Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10026509 Så det så! Jada jada Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Skal vi virkelig bo i et land hvor staten skal bestemme hvordan vi lever? Visst jeg vil røyke, spise usundt, drikke meg full hver dag så gjør jeg det. Bestemmer selv hva jeg putter i min kropp å vet om riskene ved det. Alright. Hvorfor er diverse russtoffer forbudt? Kan ikke vi få ta det også da, hvis vi vil? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Pluss at røyk er ikke en nødvendighet for å leve. Dere trenger ikke røyken før dere begynner med det. Jeg har faktisk en utmerket løsning på dette: Folk kommer nemlig til å bli gale hvis dem ikke får røyk. Så la dem røyke da, til dem dør. MEN, her er det geniale: Kun dem som allerede røyker og er avhengige, får fortsette med det. Dvs ingen får tillatelse til å kjøpe røyk med mindre dem har erklæring på det i fra helemyndigheter/staten eller noe sånt. Da vil røykerne etterhvert dø ut, og ingen nye røykere har kommet. (noen mørketall vil det være men det er ubetydelig) hehe, det vr søren ikke dumt FAAAAAAEEEEEN nå funker ikke smileys igjen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10026509 Så det så! Jada jada Røyking gir økt nedbryting av en rekke legemidler, og gjør at røykere ofte har behov for større doser for å få samme effekt som ikke-røykere. Try again. FAAAAAAEEEEEN nå funker ikke smileys igjen Funker fint her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Skal vi virkelig bo i et land hvor staten skal bestemme hvordan vi lever? Visst jeg vil røyke, spise usundt, drikke meg full hver dag så gjør jeg det. Bestemmer selv hva jeg putter i min kropp å vet om riskene ved det. Men så er det våre skattepenger som går til å ta vare på deg når du blir syk som følge av at du har i deg skadelige stoffer av egen vilje. Er det rettferdig? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 "Skrevet av: Petter Deilige damerumper kommer aldri til å gå av mote Skrevet av: aleks Når bestemor trusa blir “inn” blir jeg homofil, fy faen så stygt ! FYSJ!!!!" Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Skal vi virkelig bo i et land hvor staten skal bestemme hvordan vi lever? Visst jeg vil røyke, spise usundt, drikke meg full hver dag så gjør jeg det. Bestemmer selv hva jeg putter i min kropp å vet om riskene ved det. Dude, er det ikke det vi allerede driver med? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det er lov til å røyke i Norge, og så lenge det er lov til å røyke på den plassen er det egentlig ikke røykerne sitt problem at dere ikke liker det. Da får dere helle flytte dere. Om man er sånn, selv røyker jeg ikke og hadde jeg gjort det så hadde jeg respektert de rundt meg til en viss grad. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Må si jeg foretrekker et vakkert brystparti over en deilig damerumpe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 "Skrevet av: Petter Deilige damerumper kommer aldri til å gå av mote Skrevet av: aleks Når bestemor trusa blir “inn” blir jeg homofil, fy faen så stygt ! FYSJ!!!!" Hvor er dette skrevet? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10026509 Så det så! Jada jada Røyking gir økt nedbryting av en rekke legemidler, og gjør at røykere ofte har behov for større doser for å få samme effekt som ikke-røykere. Try again. FAAAAAAEEEEEN nå funker ikke smileys igjen Funker fint her. Hadde fungerende smileys i to dager nå. Så lenge varte den gleden Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 hehe, det vr søren ikke dumt FAAAAAAEEEEEN nå funker ikke smileys igjen Jeg er egentlig ganske smart skal jeg si deg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg er egentlig ganske smart skal jeg si deg Helt korrekt! Du har jo endelig skjønt forskjellen mellom to/too! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10026509 Så det så! Jada jada Røyking gir økt nedbryting av en rekke legemidler, og gjør at røykere ofte har behov for større doser for å få samme effekt som ikke-røykere. Try again. "Skrevet av: Petter Deilige damerumper kommer aldri til å gå av mote Skrevet av: aleks Når bestemor trusa blir “inn” blir jeg homofil, fy faen så stygt ! FYSJ!!!!" Say what? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Tja. Selv om du trener, spiser sunt og generelt lever bra, kan du likevel ende opp med kreft eller noe annet faenskap og ende opp med at våre skattepenger går til å ta vare på deg likevel, så de pengene går nok dit uansett. Selv om jeg fortsatt tror at skattepengene våre går til ville parties for leger, lærere og politimenn (og andre i lignende yrker) hvor de baksnakker oss andre, leser høyt fra journaler og lapper og dagbøker og brev og what not, drikker seg fulle på konfiskert alkohol og bruker opp all narkoen de har tatt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Da var alle nåværende Saw filmer sett! Da gleder man seg til Saw 3D/Saw The Ending/ Saw 7 kommer på kino! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Og hvorfor fikk Petter stof forbokstav og ikke jeg. Dessuten har jeg den spesielle evnen til å være immun mot homofili på meg selv Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Må si jeg foretrekker et vakkert brystparti over en deilig damerumpe. Former er egentlig ganske greit uansett spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg er egentlig ganske smart skal jeg si deg Helt korrekt! Du har jo endelig skjønt forskjellen mellom to/too! Endelig du liksom? Det tok jeg ganske fort, når jeg først lærte meg hvordan det var Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Diskutert! Forklar deg selv! Makan til frekkhet mot faren din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg