Liberalistiske Samebror Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Endelig på plass i Lillehammer, og her blir jeg minst to år Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Endelig på plass i Lillehammer, og her blir jeg minst to år Bor du sentralt, eller? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Endelig på plass i Lillehammer, og her blir jeg minst to år Bor du sentralt, eller? Midt i byen nedfor skysstasjonen i et svært rødt hus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 "I can't stop thinking about axes and mountains and wolves and football. And old steam tractors." - Old Spice. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Endelig på plass i Lillehammer, og her blir jeg minst to år Bor du sentralt, eller? Midt i byen nedfor skysstasjonen i et svært rødt hus Kanskje man kan komme på besøk en dag da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Endelig på plass i Lillehammer, og her blir jeg minst to år Bor du sentralt, eller? Midt i byen nedfor skysstasjonen i et svært rødt hus Kanskje man kan komme på besøk en dag da ikke se bort ifra det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er det mulig? Søkte Frifond med bandet. Vi skrev at vi ville bruke pengene på å spille inn en EP i studio. Greit nok. Fikk svar idag og fikk beskjed om at regnskap med kvitteringer og alt må sendes tilbake til Frifond innen 31.10.2010! Det er jo alt for liten tid. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Lurt å skrive at man røyker pipe når man har halve familien på facebook. Yay. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har dårlige nyheter. Skal begynne å spille WoW igjen.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Lurt å skrive at man røyker pipe når man har halve familien på facebook. Yay. Er du voksen nok til og røyke så er du voksen nok til at familien vet det;) Alltid vært min mening. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Litt derfor jeg skrev det. Hvis mamma spør om jeg har gjort noe som helst svarer jeg ærlig. Men gidder ikke nevne det hvis hun ikke spør heller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Lurt å skrive at man røyker pipe når man har halve familien på facebook. Yay. Vannpipe er jo harmless! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har dårlige nyheter. Skal begynne å spille WoW igjen.. Det var det sosiallivet antar jeg Har spilt det selv, tar opp alt for mye tid. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er det ulovlig å røyke vannpipe hvis du ikke er 18?! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Prøv og forklar det til foreldrene mine. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Vannpipe ble kjedelig etterhvert. Etter vi blåste røyk opp i baken på Petter så ble det litt nedtur med bare vanlig røyking igjen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er det ulovlig å røyke vannpipe hvis du ikke er 18?! Tror da det. Vannpipe ble kjedelig etterhvert. Etter vi blåste røyk opp i baken på Petter så ble det litt nedtur med bare vanlig røyking igjen Det tenkte jeg også på å gjøre. Var det fun? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Du og gutteromper Først tommelen så hinter du til at det faktisk var kick i å blåse røyk opp i stompen på Petter...jaja :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det var awesome. Lo godt den kvelden ja Du og gutteromper Først tommelen så hinter du til at det faktisk var kick i å blåse røyk opp i stompen på Petter...jaja :!: Stfu! Tommelen min har ikke vært i rompa til noen på flere måneder! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Lurt å skrive at man røyker pipe når man har halve familien på facebook. Yay. Er du voksen nok til og røyke så er du voksen nok til at familien vet det;) Alltid vært min mening. Og forventer du at familien din ikke allerede veit det, så undervurderer du dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg