TheKims Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Her er det dusk regn, det regner så det spruter rett opp i dusken Jeg som skulle på besøk å greier i dag, ikke så koselig å gå i regnvær Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gratulere med å komme i puberteten! Kamerat.. jeg er så gammel jeg at jeg er i ferd med å miste puberteten.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det står at mIRC har blitt brukt i 32 dager, og at jeg ikke kan bruke det lenger. Er det noen annen måte jeg kan bruke det igjen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Det står at mIRC har blitt brukt i 32 dager, og at jeg ikke kan bruke det lenger. Er det noen annen måte jeg kan bruke det igjen? Går det ikke an på bruke det hvis du "venter" litt etter at den meldingen kommer opp? Redigert: Du kan jo alltids kjøpe det. Endret 11. august 2010 av Runar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gratulere med å komme i puberteten! Kamerat.. jeg er så gammel jeg at jeg er i ferd med å miste puberteten.. Hehe, var bare en liten spøk om din morgensprut. Redigert: Du kan jo alltids kjøpe det. HAhahahahahaaha. Du tuller nå, ikke sant? Kjøpe? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det står at mIRC har blitt brukt i 32 dager, og at jeg ikke kan bruke det lenger. Er det noen annen måte jeg kan bruke det igjen? Går det ikke an på bruke det hvis du "venter" litt etter at den meldingen kommer opp? Redigert: Du kan jo alltids kjøpe det. Nei, det kommer bare opp Register og Exit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gratulere med å komme i puberteten! Kamerat.. jeg er så gammel jeg at jeg er i ferd med å miste puberteten.. Hehe, var bare en liten spøk om din morgensprut. Ingen som ble sur her!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Sovna på gulvet forran godstolen. Jeg er litt som en bikkje av og til. Endret 11. august 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sovna på gulvet forran godstolen. Jeg er litt som en bikkje av og til. Du burde kjøpe deg en hundeseng, så er problemet løst! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hadde vært noe det ja.^^ Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sovna på gulvet forran godstolen. Jeg er litt som en bikkje av og til. Bestemte du deg for å legge deg ned på gulvet og sove? Eller hvordan skjedde dette? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det står at mIRC har blitt brukt i 32 dager, og at jeg ikke kan bruke det lenger. Er det noen annen måte jeg kan bruke det igjen? Går det ikke an på bruke det hvis du "venter" litt etter at den meldingen kommer opp? Redigert: Du kan jo alltids kjøpe det. Nei, det kommer bare opp Register og Exit. lolwtf? Vel, ikke kjøp mIRC. Det er waste of money. Kinda. Burde ikke være så vanskelig å oppdrive en gratis IRC-klient uansett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sovna på gulvet forran godstolen. Jeg er litt som en bikkje av og til. Bestemte du deg for å legge deg ned på gulvet og sove? Eller hvordan skjedde dette? Gikk ned på gulvet for å kose litt med bikkja, men så stakk hun og da innså jeg plutselig hva jeg hadde gitt meg selv ut på. Endte bare med at jeg ble liggendes. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tidlig? Tid... du vet at fellesferien er over ja ? Felles what? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 HJEEEEEEEEEEELP! msn min har plutselig bestemt seg for at bokstavene: æ, å og ø ikke skal være mulig å skrive,. Kommer opp symboler i stede... Hjelp? hvordan får jeg det tilbake? jeg må ha kommet nær noe tull, men gud vet hva ... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hold inne SHIFT og press ALT GR. Wow Smilyene funker! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 shift alt? nopp. prøvd å trykke alt jeg kan komme på av kombinasjoner av kanpper, men ingenting virker O.o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Trenger ikke å trykke ALT GR, du trykker Shift+Alt(venstre). Det er standardhurtigtastekombinasjonen for å endre tastaturspråk i Windowns. shift alt? nopp. prøvd å trykke alt jeg kan komme på av kombinasjoner av kanpper, men ingenting virker O.o Hvilke tegn dukker opp? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Grøss! Noen familier er svært skadet i hodet. Vandre rundt i full offentlighet i hver sin kosedress, i forskjellig farge. Hva skjer med verden? Hold kosedressen (vel, helst onepiecen til ca 1400 spenn, ikke noen dårlige knockoffs) innenfor hjemmets fire vegger, jeg får ikke stressa dette nok. Hvorfor vil folk drite seg maks ut?! o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg