips til kva eg kan prate om ? Er 15, men ingen fjortiss.. Sier dem alle. Jeg pleier å skille fjortiser og ikke-fjortiser ut ifra om de skriver fjortis eller fjortiss. Prat om været, godteriet du nettopp puttet i munnen, musikk, film etc. Tips, de fleste liker å prate om seg selv. Lat som du er interessert, det fungerer. Skrive vel da ikkje som ein fjortiss? Skriver som ein ungdom/voksen. Har skriveferdigheitar, men det har ikkje ein fjortiss. Endret 14. august 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Safety Procedures• Sit an appropriate distance from the monitor, ideally as far away as the cables will allow. • Use a small monitor. • Avoid playing the game if you are tired. • Make sure the room is adequately lit. • Take a 10-15 minute break every hour of playing. Well fuck. Eg er visst i livsfare. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Hvorfor ikke? Føler at jeg var her i fjortisperioden egentlig. Så endte det med at jeg sluttet å være her for å gå ut og oppleve verden Neida, jeg bare liksom.. vokste opp? Endret 14. august 2010 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg