Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Woho! Det begynner å nærme seg ... Nora kostet ca 290 poeng Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 HAHAHA, FANTASTISK! :!: :!: Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 tenkte kansje at han skulle få "hvile" til i morgen, jeg er ikke bare bare å ha med å gjøre etter 14 dager i nordsjøen så jeg tror jeg sitter her jeg Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ARGH! Noen som vet hvordan jeg skal få "scrollknappene" til å virke igjen? Må ha slått dem av på en eller annen måte, og skjønner ikke hvordan jeg skal få dem til å virke igjen De sitter mellom museknappene på laptopen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) ARGH! Noen som vet hvordan jeg skal få "scrollknappene" til å virke igjen? Må ha slått dem av på en eller annen måte, og skjønner ikke hvordan jeg skal få dem til å virke igjen De sitter mellom museknappene på laptopen. En omstart kan ofte ordne slikt, siden knappene gjerne avhenger av noe idiotisk programvare som skal ha fulgt med PC-en. Endret 13. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Woho! Det begynner å nærme seg ... Nora kostet ca 290 poeng Hehe jeg får bare være übersnill fremover da. ARGH! Noen som vet hvordan jeg skal få "scrollknappene" til å virke igjen? Må ha slått dem av på en eller annen måte, og skjønner ikke hvordan jeg skal få dem til å virke igjen De sitter mellom museknappene på laptopen. En omstart kan ofte ordne slikt, siden knappene ofte avhenger av noe idiotisk programvare som skal ha fulgt med PC-en. Aha, så enkelt? Takk lillevenn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hehe jeg får bare være übersnill fremover da. du må nok det ja hehe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 For faen... Hva er det folk mener med å snakke til meg om drekkinga mi? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hmm. Lurer på om jeg skal skrive brev til jenta nedenunder. Hu liker det sier hu Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hallo! Jeg er tilbake! Hva driver dere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hallo! Jeg er tilbake! Hva driver dere? Drikker Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Drikker Jeg drikker appelsinjuice, hva drikker du? Forresten noen som vet hva jeg får om jeg har i 1/3 vodka? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er det noe særlig lurt på en onsdag? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hallo! Jeg er tilbake! Hva driver dere? Drikker Det er ikke sunt. Jeg måtte, men det var tull da. Red: Skrives det ikke "sunt"? Red2: Skikkelig usikker nå. :S Endret 13. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 lurer på om jeg skal vekke sambo og drikker cola Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 For faen... Hva er det folk mener med å snakke til meg om drekkinga mi? Det kalles "intervention". Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har du fått lasta ned filem L4r5? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hallo! Jeg er tilbake! Hva driver dere? Du skal få den velkomsten jeg fikk. Er jeg ikke kjempesnill? Hvor har du vært? Vi har savnet deg! Hvordan kunne du forlate oss? Hva har du gjort? Hvem har du vært med? Var de slemme med deg? Hvorfor ble du så lenge? Vet du hva? Jeg fikk nesten Underpants-abstinenser. Jeg småskjelver allerede. Er det noe særlig lurt på en onsdag? Drikking er alltid lurt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er det noe særlig lurt på en onsdag? Hallo! Jeg er tilbake! Hva driver dere? Drikker Det er ikke sunt. Jeg måtte, men det var tull da. Red: Skrives det ikke "sunt"? Altså... Fattern drar til Kongo i morra. I Kongo er det "uroligheter" som det så fint kalles. Skal jeg sende han av gårde edru? O_o Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 En omstart kan ofte ordne slikt, siden knappene gjerne avhenger av noe idiotisk programvare som skal ha fulgt med PC-en. Det virket! Tusen takk, du er min reddende engel Og Smurf: Selvfølgelig skal du skrive brev om jenta liker det! Du kan lage et hjemmelaget valentinekort til i morgen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg