Kea Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ja, det er veldig kjekt. Fikk en sjokktelefon fra mamma på grunn av det. Hun var helt oppløst stakkar, jeg satt der og prøvde å roe henne ned. Ikke så lett over telefon. Søstra mi har han også truet på email. Kan man anmelde folk for slikt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ja, man kan anmelde folk for trusler. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ja, det er veldig kjekt. Fikk en sjokktelefon fra mamma på grunn av det. Hun var helt oppløst stakkar, jeg satt der og prøvde å roe henne ned. Ikke så lett over telefon. Søstra mi har han også truet på email. Kan man anmelde folk for slikt? Hva vil han ha? Penger ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ikke vits å annmelde. Jeg hadde konkrete bevis på meldinger sendt fra min far. Han har holdt på sånn i 3 år, men saken ble henlagt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er vel fortsatt verdt å prøve? Kanskje politiet i det minste kontakter han, så kanskje han roer seg? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 God ettermiddag folkens! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er vel fortsatt verdt å prøve? Kanskje politiet i det minste kontakter han, så kanskje han roer seg? Ja, et forsøk er det jo verdt. Jeg sa at hvis han forsatte sånn så burde hun gå til politiet. Man kan da ikke la folk holde på sånn, selv på facebook. Får se om de overhodet gjør noe da. De har vel "viktigere" ting å ta seg av som vanlig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Faens forbanna drittfisk! 6 timer i båt og alt jeg får er en usselig aure på 2 Hekto Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvilken kanal er det som kjører "Schwarzenegger-lørdag" fremover? Begynner ikke det i dag? Jeg klarer ikke å finne noe i programmet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sykt lite aktivitet her i dag Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Fikk meg 1,5 tima på øye Våkner med sola rett i trynet, det var ikke noe særlig.' Skal ta en tur ut med dyret å gå litt, kanskje man våkner litt til da, vært så sykt slapp og trøtt i dag. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Cola på boks. Går snart over til øl. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Eg har ikkje sove på 31 timar no. Får håpe døgnrytma vil skjerpe seg no. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Henger Sjur her enda? Husker ikke engang hva brukernavnet hans er.. Henger Sjur her enda? Husker ikke engang hva brukernavnet hans er.. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kan et eller annet geni forklare meg hvordan jeg skal slå på en pioneer flatskjerm? Har prøvd å trykke på standby knappen på tv'en og fjernkontrollen. Har forsåvidt prøvd å trykke på alle knapper. Og ja, stikkontakten er i. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Henger Sjur her enda? Husker ikke engang hva brukernavnet hans er.. Henger Sjur her enda? Husker ikke engang hva brukernavnet hans er.. Datasmurfen Sjur henger her enda ja. Endret 14. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Therawyn, hvor har det blitt av deg i bannetråden? Uten deg mistet den all kvalitet så nå har jeg sluttet der jeg og. Fjortissene har tatt over tråden vår. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kan et eller annet geni forklare meg hvordan jeg skal slå på en pioneer flatskjerm? Har prøvd å trykke på standby knappen på tv'en og fjernkontrollen. Har forsåvidt prøvd å trykke på alle knapper. Og ja, stikkontakten er i. Det er ikke en hovedstrømbryter bak på TV-en da? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 haha, jeg har ikke vært her på dritlenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg