Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Datasmurf skrev: Pfft. De er det eneste positive som har kommet fra Orkdal siden Thams regjerte. Nils Arne Eggen Celine etterellerannet MGP jr jenta #navn fjernet# Tror ikke de fleste i Orkdal er enig med deg der Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 spist en pakke påskeegg *kvalm* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Orkdalinger (og trøndere) generelt har ikke peiling. Eggen har jeg ikke noe til overs for, okay, han er en av få gode trenere her i landet, men jeg liker ikke fotball så det er ikke positivt i mine øyne Celine er ikke min type musikk at all, Aina digger a, men not me, that's a naynay. Du? Nja, ække du laus? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dæven steike, jeg har jo sjokolade! Kjøpte den i går, og har ikke spist den før nå. Jeg må være det sløveste mennesket på planeten. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Prøver sux... Jeg elsker prøver! slutt å redigere signaturen min, b-real. eller er det du, alastor som driver å redigerer den? Endret 13. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 spist en pakke påskeegg *kvalm* Jeg har spist påskemarsipan...meh. Stappa! Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Påskeegg er så jævlig godt, helt til etterpå. Da kommer angeren! :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 AAAAAAAAAAAAAAAARGH! Jeg blir datasint! Den forpulte drittmaskina vil ikke installere Daemon tools. Og Alcohol bare fucker seg. Ikke får jeg avinstalert det en gang! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Fyttisvarten nynorsk er forferdelig . Eg har ikkje lyst til å gjere leksane! Stil på maaange sider om forbanna mystikk i samfunnet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 AAAAAAAAAAAAAAAARGH! Jeg blir datasint! Den forpulte drittmaskina vil ikke installere Daemon tools. Og Alcohol bare fucker seg. Ikke får jeg avinstalert det en gang! Mohaha, jeg har Daemon inne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Mohaha, jeg har Daemon inne Gief gratis og godt alternativ. Plz. I will wuw on you then. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 spist en pakke påskeegg *kvalm* Uff.. Butikken stenger om 10 min, rekker ikke å gå bort søren klype Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Wow! Denne tråden har jeg aldri sett før! Det er som å gå inn i en ny generasjon! Eller kanskje dimensjon! Endret 13. februar 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hurra, stemmen min har forsvunnet. I alle fall delvis. Nå har jeg sånn kvasierotisk telefonsexdamestemme. Endret 13. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har spist påskemarsipan...meh. Stappa! hehe Uff.. Butikken stenger om 10 min, rekker ikke å gå bort søren klype hold deg unna du! de er onde! I alle fall delvis. Nå har jeg sånn kvasierotisk telefonsexdamestemme. lyst til og ringe meg? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ikke egentlig... :< Det jeg derimot har lyst til, er å gi de profesjonelle østeuropeiske tiggerne som har slått seg ned i Bergen sentrum en strak vrist midt i dådyrøynene. De sitter akkurat i riktig høyde også. Begynner å bli vanskelig å styre seg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har vært uten internett i flere timer Guh så kjedelig det var! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Festlig, husker en artikkel i Dagbladet der de fulgte etter en gjeng østeuropeiske tiggere for å se hvor de blir av. Alle forsvant inn i samme hus, og kom ut igjen senere på rekke og rad, alle med hver sine skavanker. F.eks. flere med det typiske "lene-seg-på-krykke-og-skjelve-med-ene-foten" handicappet man ser rundt i oslo. Også triste gamle "tanter" med skaut. Og unge menn med trekkspill. Endret 13. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det tok tre rebooter og ørten problemer, men jeg fikk til slutt Full Throttle til å funke Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lars: Prøv PowerIso. Funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg