Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har fortsatt 15 igjen Er fortsatt bare på 10 Redbull. Er ikke så veldig motivert og det at jeg skjelver er ikke et godt tegn. Haha. Vær forsiktig sier bare jeg. Folk har blitt lagt inn ved å gjøre det samme som du gjør nå Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 skulle aldri tro at serveren har så store problemer natt til onsdag gaaaahd Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 5 eller 6 gangen jeg har lagt merke til ja. Latterlig dårlig at de ikke fikser dette. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Opp klokka 07.30 i morgen, for så å dra til astmalegen.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Google Docs er A-W-E-S-O-M-E. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva i all verden får dere ut av energidrikker uansett? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har fortsatt 15 igjen Er fortsatt bare på 10 Redbull. Er ikke så veldig motivert og det at jeg skjelver er ikke et godt tegn. Haha. Vær forsiktig sier bare jeg. Folk har blitt lagt inn ved å gjøre det samme som du gjør nå Takk for omtanken. Jeg er bare en håpløs 15-åring som prøver å imponere vennene sine. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har fortsatt 15 igjen Er fortsatt bare på 10 Redbull. Er ikke så veldig motivert og det at jeg skjelver er ikke et godt tegn. Haha. Vær forsiktig sier bare jeg. Folk har blitt lagt inn ved å gjøre det samme som du gjør nå Takk for omtanken. Jeg er bare en håpløs 15-åring som prøver å imponere vennene sine. husk de tøffe er de som klarer å si nei! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har fortsatt 15 igjen Er fortsatt bare på 10 Redbull. Er ikke så veldig motivert og det at jeg skjelver er ikke et godt tegn. Haha. Vær forsiktig sier bare jeg. Folk har blitt lagt inn ved å gjøre det samme som du gjør nå Takk for omtanken. Jeg er bare en håpløs 15-åring som prøver å imponere vennene sine. Forstår dine problemer. Lykke til med å imponere da, i en sykebil Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvorfor er forumet så sinnsykt cp skada nesten hver eneste kveld ? Hvilken idiot er det som står bak dette ? Fa*n å irritert jeg blir når folk ikke klarer å holde et forum oppe i mer enn 24 timer uten at noe skal føkke seg opp...! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Kanskje ikke så sunt og sutte bort fargen på det "Vinn tv" båndet på potetgullposene til Kims... Ikke tenk koffert fordi jeg nevnte sutte. Endret 10. august 2010 av Refsa 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva i all verden får dere ut av energidrikker uansett? Energi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Skjønner ikke hvordan folk får noe energi av energi drikker jeg.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Skjønner ikke hvordan folk får noe energi av energi drikker jeg.. Jeg får ikke noe energi. Jeg holder meg bare mer våken, men er like slapp. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 får mye koffein er skadelig for veksten, sukker = diabetes og e-stoffene får kroppen din til å råtne innvendig Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 En Frank's har vel like mye koffein som en kopp kaffe. Sukker er en anen ting. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Skjønner ikke hvordan folk får noe energi av energi drikker jeg.. Merker ingenting jeg heller etter 2-3 bokser. Men merker jeg er litt mer utadvent og hyper enn jeg vanligvis er etter 20 stk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva i all verden får dere ut av energidrikker uansett? Energi Huh. Jeg blir bare trett og gretten av det jeg. Så lenge det ikke er en vodka battery da. Da blir jeg bare kvalm. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Skjønner ikke hvordan folk får noe energi av energi drikker jeg.. Merker ingenting jeg heller etter 2-3 bokser. Men merker jeg er litt mer utadvent og hyper enn jeg vanligvis er etter 20 stk. Ikke rart du blir hyper. Du har sikkert fått 5kg sukker i deg da. Tror du leker en farlig lek. For mye sukker og koffein er faktisk livsfarlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg