Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 god kveld alle sammen^^ Good evning? all good? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 god kveld alle sammen^^ næmmen er det bærum jo Så det er det du kaller meg nå, sneglegutt:p all good? jess Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Fant ut at tre linjer for hånd blir ca en linje på PC-en og jeg har vel en 40 linjer, men føler at det blir så kort, men konkret. *hat på stiler* For de som skrev på PC var kravet gjerne halvparten av antall håndskrevne sider. Men jeg vet ikke hvordan dere gjør det. 8D Ellers synes jeg å huske at håret mitt lukter ganske AIDS når jeg bleker det. Trodde jeg skulle bli løsemiddelskadet sist jeg fikk turkis hår. Endret 13. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Takk for at noen svarte . Men har motsatt problem, å blåse opp tekstene er lite gøy. Uansett, skriver på PC-en nå og da gjelder ikke 4-sidersregelen. Har kommet opp i 660 ord og er meget fornøyd.Fant ut at tre linjer for hånd blir ca en linje på PC-en og jeg har vel en 40 linjer, men føler at det blir så kort, men konkret. *hat på stiler* Vi bruker å ha sånn.. ca 1000 ord på tentamener i alle fall. 3. året vgs. Ikke mobb bærum. ^^ Hvorfor ikke? Bare du og sosser som kommer derfra, jo. Eller.. "bare" var vel feil ord. Veldig feil. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Ikke mobb bærum. ^^ så du ikke "" tegnet bak? Så det er det du kaller meg nå, sneglegutt:p bare i dag Endret 13. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvorfor ikke? Bare du og sosser som kommer derfra, jo. Eller.. "bare" var vel feil ord. Veldig feil. Enig, det er bare snobbete drittsekker som kommer fra Bærum. Brenn dem alle!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Enig, det er bare snobbete drittsekker som kommer fra Bærum. Brenn dem alle!! Minus NgZ og deg, da. Gah. Brenn alle sosser og snobbete drittsekker fra Bærum. Det kan jeg gå med på. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Så det er det du kaller meg nå, sneglegutt:p bare i deg haha, men bare hvis jeg får ekstra sneglecreds Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Enig, det er bare snobbete drittsekker som kommer fra Bærum. Brenn dem alle!! *Tenne på* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Enig, det er bare snobbete drittsekker som kommer fra Bærum. Brenn dem alle!! Minus NgZ og deg, da. Gah. Brenn alle sosser og snobbete drittsekker fra Bærum. Det kan jeg gå med på. Nåååh, jeg føler meg beæret lillevenn^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 god kveld alle sammen^^ Acocesos :D *voveivove* Hohvovorordodanon gogaaror dodetot momedod dodegog? Schjellin, ble visst avbrutt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 haha, men bare hvis jeg får ekstra sneglecreds greit da... da har du 3 poeng Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nåååh, jeg føler meg beæret lillevenn^^ Jeg er ikke akkurat liten. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 god kveld alle sammen^^ Acocesos :D *voveivove* Hohvovorordodanon gogaaror dodetot momedod dodegog? Schjellin, ble visst avbrutt Bobrora, lolilollolevovenonnon!! Ogog dodegog? ^^ haha, men bare hvis jeg får ekstra sneglecreds greit da... da har du 3 poeng Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 men åssen snegle vil du ha? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bobrora hoheror ogogsosaa. Sostotororkokososeror momegog momedod anonimome, Wowororloldod ofof Wowarorcocrorafoftot ogog nonytoteror enon goglolasossoscocolola Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bobrora hoheror ogogsosaa.Sostotororkokososeror momegog momedod anonimome, Wowororloldod ofof Wowarorcocrorafoftot ogog nonytoteror enon goglolasossoscocolola Kan du ikke til helvet snakke norsk? ------------------------- Siste kveld fattern er i landet. Jeg sjenker han full. It is teh funneh. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bobrora hoheror ogogsosaa.Sostotororkokososeror momegog momedod anonimome, Wowororloldod ofof Wowarorcocrorafoftot ogog nonytoteror enon goglolasossoscocolola 2 ting: kan du drite i det der? er så stress og lese og har du ekstra cola? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 men åssen snegle vil du ha? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Smurf: Glasscola er digg! Så slipper man plastsmaken på colaen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hva er så stress med å lese røverspråk? Synes det er like lett som bokmål og nynorsk. Bare å overse o-ene og de ekstra konsonantene. Og ja, jeg har massevis av ekstra cola. <3 Aces: Enig! Det er best Endret 13. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg