Aleks Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noen som vet om det er en eller annen smart måte å overføre bokmerker og slikt fra gammel til ny pc? Bruker Chrome. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har koblet til anlegget, fått på meg kjole og åpner straks en pils. Go helg alle samman Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg kan logge på pc'en min ved at webkameraet kjenner igjen fjeset mitt. Me hightech Edit: liten feil^^ Endret 13. august 2010 av Aleks Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei folkens! Hvordan henger de? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 ene litt lengre enn den andre. jeg er sulten og venter på å snylte litt på tacoen som blir lagd oppe. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Bare bra. Netopp hatt en fantastisk styrkeøkt, og nå blir det kyllingmiddag nam. Åssern hengern der? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei folkens! Hvordan henger de? Jeg har kun en kuk, men jo den sitter godt i boxeren as usual. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei folkens! Hvordan henger de? De er holdt godt på plass i bokseren. Björn Borg-boksere har akkurat den rette formen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noen som vet om det er en eller annen smart måte å overføre bokmerker og slikt fra gammel til ny pc? Bruker Chrome. Chrome lar deg vel synkronisere bokmerker med flere nettlesere? Det finnes også tillegg (addons eller plugins) som gjør det samme, men med andre tjenester enn Google sine. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Synd at de er så sykt gay da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei folkens! Hvordan henger de? Woudldn't you like to know ;D De da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hmmm... Er det tilfeldig at en bruker først poster i RPP og så kommer hit og spør om ting henger eller ikke? Synd at de er så sykt gay da. Björn Borg-boksere? Mulig de er gay, men de er veldig gode å bruke og det er det som teller for min del. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har koblet til anlegget, fått på meg kjole og åpner straks en pils. Go helg alle samman Høres ut som en knallstart på helga. Selv har jeg dumpa ned i sofaen hjemme hos foreldrene mine, og her har jeg tenkt å bli til over helga ihvertfall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noen som vet om det er en eller annen smart måte å overføre bokmerker og slikt fra gammel til ny pc? Bruker Chrome. Chrome lar deg vel synkronisere bokmerker med flere nettlesere? Det finnes også tillegg (addons eller plugins) som gjør det samme, men med andre tjenester enn Google sine. Kunne lagre de som en fil og overføre dem til den andre pc'en. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hmmm... Er det tilfeldig at en bruker først poster i RPP og så kommer hit og spør om ting henger eller ikke? Hahahaha! Det var faktisk omvendt rekkefølge Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 jeg henger sidelengs i rpp en plass Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Halla folkens! Da er jeg tilbake fra et år på folkehøgskole der jeg har trent 10 timer+ Aikido i uka. Rart å være ferdig på skole og ikke no skole å begynne på til høsten. Og det å finne jobb er ikke det letteste jeg har prøvd på Hvordan går det med stamgjestene? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har koblet til anlegget, fått på meg kjole og åpner straks en pils. Go helg alle samman Samme her. Øl og sushi. Regner vel med at jeg finner fram noe snasent undertøy etterhvert som ølen forsvinner. *koble til webcam* Heisann M_W, lenge siden sist. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Halla folkens! Da er jeg tilbake fra et år på folkehøgskole der jeg har trent 10 timer+ Aikido i uka. Rart å være ferdig på skole og ikke no skole å begynne på til høsten. Og det å finne jobb er ikke det letteste jeg har prøvd på Hvordan går det med stamgjestene? kult hadde egentlig tenkt til å besøke en folkehøgskole som dreiv mye med kampsport for noen sparring matcher for moro, siden jeg dreiv med no kampsport på folkehøgskolen jeg gikk på. her går det fint. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg kjører veldig bra. Vil du ha oss til å tro Jeg gjør det! Bare spør Kanin33. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg