Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har blitt spurt om veien to ganger nå i dag. Første gang av to syklister. Jeg visste godt hvor de skulle og hvor de var i forhold, men klarte bare ikke formulere frem en vei de kunne bruke for å komme dit. Derretter ble jeg stoppet av en eldre turist som gjerne ville frem til turistkontoret, jeg endte opp med å forklare så godt jeg kunne mens jeg ventet på grønt lys at det var i den retningen, og deretter: "to the left" , *jeg peke stresset mot høyre* :blush:

Edde mulig sier jeg bare *pinlig*

Haha! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blitt spurt om veien to ganger nå i dag. Første gang av to syklister. Jeg visste godt hvor de skulle og hvor de var i forhold, men klarte bare ikke formulere frem en vei de kunne bruke for å komme dit. Derretter ble jeg stoppet av en eldre turist som gjerne ville frem til turistkontoret, jeg endte opp med å forklare så godt jeg kunne mens jeg ventet på grønt lys at det var i den retningen, og deretter: "to the left" , *jeg peke stresset mot høyre* :blush:

Edde mulig sier jeg bare *pinlig*

Fort gjort å blande de da. Gjorde det på oppkjøring jeg. Var riktig så fornøyd med svingen, om man ser bort i fra at jeg svingte feil vei, og at sensor påpekte dette i det jeg blinket, midt i svingen pluss etterpå. Hvordan man kan ignorere slikt er uvisst.

Lenke til kommentar

Faen i det røde helvete. Våkna i ti-tida, satt og leste litt spøkelseshistorier på en iphone-app, også surfa jeg på nettet litt. Så sovna jeg igjen, å våknet nå. Skulle en tur på forumet tenkte jeg, men neida - der var det faens serverproblemet igjen. Er jo nesten det samme som å ha vikingarna på repeat på cd-spillern i det varmeste helvete. Nei dra til moskva diskusjon sine servere. Skulle tro dem var holdt igang av dypt rusete afghanske fjellgeiter, nei skyt meg i hodet og kall meg gay. Jeg er lei serverproblemer på denne sida...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Får ta å lufte fotoapparatet idag. Så får jeg se hva jeg får til.. :)

Ble litt over 200 bilder idag, og etter en hard sletting, så sitter jeg igjen med 65 bilder. Og av disse så bruker jeg kanskje 5 - 10% igjen.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Fælt da til forumet skulle ha pustepauser.

Kommer nok til å bli bedre i den nærmeste fremtid skal du se (så får dere henge meg om jeg tar feil :p )..

Post dine favoritter da :dribble:

Må se over disse først, og ta en liten redigering/korrigering så skal jeg legge ut litt.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...