Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg er trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøttt...kaffen fungerer heller ikke. Samma her. Har ikke kaffe Må se om jeg gidder å løpe ned på sjappa å kjøpe en pose. Jeg er også trøtt. Men må holde meg våken til i kveld Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Fukk ja! :!: Deilig uten meg? Da var jeg hjemme etter en uke med trening-turing rundt i byen-PIZZA-IS-trening-NAKENBADING Endret 14. august 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Dette er ikke en bra dag. Lærer aldri.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Dette er ikke en bra dag. Lærer aldri.. Vært på fylla?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Dette er ikke en bra dag. Lærer aldri.. Vi mennesker gjør sjelden det :\ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tror det er noen som prøver seg på en aldri så liten scam Hello Dear, I am very grateful to hear back from you.I am a Home Realtor Manager residing in London UK.(The laptop) is for my pastor's son birthday present,due to his brilliant performance,he was currently transferred from Us to West Africa and now works at the US Information Service. I'll be paying you through Paypal or Bank transfer.I will forward his residential address to you for shipping reaches you.Kindly send me your paypal or your bank details. Please get back to me so that i will proceed with the payment. Regards Rose Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 jeg lærer noe nytt hele tida :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er noen som har det..I don't. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tror det er noen som prøver seg på en aldri så liten scam Hello Dear, I am very grateful to hear back from you.I am a Home Realtor Manager residing in London UK.(The laptop) is for my pastor's son birthday present,due to his brilliant performance,he was currently transferred from Us to West Africa and now works at the US Information Service. I'll be paying you through Paypal or Bank transfer.I will forward his residential address to you for shipping reaches you.Kindly send me your paypal or your bank details. Please get back to me so that i will proceed with the payment. Regards Rose Helt klart scam, men ser ikke helt hvordan de lurer deg for du får jo pengene før h*n får tingen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kan kjøre en paypal-payback rimelig greit. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Visst h*n overfører til konto burde det vel gå greit eller kan de missbruke det å? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Du vet du får kreft, aids og det som verre er av å ha laptopen i fanget? Liker å ta sjanser, jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Visst h*n overfører til konto burde det vel gå greit eller kan de missbruke det å? Visa har en callback-greie de og, men den er vanskeligere å misbruke, men send for guds skyld som rekommandert slik at de må signere for å få den ut, da har du bevis på at de har mottatt den og ikke har rett på pengene tilbake. Det kan forsåvidt hindre paypal i å ta tilbake pengene og, tror jeg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tror jeg skipper helt å sende den. Vil gjerne snakke med personen før jeg selger. Er noe muffens når de kommer opp med en hel livshistorie (The laptop) is for my pastor's son birthday present,due to his brilliant performance,he was currently transferred from Us to West Africa and now works at the US Information Service. Jeg bryr meg da for pokkeren ikke hva pastorens sønn gjør om dagen eller hvor han er Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det finnes nok mange sånne henvendelser rund om. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvordan rapporterer man en bruker på facebook? En fyr som kontakta meg her om dagen (viser seg at jeg er i slekt med drittsekken) har nå begynt å sende trusler til familien min. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Du går innpå profilen til vedkommende så kommer det opp rapporter/blokker denne personen nede på venstre side. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Det er jo jævla kjekt da. True slekta si liksom. Edit: Dæven, fått dilla på Kylie Minogue jeg. Endret 14. august 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har fått drapstrussel fra min egen far Han skulle sende Hells Angels etter meg Tørr ikke selv å komme feigingen. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har fått drapstrussel fra min egen far Han skulle sende Hells Angels etter meg Tørr ikke selv å komme feigingen. Hørtes veldig seriøst ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg