Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom til meg Petter, så skal du få pizza gratis. Kan til og med prøve å lage hjemmelaget :love:

Da betaler jeg heller 60kr ekstra på pizzabakeren og får en awesome ut av Bjørnar :D

0_0

.. the fuck!?

Dette kan komme som et sjokk, men jeg heter faktisk ikke "Le Professeur" IRL. :tease:

0_0

Endret av Aleks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg kommer på Kvitsund skal jeg lage en pizza som jeg sender i posten så skal jeg bevise at jeg også kan lage pizza. :mad:

Send et stykke til meg! :new_woot:

Will do! Sender pm om adresse når jeg lager den :p Hørte du at Asbjørn ikke fikk begynne på Kvitsund da? Skal han på samme skole som deg?

Lenke til kommentar

Will do! Sender pm om adresse når jeg lager den :p Hørte du at Asbjørn ikke fikk begynne på Kvitsund da? Skal han på samme skole som deg?

Nice! Jepp, jeg regner med at han skal begynne her. :)

Men.. Men.. Er det lov til å kalle seg noe på forumet som man ikke heter i virkeligheten da?

Håper da det. :ermm:

Lenke til kommentar

Nice! Jepp, jeg regner med at han skal begynne her. :)

Jaujau, du får hilse. Jeg hilste til han fra deg, ble litt trøbbel da han kjente 3 stykker som het bjørnar, men det gikk når jeg sa dere hadde spilt i band og jobbet sammen da han spiste 40 jalapenezos eller hvordan det skrives. :p

Lenke til kommentar

Når jeg kommer på Kvitsund skal jeg lage en pizza som jeg sender i posten så skal jeg bevise at jeg også kan lage pizza. :mad:

Forventer at dere kommer hit da

Lenke til kommentar

Kom til meg Petter, så skal du få pizza gratis. Kan til og med prøve å lage hjemmelaget :love:

Da betaler jeg heller 60kr ekstra på pizzabakeren og får en awesome ut av Bjørnar :D

.. the fuck!?

Dette kan komme som et sjokk, men jeg heter faktisk ikke "Le Professeur" IRL. :tease:

facepalm-1.jpg

Lenke til kommentar

Forventer at dere kommer hit da

Skal ta en tur ned til deg, men vet ikke når så får vel sende med det første. :)

Jeg hilste til han fra deg, ble litt trøbbel da han kjente 3 stykker som het bjørnar, men det gikk når jeg sa dere hadde spilt i band og jobbet sammen da han spiste 40 jalapenezos eller hvordan det skrives. :p

60 jalapenos, faktisk. :p

Åja :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Oprasjon: Daniel vasker alt! starter nå!

Steg 1: rydde

Steg 2: Støvsuge

Steg 3: Vaske

Steg 4: Ta kjøkkenet grundig

Steg 5: Pièce de résistance nemelig BADET!

Steg 6: ...

Steg 7: Profit

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...