Tunky Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Har ikke prøvd selv, men det burde jo gå. Fare for at isen smelter før man er ferdig, kanskje. Ser for meg at det kan ta litt tid. Tror heller ikke det blir helt slush, mer som revet is. Tror ikke det blir flytende nok. Endret 10. august 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvordan lager man slush? oO orgentlig slush lages ved at man har en stor rund isklump som man plasserer på en spesiallaget "kuttemaskin" som egentlig er et litt modifisert dreiebord, med det tar man "snøen" som kommer av og komprimerer til en "snøball" i en kopp så heller man på smaken man skal ha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Under 2 timer siden jeg spiste sist. Dette går ikke lengere, begynner å røyke igjen i morgen, har absolutt ikke råd til det her Du er flink Gi nå ikke opp pga av maten. I lengden er det billigere å røyke enn å spise. Men avhengighet er ei bitch. Jeg er glad jeg klarte å slutte med det jeg brukte mest penger på. Tyggegummi. Gjerne 6-7 pakker dagen hver dag. Brukte mer penger på tyggis enn jeg nå bruker på sigg. Nja det spørs da, 1 tobakk i uken = 170 kr. Og hungeren går vel over etter hvert. Tyggegummiavhengighet er sikkert ikke noe å spøke med det heller. Om du røyker rullings så er det vel dyrere ja. Gikk ut fra at han røykte ferdigrulla sigaretter jeg. Tyggegummiavhengighet er helt jævlig. Gudene vet hvor mange tyggiser jeg har svelga eller klint overalt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) En ganske sjuk nordlending + To typer saft + Isbiter + Håndmikser =Grisete kjøkken.. Endret 10. august 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 En ganske sjuk nordlending + Håndmikser =Grisete kjøkken.. Håndmikser er skumle saker. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) En ganske sjuk nordlending + Håndmikser =Grisete kjøkken.. Håndmikser er skumle saker. Sjuke Nordlendinger er skumle saker! Endret 11. august 2010 av NoNamesLeft 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jepp, det er Mamma også når hun forstår at det er noe galt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Under 2 timer siden jeg spiste sist. Dette går ikke lengere, begynner å røyke igjen i morgen, har absolutt ikke råd til det her Du er flink Gi nå ikke opp pga av maten. I lengden er det billigere å røyke enn å spise. Men avhengighet er ei bitch. Jeg er glad jeg klarte å slutte med det jeg brukte mest penger på. Tyggegummi. Gjerne 6-7 pakker dagen hver dag. Brukte mer penger på tyggis enn jeg nå bruker på sigg. Nja det spørs da, 1 tobakk i uken = 170 kr. Og hungeren går vel over etter hvert. Tyggegummiavhengighet er sikkert ikke noe å spøke med det heller. Om du røyker rullings så er det vel dyrere ja. Gikk ut fra at han røykte ferdigrulla sigaretter jeg. Tyggegummiavhengighet er helt jævlig. Gudene vet hvor mange tyggiser jeg har svelga eller klint overalt. Jeg veit ikke hva han røyker, gikk ut fra at det var rullings. Jeg har aldri skjønt greia med tyggis, blir bare kvalm av det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg ble nettopp vekt av mamma som hadde blitt oppringt av læreren min, og spurt om noe var galt siden jeg hadde ringt han to ganger den siste halvtimen. Jeg hadde visst ringt læreren min i søvne, to ganger. Herrrligt... Hva har du nummeret til læreren for da >.> Jeg har nummeret til fire av lærerne mine. Det kan være hendig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Røyker rullings ja. Klarer ikke sigaretter, halsen blir helt tørr og jævlig + at man må spise filteret etterpå for å få med seg nikotinet Tror rullings blir endel billigere å røyke, er det ikke 80kr for en 20 pack? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 80 kr for en 20 pack ja. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Hei i natten. Fikk desverre ikke sove grunnen sterke magesmerter,så det er det opp å gjøre noe til det gir seg Hva skjer ellers? Installerer nye kart på Lux Delux og venter på at vannet mitt skal tine. Spiller du lux ? Koset meg utrolig mye med det i fjorvinter Endret 11. august 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 De få gangene jeg røyker sigaretter røyker jeg en hel, Mens med rullings røyker jeg en halv. Så for min del blir det billigere med tobakk enn sigaretter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei i natten. Fikk desverre ikke sove grunnen sterke magesmerter,så det er det opp å gjøre noe til det gir seg Hva skjer ellers? Installerer nye kart på Lux Delux og venter på at vannet mitt skal tine. Spiller du lux ? Koset meg utrolig mye med det i fjorvinter Ja, fant det og kjøpte det i går kveld. Prøvde å få noen kompiser til å kjøpe det også, men de var ikke like interesserte. Så endte det med at vi spilte Risk 2 i stedet fordi de var mer glad i det siden man må tenke mer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skulle gjerne hatt linken til månedlig postcount. Anyone? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skulle gjerne hatt linken til månedlig postcount. Anyone? Take a look in my signature! Første link fra venstre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tusen takk, Runar. Finnes fortsatt statistikken om hvilke kategorier man har postet mest i også, eller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skulle gjerne hatt linken til månedlig postcount. Anyone? Take a look in my signature! Første link fra venstre. Når jeg trykker der er det da mine som kommer opp? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei i natten. Fikk desverre ikke sove grunnen sterke magesmerter,så det er det opp å gjøre noe til det gir seg Hva skjer ellers? Installerer nye kart på Lux Delux og venter på at vannet mitt skal tine. Spiller du lux ? Koset meg utrolig mye med det i fjorvinter Ja, fant det og kjøpte det i går kveld. Prøvde å få noen kompiser til å kjøpe det også, men de var ikke like interesserte. Så endte det med at vi spilte Risk 2 i stedet fordi de var mer glad i det siden man må tenke mer. Slutt og stjel tankene mine Smurf ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg