Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grøss! Noen familier er svært skadet i hodet. Vandre rundt i full offentlighet i hver sin kosedress, i forskjellig farge.

Hva skjer med verden? Hold kosedressen (vel, helst onepiecen til ca 1400 spenn, ikke noen dårlige knockoffs) innenfor hjemmets fire vegger, jeg får ikke stressa dette nok.

Hvorfor vil folk drite seg maks ut?! o_O

Dude, du tar BILDER av deg selv i nevnte kosedress. Det er å bringe den utenfor hjemmets fire vegger, vil jeg tro.
Lenke til kommentar

Grøss! Noen familier er svært skadet i hodet. Vandre rundt i full offentlighet i hver sin kosedress, i forskjellig farge.

Hva skjer med verden? Hold kosedressen (vel, helst onepiecen til ca 1400 spenn, ikke noen dårlige knockoffs) innenfor hjemmets fire vegger, jeg får ikke stressa dette nok.

/signed    Ser folk på kjøpesenteret med den onepiece greia på seg. Altså, jeg må bare glise. Ser jo ut som en figur fra en dårlig barnetv

Lenke til kommentar

Hvordan var det med drikking når man har kyssesyken? Er det leveren som er utrolig utsatt? Ikke jeg som har fått det btw. :)

En venn av meg har det. Du kan ikke drikke før et halvt år ellerno etter at du har fått den. Husker han fikk det rundt juletider og kunne drikke i mai.

Lenke til kommentar

Nåv et dere hvordan jeg har det når dere er på treff eller TG :(

Så kom på TG, tøs.

Jeg prøver hvert eneste år, bitch.

Nåv et dere hvordan jeg har det når dere er på treff eller TG :(

På TG er det ikke fyll og god mat. :(

Nei, men desto mere tafsing og tøsing. Ellers så skal jo ikke du bry deg med fyll, lillgutt! Tror ikke du hadde kommet inn selv på møllers :p

Lenke til kommentar

Hvordan var det med drikking når man har kyssesyken? Er det leveren som er utrolig utsatt? Ikke jeg som har fått det btw. :)

En venn av meg har det. Du kan ikke drikke før et halvt år ellerno etter at du har fått den. Husker han fikk det rundt juletider og kunne drikke i mai.

Halvt år er vel å ta litt hardt i.

Hos meg gikk det en måned før jeg kunne drikke igjen, jeg var sengeliggende i fem uker.

En kompis av meg ble lagt inn på sykehuset og klarte nesten ikke få ned mat eller puste selv, han kunne drikke igjen etter 1,5 måned. :p

Lenke til kommentar

Ja, men husker du hvilken del av kroppen som var utsatt?

Lenke til kommentar

Dude, du tar BILDER av deg selv i nevnte kosedress. Det er å bringe den utenfor hjemmets fire vegger, vil jeg tro.

Men jeg er fortsatt innendørs, og bilder er fortsatt ikke like ille som å gå med det offentlig.

På samme måte som om jeg hadde tatt et bilde av meg selv naken og lagt det på nett, så hadde ikke det vært like ille som om jeg hadde gått naken på byen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...