Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Samme med negere. De er alle kriminelle og slemme folk som holder samfunnet tilbake. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Samme med negere. De er alle kriminelle og slemme folk som holder samfunnet tilbake. Hvor kom det ifra? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Samme med negere. De er alle kriminelle og slemme folk som holder samfunnet tilbake. Hvor kom det ifra? Bare skrev noe på linje med det du skrev. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg mener røyk kan stenges like hurtig ute av norge som andre ting. Red Bull var ulovelig og selge i Norge og mener røyk også kan bli ulovelig og selge. (Red bull var bare et eksempel, røyk er mye verre) Endret 12. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nei, det er det ikke. Rusmisbrukere trenger hjelp til å komme ut av rusen de er i. Å sende de på en bondegård for arbeid er en ypperlig metode for dette. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Pluss at røyk er ikke en nødvendighet for å leve. Dere trenger ikke røyken før dere begynner med det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg har nettopp sovet over 12 timer. Gjesp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 For det er ikke narkotika på landet mener du? Og ja jeg overdrev. De 2 tingene henger ikke i sammen i det hele tatt. Det de trenger derimot er hjelp av profesjonelle. Noe som ikke er så lett da stoffene er ulovlig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 jeez, har hvert våken i 8 timer og jobba i 6. Skjerpe seg nopros Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Pluss at røyk er ikke en nødvendighet for å leve. Dere trenger ikke røyken før dere begynner med det. På samme måte som vi ikke trenger fast food, hoppe i fallskjerm eller drive med ekstremsport. Røyk er godt og mange har ikke noe i mot og røyke selv om de er klar over mulige konsekvenser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 For det er ikke narkotika på landet mener du? Og ja jeg overdrev. De 2 tingene henger ikke i sammen i det hele tatt. Det de trenger derimot er hjelp av profesjonelle. Noe som ikke er så lett da stoffene er ulovlig. Du kjenner til den fengsels-øya hvor vi sender våre kriminelle? De jobber og sliter og blir etterhvert reintergrert i samfunnet. Hvorfor ikke et lignende opplegg for rusmisbrukere som har tråkket feil i livets vei? Samt landsforvisning av selgere som selger ulovlig rusmidler. Problem løst. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Røyk like farlig som alkohol. Den kan jeg kanskje kjøpe, men snus? Tror/vet at alkoholen skader mere enn tobakk gjør. Alkohol er da ikke skadelig! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 For det er ikke narkotika på landet mener du? Og ja jeg overdrev. De 2 tingene henger ikke i sammen i det hele tatt. Det de trenger derimot er hjelp av profesjonelle. Noe som ikke er så lett da stoffene er ulovlig. Du kjenner til den fengsels-øya hvor vi sender våre kriminelle? De jobber og sliter og blir etterhvert reintergrert i samfunnet. Hvorfor ikke et lignende opplegg for rusmisbrukere som har tråkket feil i livets vei? Samt landsforvisning av selgere som selger ulovlig rusmidler. Problem løst. Ja, for alle som kommer ut av fengsel blir automatisk englebarn og gjør aldri noe ulovlig igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 20% av Norges kriminelle gjør nye lovbrudd etter fengsling. Mot 50-60% is USA/UK. Jeg vil tro det fungerer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det var dagens trim. 33 min opp på Steiroheia noe som er ny pers. og så jogger man ned Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Pluss at røyk er ikke en nødvendighet for å leve. Dere trenger ikke røyken før dere begynner med det. På samme måte som vi ikke trenger fast food, hoppe i fallskjerm eller drive med ekstremsport. Røyk er godt og mange har ikke noe i mot og røyke selv om de er klar over mulige konsekvenser. Nei, men det du nevnte der inneholder ikke avhengihets skapende middler og andre ting. Røyk kan være "godt", men aldri godt. Det går jeg ikke med på. Det eneste med røyk som i det hele tatt kan få det til og føle deg bra er nikotinet. Det etter at du er avhengig av det. I mine øyne var det at røyking måtte foregå utendørs på utesteder et stort steg. Jeg bare håper det blir fortsatt på, og gjør at man ikke har lov til og røyke ved bussholdeplasser, etc. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Pluss at røyk er ikke en nødvendighet for å leve. Dere trenger ikke røyken før dere begynner med det. Jeg har faktisk en utmerket løsning på dette: Folk kommer nemlig til å bli gale hvis dem ikke får røyk. Så la dem røyke da, til dem dør. MEN, her er det geniale: Kun dem som allerede røyker og er avhengige, får fortsette med det. Dvs ingen får tillatelse til å kjøpe røyk med mindre dem har erklæring på det i fra helemyndigheter/staten eller noe sånt. Da vil røykerne etterhvert dø ut, og ingen nye røykere har kommet. (noen mørketall vil det være men det er ubetydelig) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 jeez, har hvert våken i 8 timer og jobba i 6. Skjerpe seg nopros Kan ha noe med at før jeg sovnet i natt, hadde jeg ikke sovet på over 48 timer. Jeg gjorde mye i natt som jeg ikke husker å ha gjort. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Skal vi virkelig bo i et land hvor staten skal bestemme hvordan vi lever? Visst jeg vil røyke, spise usundt, drikke meg full hver dag så gjør jeg det. Bestemmer selv hva jeg putter i min kropp å vet om riskene ved det. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Du kan få røyke, men da på steder hvor du ikke utsetter andre for skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg