Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pluss at røyk er ikke en nødvendighet for å leve. Dere trenger ikke røyken før dere begynner med det.

På samme måte som vi ikke trenger fast food, hoppe i fallskjerm eller drive med ekstremsport. Røyk er godt og mange har ikke noe i mot og røyke selv om de er klar over mulige konsekvenser.

Lenke til kommentar

For det er ikke narkotika på landet mener du? Og ja jeg overdrev. De 2 tingene henger ikke i sammen i det hele tatt. Det de trenger derimot er hjelp av profesjonelle. Noe som ikke er så lett da stoffene er ulovlig.

Du kjenner til den fengsels-øya hvor vi sender våre kriminelle? De jobber og sliter og blir etterhvert reintergrert i samfunnet. Hvorfor ikke et lignende opplegg for rusmisbrukere som har tråkket feil i livets vei?

Samt landsforvisning av selgere som selger ulovlig rusmidler. Problem løst.

Lenke til kommentar

For det er ikke narkotika på landet mener du? Og ja jeg overdrev. De 2 tingene henger ikke i sammen i det hele tatt. Det de trenger derimot er hjelp av profesjonelle. Noe som ikke er så lett da stoffene er ulovlig.

Du kjenner til den fengsels-øya hvor vi sender våre kriminelle? De jobber og sliter og blir etterhvert reintergrert i samfunnet. Hvorfor ikke et lignende opplegg for rusmisbrukere som har tråkket feil i livets vei?

Samt landsforvisning av selgere som selger ulovlig rusmidler. Problem løst.

Ja, for alle som kommer ut av fengsel blir automatisk englebarn og gjør aldri noe ulovlig igjen.

Lenke til kommentar

Pluss at røyk er ikke en nødvendighet for å leve. Dere trenger ikke røyken før dere begynner med det.

På samme måte som vi ikke trenger fast food, hoppe i fallskjerm eller drive med ekstremsport. Røyk er godt og mange har ikke noe i mot og røyke selv om de er klar over mulige konsekvenser.

Nei, men det du nevnte der inneholder ikke avhengihets skapende middler og andre ting.

Røyk kan være "godt", men aldri godt. Det går jeg ikke med på. Det eneste med røyk som i det hele tatt kan få det til og føle deg bra er nikotinet. Det etter at du er avhengig av det.

I mine øyne var det at røyking måtte foregå utendørs på utesteder et stort steg. Jeg bare håper det blir fortsatt på, og gjør at man ikke har lov til og røyke ved bussholdeplasser, etc.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har faktisk en utmerket løsning på dette:

Folk kommer nemlig til å bli gale hvis dem ikke får røyk. Så la dem røyke da, til dem dør. MEN, her er det geniale: Kun dem som allerede røyker og er avhengige, får fortsette med det. Dvs ingen får tillatelse til å kjøpe røyk med mindre dem har erklæring på det i fra helemyndigheter/staten eller noe sånt.

Da vil røykerne etterhvert dø ut, og ingen nye røykere har kommet. :thumbup: (noen mørketall vil det være men det er ubetydelig)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...