Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, det er veldig kjekt. Fikk en sjokktelefon fra mamma på grunn av det. Hun var helt oppløst stakkar, jeg satt der og prøvde å roe henne ned. Ikke så lett over telefon. Søstra mi har han også truet på email. Kan man anmelde folk for slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er veldig kjekt. Fikk en sjokktelefon fra mamma på grunn av det. Hun var helt oppløst stakkar, jeg satt der og prøvde å roe henne ned. Ikke så lett over telefon. Søstra mi har han også truet på email. Kan man anmelde folk for slikt?

Hva vil han ha? Penger ?

Lenke til kommentar

Er vel fortsatt verdt å prøve? Kanskje politiet i det minste kontakter han, så kanskje han roer seg?

Ja, et forsøk er det jo verdt. Jeg sa at hvis han forsatte sånn så burde hun gå til politiet. Man kan da ikke la folk holde på sånn, selv på facebook. Får se om de overhodet gjør noe da. De har vel "viktigere" ting å ta seg av som vanlig.

Lenke til kommentar

Kan et eller annet geni forklare meg hvordan jeg skal slå på en pioneer flatskjerm? Har prøvd å trykke på standby knappen på tv'en og fjernkontrollen. Har forsåvidt prøvd å trykke på alle knapper. Og ja, stikkontakten er i.

Det er ikke en hovedstrømbryter bak på TV-en da? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...