Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Tja. Selv om du trener, spiser sunt og generelt lever bra, kan du likevel ende opp med kreft eller noe annet faenskap og ende opp med at våre skattepenger går til å ta vare på deg likevel, så de pengene går nok dit uansett.

Selv om jeg fortsatt tror at skattepengene våre går til ville parties for leger, lærere og politimenn (og andre i lignende yrker) hvor de baksnakker oss andre, leser høyt fra journaler og lapper og dagbøker og brev og what not, drikker seg fulle på konfiskert alkohol og bruker opp all narkoen de har tatt.

Ja jo, noen blir selvfølgelig syke uansett. Men bare tenk på hvor mye penger som blir brukt hvert år på kreftpasienter(lungekreft) Kolspasienter, diabetikere osv. Det utgjør nok ganske så store summer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi virkelig bo i et land hvor staten skal bestemme hvordan vi lever? Visst jeg vil røyke, spise usundt, drikke meg full hver dag så gjør jeg det. Bestemmer selv hva jeg putter i min kropp å vet om riskene ved det.

Alright. Hvorfor er diverse russtoffer forbudt? Kan ikke vi få ta det også da, hvis vi vil?

Om du sitter å tar speed og kokain er helt opp til deg.

Du velger selv hvordan du vil leve ditt liv.

Lenke til kommentar

Tja. Selv om du trener, spiser sunt og generelt lever bra, kan du likevel ende opp med kreft eller noe annet faenskap og ende opp med at våre skattepenger går til å ta vare på deg likevel, så de pengene går nok dit uansett.

Selv om jeg fortsatt tror at skattepengene våre går til ville parties for leger, lærere og politimenn (og andre i lignende yrker) hvor de baksnakker oss andre, leser høyt fra journaler og lapper og dagbøker og brev og what not, drikker seg fulle på konfiskert alkohol og bruker opp all narkoen de har tatt.

Ja jo, noen blir selvfølgelig syke uansett. Men bare tenk på hvor mye penger som blir brukt hvert år på kreftpasienter(lungekreft) Kolspasienter, diabetikere osv. Det utgjør nok ganske så store summer..

Vi røykere lever kortere altså mindre pensjon å betale ut fra felleskassen :thumbup: Du må ikke tenke så kortsiktig :p

Lenke til kommentar

Om du sitter å tar speed og kokain er helt opp til deg.

Du velger selv hvordan du vil leve ditt liv.

Dessverre er ikke alle mennesker like intelligente til å leve sitt eget liv i fred og ro. Det er en grunn til at gjennomsnittlig IQ er 100. Det er folk på den "andre siden" av skalaen og.

Lenke til kommentar

Husker ikke sist vi pratet om rumper, bestemortruser, og å gå over til den skjeive siden. Vi må ta en skikkelig far og datter tur snart. For å bli skikkelig kjent!

Edit: fikk ikke linken til å funke.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Har blitt spurt om veien to ganger nå i dag. Første gang av to syklister. Jeg visste godt hvor de skulle og hvor de var i forhold, men klarte bare ikke formulere frem en vei de kunne bruke for å komme dit. Derretter ble jeg stoppet av en eldre turist som gjerne ville frem til turistkontoret, jeg endte opp med å forklare så godt jeg kunne mens jeg ventet på grønt lys at det var i den retningen, og deretter: "to the left" , *jeg peke stresset mot høyre* :blush:

Edde mulig sier jeg bare *pinlig*

Lenke til kommentar

Fikk den til å funke nå. Som sagt. Far, onkel og datter tur! Petter er din onkel.

rawr

Hehe, så kan pappa og onkel vise deg våre fisketriks :!:

Haha, men Aleks vet du hva jeg kan drikke igjen!

Alkohol? Gjør sikkert turen letter for oss alle. Bare at du skal holde deg inne til lungebetennelsen din er over.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...