Flabba Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hold inne SHIFT og press ALT GR. Wow Smilyene funker! takk takk:D Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Seriøst. Forumtreff var SÅ awesome! Der gikk dere faenmeg glipp av noe! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 BLÆH, kjeft. Signerer den. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Grøss! Noen familier er svært skadet i hodet. Vandre rundt i full offentlighet i hver sin kosedress, i forskjellig farge. Hva skjer med verden? Hold kosedressen (vel, helst onepiecen til ca 1400 spenn, ikke noen dårlige knockoffs) innenfor hjemmets fire vegger, jeg får ikke stressa dette nok. Hvorfor vil folk drite seg maks ut?! o_O Dude, du tar BILDER av deg selv i nevnte kosedress. Det er å bringe den utenfor hjemmets fire vegger, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Grøss! Noen familier er svært skadet i hodet. Vandre rundt i full offentlighet i hver sin kosedress, i forskjellig farge. Hva skjer med verden? Hold kosedressen (vel, helst onepiecen til ca 1400 spenn, ikke noen dårlige knockoffs) innenfor hjemmets fire vegger, jeg får ikke stressa dette nok. Hvorfor vil folk drite seg maks ut?! o_O /signed Ser folk på kjøpesenteret med den onepiece greia på seg. Altså, jeg må bare glise. Ser jo ut som en figur fra en dårlig barnetv Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hver gang jeg lager mat later jeg som om jeg er med på et matlagingsprgram. Driver å snakker inni meg om hvorfor jeg valgte de råvarene, hvor lenge den skal i ovnen etc. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 BLÆH, kjeft. BLÆH, kjeft. Signerer den. Nåv et dere hvordan jeg har det når dere er på treff eller TG Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nåv et dere hvordan jeg har det når dere er på treff eller TG Så kom på TG, tøs. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvordan var det med drikking når man har kyssesyken? Er det leveren som er utrolig utsatt? Ikke jeg som har fått det btw. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Nåv et dere hvordan jeg har det når dere er på treff eller TG På TG er det ikke fyll og god mat. Endret 11. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvordan var det med drikking når man har kyssesyken? Er det leveren som er utrolig utsatt? Ikke jeg som har fått det btw. En venn av meg har det. Du kan ikke drikke før et halvt år ellerno etter at du har fått den. Husker han fikk det rundt juletider og kunne drikke i mai. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nåv et dere hvordan jeg har det når dere er på treff eller TG Så kom på TG, tøs. Jeg prøver hvert eneste år, bitch. Nåv et dere hvordan jeg har det når dere er på treff eller TG På TG er det ikke fyll og god mat. Nei, men desto mere tafsing og tøsing. Ellers så skal jo ikke du bry deg med fyll, lillgutt! Tror ikke du hadde kommet inn selv på møllers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skal jeg være opprørt eller opphisset over puppen i kryssordbladet mitt? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Forumtreff? Hvor? Når? Hvorfor har ikke jeg sett snakk om det i denne tråden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvordan var det med drikking når man har kyssesyken? Er det leveren som er utrolig utsatt? Ikke jeg som har fått det btw. En venn av meg har det. Du kan ikke drikke før et halvt år ellerno etter at du har fått den. Husker han fikk det rundt juletider og kunne drikke i mai. Halvt år er vel å ta litt hardt i. Hos meg gikk det en måned før jeg kunne drikke igjen, jeg var sengeliggende i fem uker. En kompis av meg ble lagt inn på sykehuset og klarte nesten ikke få ned mat eller puste selv, han kunne drikke igjen etter 1,5 måned. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Du skal ikke drikke før legen din har friskmeldt deg for drikking, ikke hør på hva de andre sier om lengde etc. Legen friskmelder deg når du blir friskmeldt. Endret 11. august 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvordan var det med drikking når man har kyssesyken? Er det leveren som er utrolig utsatt? Ikke jeg som har fått det btw. En venn av meg har det. Du kan ikke drikke før et halvt år ellerno etter at du har fått den. Husker han fikk det rundt juletider og kunne drikke i mai. Ja, men husker du hvilken del av kroppen som var utsatt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Grøss! Noen familier er svært skadet i hodet. Vandre rundt i full offentlighet i hver sin kosedress, i forskjellig farge. Hva skjer med verden? Hold kosedressen (vel, helst onepiecen til ca 1400 spenn, ikke noen dårlige knockoffs) innenfor hjemmets fire vegger, jeg får ikke stressa dette nok. Hvorfor vil folk drite seg maks ut?! o_O Dude, du tar BILDER av deg selv i nevnte kosedress. Det er å bringe den utenfor hjemmets fire vegger, vil jeg tro. Men jeg er fortsatt innendørs, og bilder er fortsatt ikke like ille som å gå med det offentlig. På samme måte som om jeg hadde tatt et bilde av meg selv naken og lagt det på nett, så hadde ikke det vært like ille som om jeg hadde gått naken på byen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Kjertlene i halsen, leveren, milten. Jo eldre man er, jo verre er sykdommen. Smurf, det hadde vært mye, mye verre... Endret 11. august 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg