Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ARGH! Noen som vet hvordan jeg skal få "scrollknappene" til å virke igjen? Må ha slått dem av på en eller annen måte, og skjønner ikke hvordan jeg skal få dem til å virke igjen :( De sitter mellom museknappene på laptopen.

Lenke til kommentar
ARGH! Noen som vet hvordan jeg skal få "scrollknappene" til å virke igjen? Må ha slått dem av på en eller annen måte, og skjønner ikke hvordan jeg skal få dem til å virke igjen :( De sitter mellom museknappene på laptopen.

En omstart kan ofte ordne slikt, siden knappene gjerne avhenger av noe idiotisk programvare som skal ha fulgt med PC-en.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Woho! Det begynner å nærme seg ...

Nora kostet ca 290 poeng :)

Hehe jeg får bare være übersnill fremover da.

En omstart kan ofte ordne slikt, siden knappene ofte avhenger av noe idiotisk programvare som skal ha fulgt med PC-en.

Aha, så enkelt? Takk lillevenn :)

Lenke til kommentar
Hallo! Jeg er tilbake! Hva driver dere?

Du skal få den velkomsten jeg fikk. Er jeg ikke kjempesnill?

Hvor har du vært? Vi har savnet deg! Hvordan kunne du forlate oss? Hva har du gjort? Hvem har du vært med? Var de slemme med deg? Hvorfor ble du så lenge?

Vet du hva? Jeg fikk nesten Underpants-abstinenser. Jeg småskjelver allerede.

Er det noe særlig lurt på en onsdag?

Drikking er alltid lurt.

Lenke til kommentar
Er det noe særlig lurt på en onsdag?

Hallo! Jeg er tilbake! Hva driver dere?

Drikker

Det er ikke sunt.

Jeg måtte, men det var tull da.

Red: Skrives det ikke "sunt"?

Altså... Fattern drar til Kongo i morra. I Kongo er det "uroligheter" som det så fint kalles. Skal jeg sende han av gårde edru? O_o

Lenke til kommentar
En omstart kan ofte ordne slikt, siden knappene gjerne avhenger av noe idiotisk programvare som skal ha fulgt med PC-en.

Det virket! Tusen takk, du er min reddende engel ;)

Og Smurf: Selvfølgelig skal du skrive brev om jenta liker det! Du kan lage et hjemmelaget valentinekort til i morgen;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...