Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp sett From dusk til dawn. Elsker den filmen :love:

EG HAR ALLE PÅ VHS. :love: Vil du komme hit en gang? Det er godteri i VHS-maskinen min..

Hadde vært kos det. Har ikke sett de andre, hørte de var ganske dårlige i og med at verken Clooney, Tarantino eller Rodriguez er med. :(

Edit: Alltid spennende å se hvordan quoten ender opp :p

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Ikke se så mye på film. Du blir hjernedød av det.

Ikke gjør ditten, det er farlig.

Ikke gjør datten, man kan ta skade av det.

Ikke gjør dette, det var nemlig en fyr for to hundre år siden som mistet tuppen på lillefingeren sin, og dette er dermed bannlyst over hele verdenen.

Lenke til kommentar

Ikke se så mye på film. Du blir hjernedød av det.

Ikke gjør ditten, det er farlig.

Ikke gjør datten, man kan ta skade av det.

Ikke gjør dette, det var nemlig en fyr for to hundre år siden som mistet tuppen på lillefingeren sin, og dette er dermed bannlyst over hele verdenen.

Sier du? :ermm:

Lenke til kommentar

Nettopp sett From dusk til dawn. Elsker den filmen :love:

EG HAR ALLE PÅ VHS. :love: Vil du komme hit en gang? Det er godteri i VHS-maskinen min..

Hadde vært kos det. Har ikke sett de andre, hørte de var ganske dårlige i og med at verken Clooney, Tarantino eller Rodriguez er med. :(

Edit: Alltid spennende å se hvordan quoten ender opp :p

Orker ikke ordne opp i quoten din. :p Synes å huske at jeg likte toeren best. Lenge siden jeg har sett de though.

Lenke til kommentar
In China, the Yangbi Huang breed can grow to be the largest cock in the Asian continent, up to 35 cm long.

Wikipedia får meg til å le. :p

Hane får deg til å le...? :hmm:

Det er vel heller at de snakker om at "the largest cock in the asian continent, up to 35 cm long"

Lenke til kommentar

Slimda, er ikke cock et annet ord for hane? Du tenker så koffert. :whistle:

Såklart Cock er et annet ord for Hane, på lik linje med at "Gaylord" er et britisk navn. Det stopper meg dog ikke fra å tenke koffert, for kofferttanker gjør dagen så mye, mye bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...