Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fortsatt 15 igjen :) Er fortsatt bare på 10 Redbull. Er ikke så veldig motivert og det at jeg skjelver er ikke et godt tegn.

Haha. Vær forsiktig sier bare jeg. Folk har blitt lagt inn ved å gjøre det samme som du gjør nå :)

Takk for omtanken. Jeg er bare en håpløs 15-åring som prøver å imponere vennene sine.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt 15 igjen :) Er fortsatt bare på 10 Redbull. Er ikke så veldig motivert og det at jeg skjelver er ikke et godt tegn.

Haha. Vær forsiktig sier bare jeg. Folk har blitt lagt inn ved å gjøre det samme som du gjør nå :)

Takk for omtanken. Jeg er bare en håpløs 15-åring som prøver å imponere vennene sine.

husk de tøffe er de som klarer å si nei!

Lenke til kommentar

Forstår dine problemer. Lykke til med å imponere da, i en sykebil :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan folk får noe energi av energi drikker jeg..

Merker ingenting jeg heller etter 2-3 bokser. Men merker jeg er litt mer utadvent og hyper enn jeg vanligvis er etter 20 stk.

Ikke rart du blir hyper. Du har sikkert fått 5kg sukker i deg da.

Tror du leker en farlig lek. For mye sukker og koffein er faktisk livsfarlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...