Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første Stargate-filmen var genial. Men 10 sesonger med Stargate? overkill!

Har du slått deg? Langt i fra overkill. I mine øyne en serie jeg godt kunne hatt 10 sesonger til med, og 10 til etter det, osv.

Jeg har såvidt sett SG i det hele tatt, men jeg vet med meg selv at jeg misliker serier som aldri slutter. Dette gjelder også for anime-serier som jeg er stor fan av. Jeg gidder rett og slett ikke å se på de seriene som varer i 200+ episoder.

Lenke til kommentar

Multiquote har downs. :---(

Det har det hatt lenge for meg. :(

mMmm ... Ekte gouda er awesome! :D

I alle fall i forhold til det mølet man får kjøpt i Norge.

Står en gouda i kjøleskapet. :love:

Her står to! :D

mMmm ... Ekte gouda er awesome! :D

Babybel er nam. :D

Åh, ja. Det også. Det er så :love:

Har du link til den frokosten ? Elsker å spise rett mat til feil tid på døgnet

Her! :)

Lenke til kommentar

Jeg "har" alt av stargate også :tease:

Savner en serie med lik kvalitet og historie. Andromeda er også knallbra, men er ikke i samme delen av SciFi.

Nja, nærmeste blir vell battlestar galatica kanskje? :p

Likte ikke BG egentlig. Er heller ikke i samme delen.

SG-1 viser jo en "uutviklet" jordklode som har oppdaget en portal ut til andre deler. Den viser at menneskeheten har blitt spredd utover universet og blir gjort til slaver. Den bruker religioner og historier fra jorda som et viktig punkt i plottet de første sesongene.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Likte ikke BG egentlig. Er heller ikke i samme delen.

SG-1 viser jo en "uutviklet" jordklode som har oppdaget en portal ut til andre deler. Den viser at menneskeheten har blitt spredd utover universet og blir gjort til slaver. Den bruker religioner og historier fra jorda som et viktig punkt i plottet de første sesongene.

Ja, jeg merket det. Ser ut, tror jeg da

at for hver episode (er bare på 4 nå) så kommer dem til en ny planet med hvert og hvert stadie menneskene har vært i, mongolene også videre

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dra på biblioteket for å skrive det ut.

Pluss skrive det der? Ser for meg at jeg ikke får det til. Men kan jo prøve. Er sikkert tusenvis av skrivere der, så sender jeg det ut også forsvinner det.

Skriv det hjemme så lagrer du den bare i kladd på e-mailen din.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Skriv det hjemme så lagrer du den bare i kladd på e-mailen din.

Men jeg har bare hotmail. Veit ikke hva jeg skal gjøre. Ting er så komplisert.:p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Lag en kladd på Hotmail. Gå til biblioteket. Print ut via Hotmail-kontoen din. Lever til din nye sjef.

Jeg begynner å føle meg litt dum, men ser det ikke litt useriøst ut når det er skrevet på hotmail? Ellers vises ikke det?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg ville heller brukt Google Docs enn hotmail.

Men nå har jeg funnet en løsning, google docs har jeg ikke bekjentskap med. Så tror jeg lar være:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...