TheKims Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg kunne også kommet å tatt oppvasken. Er så sjelden jeg får klemmer så. Du er hjertelig velkommen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Klarer ikke helt å bestemme meg om det er best å bruke iPad-en sidelengs eller loddrett når jeg bruker forumet... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Fatter ikke hvordan folk kan foretrekke en iPad til å skrive med i stedet for et tastatur. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sidelengs. De siste to dagene har jeg levd på Redbull, Cola og Paracet. Nå skal jeg ut å få meg litt mat, bye. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Fatter ikke hvordan folk kan foretrekke en iPad til å skrive med i stedet for et tastatur. sitter med plata på låret. Den sklir ned til høyre side når du trykker "FUCK, den sklir ned til venstre når du trykker "FUCK". Ser ikke helt at det er behagelig med en slik plate. Spesielt til en slik prislapp Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Fatter ikke hvordan folk kan foretrekke en iPad til å skrive med i stedet for et tastatur. Blir ganske det samme. Hvis du legger den sidelengs og ned på bordet feks, blir det som å bruke et tastatur. Men men, haters gonna hate. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sidelengs. De siste to dagene har jeg levd på Redbull, Cola og Paracet. Nå skal jeg ut å få meg litt mat, bye. Hvordan gikk det med all Red Bull drikkingen? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 LYKKE Jeg, jeg.... Jeg tror jeg fant, jeg fant, jeg fant fsx :new_woot: :new_woot: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=user_posts&mid=173701&search_filter_app[forums]=1&view_by_title=1 Kan det stemme? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg skjalv fælt i noen timer, veldig kvalm. Men alt i alt var det ganske morsomt, dog også rimelig barnslig. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Edit: Dobblepost, jævla server Endret 12. august 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg skjalv fælt i noen timer, veldig kvalm. Men alt i alt var det ganske morsomt, dog også rimelig barnslig. Høres veldig bra ut Slo det an hos kompisene dine da? Ble du kul lizzm? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Han ble kewl i mine øyne. Det må vel være nok, kompis eller ei. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dritkul. Nei, jeg gjorde det vel egentlig mest for meg selv. De som var hos meg ville at jeg skulle stoppe etter 6 stk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 OOOOOOOOUUUUUUUHHHHHH!!!!!! såpass kewl du ble Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er jo litt gøy å prøve slikt. Husker jeg gjorde det samme bare med kaffe^^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Resultatet, Aleks? Kaffe er jo enda verre en energidrikker når det kommer til effekt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Mye av det samme som over. Skjelven og en periode med litt hyperaktivitet. Også sånn plutselig så smalt det så ble jeg drittrøtt. Er vel nesten 2 år siden nå da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 OOOOOOOOUUUUUUUHHHHHH!!!!!! såpass kewl du ble Mhm, jeg er skikkelig kul. Er jo litt gøy å prøve slikt. Husker jeg gjorde det samme bare med kaffe^^ Skal prøves det og. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Grunnen til at vi gjorde det var at noen fant masse kaffe på kiwi som hadde gått ut dagen før. Så vi måtte jo bruke det. Trakta kaffen sykt sterkt og flere ganger eller noe sånt for å få den sterkere. Ikke noe jeg kommer til å prøve igjen. Like så greit med alkohol, bare at det er 100 ganger morsommere. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg drakk over 50 kopper kaffe pluss godteri på 2 timer en gang dette var etter 3 døgn våken skal si det hadde en festlig effekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg