Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jepp, skaff deg en jobb. Å henge på NAV er bare noe man gjør 6 måneder etter militæret for å få litt gratis penger. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Skaff deg en jobb. EOD. Skulle gjerne gjort det visst jeg hadde kunnet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 snodig vær i dag. starta å fossregne uttafor her i sta og nå er gårdsplassen full av vann. akkurat nå er det sol og 20 grader Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Senk standarden din. Butikkjobb? Søppeltømming? Avisbud? Vaskejobb? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Senk standarden din. Butikkjobb? Søppeltømming? Avisbud? Vaskejobb? Har ikke noe med standarden å gjøre. Er helsemessige forhold som gjør at jeg ikke kan jobbe enda. Avisbud? Er ikke 15 år heller da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Må være rimelig heftig helseproblem om man ikke kan ha en lett stilling engang. Men ok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 En lettere tilbakestående kar på jobben går alltid rundt og forteller historier fra da han var avisbud i 5 år. Alle de rare folkene han traff på, eller alle elgene han måtte stoppe for tidlig på morran. Det går visst an. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Må være rimelig heftig helseproblem om man ikke kan ha en lett stilling engang. Men ok. Tror ikke han sitter og nyter å krangle med Nav heller akkurat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Må være rimelig heftig helseproblem om man ikke kan ha en lett stilling engang. Men ok. Tror ikke han sitter og nyter å krangle med Nav heller akkurat. Hmm, det er ikke 1 time siden jeg skrev det innlegget der... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Må være rimelig heftig helseproblem om man ikke kan ha en lett stilling engang. Men ok. De fleste her vet vel hva det er. Sliter mye med panikk angst, kan love deg det ikke er trivelig å få når man er på jobb. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Greit nok. Folk lider av så mye rart på dette forumet her, skulle nesten ansatt en sykepleier til å sitte å diskutere med folk her. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Må være rimelig heftig helseproblem om man ikke kan ha en lett stilling engang. Men ok. Tror ikke han sitter og nyter å krangle med Nav heller akkurat. Hmm, det er ikke 1 time siden jeg skrev det innlegget der... Sikkert siden jeg ikke har stilt klokka Venter heller til vi må stille den på nytt^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Tror jeg skal kjøpe Metroid Prime Trilogy til Wii idag, jeg. Selv om to av dem er Gamecube-spill. De 3 spillene fikk henholdsvis 9.6/10, 9.4/10 og 10/10 på ign.com Endret 13. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sliter mye med panikk angst, kan love deg det ikke er trivelig å få når man er på jobb. Går du til psykolog? Hvis ikke: prøv det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) -"Jeg stoler ikke på psykologer" AKA sitte hjemme noen år til og klage over NAV. Så det er greit med panikkangst på forumtreff? Men ikke på jobb? Endret 13. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Pass nå på deres egne problemer i stedet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Sliter mye med panikk angst, kan love deg det ikke er trivelig å få når man er på jobb. Går du til psykolog? Hvis ikke: prøv det. Sitter på en evig lang venteliste på DPS.. -"Jeg stoler ikke på psykologer" AKA sitte hjemme noen år til og klage over NAV. Så det er greit med panikkangst på forumtreff? Men ikke på jobb? Skjønner at du ikke vet hva du prater om. Har du hatt angst noen gang? Did not think so. Tror du noen er inntressert i å ansette en som plutselig må hjem pga angst? Forumtreff kan jeg bare gå fra visst det blir for ille. Eventuelt hive innpå noen pils. Endret 13. august 2010 av Kim S Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Gleder meg til 22 september. Pappa flyr inn fra Canada og blir her 3 uker, har ikke sett han på 3 år nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Typisk. Du har ikkke mulighet for å få legen til å mase litt på de da? Kan jo være verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 oi kult ^^ hva gjør han borti der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg