Slimda Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 På samme måte som om jeg hadde tatt et bilde av meg selv naken og lagt det på nett og der forsvant nattesøvnen. Farvel. Det var hyggelig å kjenne deg. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Blæh. Endret 11. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kjertlene i halsen, leveren, milten. Jo eldre man er, jo verre er sykdommen. Ok, takker. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvorfor er det så sinnsykt varmt ute? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvorfor er det så sinnsykt varmt ute? Fordi det er sommer! Jeg er frista til å blande på meg en stor mugge med Mojito og sitte ute i sola, men siden jeg skal kjøre på butikken senere, tror jeg jeg dropper det. Smurf, det hadde vært mye, mye verre... Å gå naken ja? Ja, det var det jeg trodde. På samme måte som om jeg hadde tatt et bilde av meg selv naken og lagt det på nett og der forsvant nattesøvnen. Farvel. Det var hyggelig å kjenne deg. Ha-ha-ha! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg er frista til å blande på meg en stor mugge med Mojito og sitte ute i sola, men siden jeg skal kjøre på butikken senere, tror jeg jeg dropper det. Kald pils i kjøleskapet, frister litt det ja. Men ganske dumt når jeg egentlig skulle lest til eksamen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tror virkelig ikke forumet er godt for meg, ta seg et års ban. Slette alle forumfolk på Facebook, msn etc. ? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tror virkelig ikke forumet er godt for meg, ta seg et års ban. Slette alle forumfolk på Facebook, msn etc. ? Sikkert ikke dumt det nei. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tror virkelig ikke forumet er godt for meg, ta seg et års ban. Slette alle forumfolk på Facebook, msn etc. ? *gråtesmiley* Skulle ikke smileyene være tilbake nå? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tror virkelig ikke forumet er godt for meg, ta seg et års ban. Slette alle forumfolk på Facebook, msn etc. ? Dont you dare! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tror virkelig ikke forumet er godt for meg, ta seg et års ban. Slette alle forumfolk på Facebook, msn etc. ? *gråtesmiley* Skulle ikke smileyene være tilbake nå? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tror virkelig ikke forumet er godt for meg, ta seg et års ban. Slette alle forumfolk på Facebook, msn etc. ? *gråtesmiley* Skulle ikke smileyene være tilbake nå? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Der kom dem plutselig ja Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Tror virkelig ikke forumet er godt for meg, ta seg et års ban. Slette alle forumfolk på Facebook, msn etc. ?*gråtesmiley*Skulle ikke smileyene være tilbake nå? Multisitat fungerer hvert fall nå. Får virkelig ikke så mye ut av å prate med dere i dnfk lengre. Er her for å sosialisere møte nye og interessant mennesker. Noe jeg har gjort, men mor setter en stopper for at jeg noensinne får møte noen igjen. Tror virkelig ikke forumet er godt for meg, ta seg et års ban. Slette alle forumfolk på Facebook, msn etc. ?Dont you dare! Try stop me, bish. Endret 11. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sett igang. Du er for ung til å sitte på et nettforum og kaste bort barndommen din. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det er da ikke alt her på forumet som er å kaste bort tiden. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nesten ingen mat i huset! Det ser ut til at det blir bananer til frokost. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg er frista til å blande på meg en stor mugge med Mojito og sitte ute i sola, men siden jeg skal kjøre på butikken senere, tror jeg jeg dropper det. Kald pils i kjøleskapet, frister litt det ja. Men ganske dumt når jeg egentlig skulle lest til eksamen Eksamen? Nå? I all verden ... Glad jeg ikke har det før i oktober. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jepp, eksamen på mandag. Sånn går det når man tror alle står i exphil uten å lese. Det gjør man tydeligvis ikke likevel Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kont, sjur. Noen strøk i exphil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg