Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Når jeg kommer på Kvitsund skal jeg lage en pizza som jeg sender i posten så skal jeg bevise at jeg også kan lage pizza. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kom til meg Petter, så skal du få pizza gratis. Kan til og med prøve å lage hjemmelaget Da betaler jeg heller 60kr ekstra på pizzabakeren og får en awesome ut av Bjørnar .. the fuck!? leifet litt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Kom til meg Petter, så skal du få pizza gratis. Kan til og med prøve å lage hjemmelaget Da betaler jeg heller 60kr ekstra på pizzabakeren og får en awesome ut av Bjørnar 0_0 .. the fuck!? Dette kan komme som et sjokk, men jeg heter faktisk ikke "Le Professeur" IRL. 0_0 Endret 12. august 2010 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Når jeg kommer på Kvitsund skal jeg lage en pizza som jeg sender i posten så skal jeg bevise at jeg også kan lage pizza. Send et stykke til meg! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Når jeg kommer på Kvitsund skal jeg lage en pizza som jeg sender i posten så skal jeg bevise at jeg også kan lage pizza. Send et stykke til meg! Will do! Sender pm om adresse når jeg lager den Hørte du at Asbjørn ikke fikk begynne på Kvitsund da? Skal han på samme skole som deg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dette kan komme som et sjokk, men jeg heter faktisk ikke "Le Professeur" IRL. HVA!?? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Men.. Men.. Er det lov til å kalle seg noe på forumet som man ikke heter i virkeligheten da? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Will do! Sender pm om adresse når jeg lager den Hørte du at Asbjørn ikke fikk begynne på Kvitsund da? Skal han på samme skole som deg? Nice! Jepp, jeg regner med at han skal begynne her. Men.. Men.. Er det lov til å kalle seg noe på forumet som man ikke heter i virkeligheten da? Håper da det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Will do! Sender pm om adresse når jeg lager den Hørte du at Asbjørn ikke fikk begynne på Kvitsund da? Skal han på samme skole som deg? Nice! Jepp, jeg regner med at han skal begynne her. Jaujau, du får hilse. Jeg hilste til han fra deg, ble litt trøbbel da han kjente 3 stykker som het bjørnar, men det gikk når jeg sa dere hadde spilt i band og jobbet sammen da han spiste 40 jalapenezos eller hvordan det skrives. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Når jeg kommer på Kvitsund skal jeg lage en pizza som jeg sender i posten så skal jeg bevise at jeg også kan lage pizza. Send et stykke til meg! Will do! Sender pm om adresse når jeg lager den Hørte du at Asbjørn ikke fikk begynne på Kvitsund da? Skal han på samme skole som deg? Forventer at dere kommer hit da Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kom til meg Petter, så skal du få pizza gratis. Kan til og med prøve å lage hjemmelaget Da betaler jeg heller 60kr ekstra på pizzabakeren og får en awesome ut av Bjørnar .. the fuck!? Dette kan komme som et sjokk, men jeg heter faktisk ikke "Le Professeur" IRL. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg hilste til han fra deg, ble litt trøbbel da han kjente 3 stykker som het bjørnar, men det gikk når jeg sa dere hadde spilt i band og jobbet sammen da han spiste 40 jalapenezos eller hvordan det skrives. 60 jalapenos, faktisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Når jeg kommer på Kvitsund skal jeg lage en pizza som jeg sender i posten så skal jeg bevise at jeg også kan lage pizza. Send et stykke til meg! Will do! Sender pm om adresse når jeg lager den Hørte du at Asbjørn ikke fikk begynne på Kvitsund da? Skal han på samme skole som deg? Forventer at dere kommer hit da Skal ta en tur ned til deg, men vet ikke når så får vel sende med det første. Jeg hilste til han fra deg, ble litt trøbbel da han kjente 3 stykker som het bjørnar, men det gikk når jeg sa dere hadde spilt i band og jobbet sammen da han spiste 40 jalapenezos eller hvordan det skrives. 60 jalapenos, faktisk. Åja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Post dine favoritter da Du finner noen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1249097&view=findpost&p=16066924 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Rart, pc'en frøys helt så jeg måtte tvinge den av. Når jeg skrudde den på igjen var det ny layout på Chrome Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Så er maskinen din bygget opp av gaffa og godvilje da aleks 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Så er maskinen din bygget opp av gaffa og godvilje da aleks Tror det heller har noe med at jeg så på Old Spice reklamer. Jeg skal bestille deo og shampo når jeg kommer på skolen^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Så er maskinen din bygget opp av gaffa og godvilje da aleks Tror det heller har noe med at jeg så på Old Spice reklamer. Jeg skal bestille deo og shampo når jeg kommer på skolen^^ Bestill en deo til meg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Oprasjon: Daniel vasker alt! starter nå! Steg 1: rydde Steg 2: Støvsuge Steg 3: Vaske Steg 4: Ta kjøkkenet grundig Steg 5: Pièce de résistance nemelig BADET! Steg 6: ... Steg 7: Profit Endret 12. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg