Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er en eller annen smart måte å overføre bokmerker og slikt fra gammel til ny pc? Bruker Chrome.

Chrome lar deg vel synkronisere bokmerker med flere nettlesere? Det finnes også tillegg (addons eller plugins) som gjør det samme, men med andre tjenester enn Google sine.

Lenke til kommentar

Hmmm... Er det tilfeldig at en bruker først poster i RPP og så kommer hit og spør om ting henger eller ikke? :p

Synd at de er så sykt gay da.

Björn Borg-boksere? Mulig de er gay, men de er veldig gode å bruke og det er det som teller for min del.
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er en eller annen smart måte å overføre bokmerker og slikt fra gammel til ny pc? Bruker Chrome.

Chrome lar deg vel synkronisere bokmerker med flere nettlesere? Det finnes også tillegg (addons eller plugins) som gjør det samme, men med andre tjenester enn Google sine.

Kunne lagre de som en fil og overføre dem til den andre pc'en. :)

Lenke til kommentar

Halla folkens! ;)

Da er jeg tilbake fra et år på folkehøgskole der jeg har trent 10 timer+ Aikido i uka.

Rart å være ferdig på skole og ikke no skole å begynne på til høsten.

Og det å finne jobb er ikke det letteste jeg har prøvd på :p

Hvordan går det med stamgjestene?

kult :wee:

hadde egentlig tenkt til å besøke en folkehøgskole som dreiv mye med kampsport for noen sparring matcher for moro, siden jeg dreiv med no kampsport på folkehøgskolen jeg gikk på.

her går det fint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...