MrBjoern Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Uff, så sykt mye det skulle regne også da.. Og jeg som hadde tenkt å bevege meg utenfor huset i dag :o Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Akkurat i dag er jeg glad for at øya festivalen var utsolgt når jeg skulle bestille billetter Har 500 spenn, tobakk og øl eller god mat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sjekker facebooken til alle jeg kommer i klasse med, ganske underholdene Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hjem og fiske i helga da Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har 500 spenn, tobakk og øl eller god mat Litt av hvert? Øl ordna jeg tidligere i uka, greit med trailersjåfører som handler litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Og nok en gang til helvete med Anal Digital! Dette er første gang siden klokka halv to / halv tre i natt at jeg har nett! :| *utnytte til mail- og tegneserie-sjekking* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det er vel egentlig bare sunt for deg, smurfen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Og nok en gang til helvete med Anal Digital! Dette er første gang siden klokka halv to / halv tre i natt at jeg har nett! :| *utnytte til mail- og tegneserie-sjekking* Så internett er nede fra halv 3 på natta til litt over 11 på en arbeidsdag? Høres langt bedre ut enn om internett faller ned i 18-19 tiden på kvelden. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Uff, så sykt mye det skulle regne også da.. Og jeg som hadde tenkt å bevege meg utenfor huset i dag :o Jau. Skulle egentlig levert en jobbsøknad i dag, men frister ikke å bevege seg ut. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 nom nom. Normal "gammalnorsk" matpakke . Noen ganger gjør det meg direkte glad Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hjem og fiske i helga da Er ikke fisking for lite trening for deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Og nok en gang til helvete med Anal Digital! Dette er første gang siden klokka halv to / halv tre i natt at jeg har nett! :| *utnytte til mail- og tegneserie-sjekking* Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nostalgiatime! http://www.youtube.com/watch?v=UmzMVotKK58&feature=related Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Og nok en gang til helvete med Anal Digital! Dette er første gang siden klokka halv to / halv tre i natt at jeg har nett! :| *utnytte til mail- og tegneserie-sjekking* Og nok en gang til helvete med Anal Digital! Dette er første gang siden klokka halv to / halv tre i natt at jeg har nett! :| *utnytte til mail- og tegneserie-sjekking* Verdens tregeste dobbelpost-belønning går til Datasmurf! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hjem og fiske i helga da Er ikke fisking for lite trening for deg? Ikke når du må gå 3 kilometer for å komme fram til båten for så å ro i 2-3 timer Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 det er 5 dager igjenn av somerferien for min del -.- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ikke når du må gå 3 kilometer for å komme fram til båten for så å ro i 2-3 timer Gå 3 kilometer? Bil. Ro i 2-3 timer? Påhengsmotor. Faktisk, hvorfor i det hele tatt stikke ut? Ligger fisk å kjøledisken hos butikken. det er 5 dager igjenn av somerferien for min del -.- Jeg ser frem til når jeg tar meg 4 ukers ferie og kan gni det inn i trynet til alle som har hatt sommerferie. Gni Gni GNI! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ikke når du må gå 3 kilometer for å komme fram til båten for så å ro i 2-3 timer Gå 3 kilometer? Bil. Ro i 2-3 timer? Påhengsmotor. Faktisk, hvorfor i det hele tatt stikke ut? Ligger fisk å kjøledisken hos butikken. Liker entusiasmen din for fysiskaktivitet osv Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 slimda jeg har jo snart høstferie og da ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Liker entusiasmen din for fysiskaktivitet osv Skal innrømme at jeg elsker å gå i fjellet selv og slikt, men jeg har et nerd-rykte å opprettholde. slimda jeg har jo snart høstferie og da ^^ Vel, du er mindreårig, det telles ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg