Nopros Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hele forumet har downs for tiden alltid Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg "har" alt av stargate også Savner en serie med lik kvalitet og historie. Andromeda er også knallbra, men er ikke i samme delen av SciFi. Nja, nærmeste blir vell battlestar galatica kanskje? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Første Stargate-filmen var genial. Men 10 sesonger med Stargate? overkill! Har du slått deg? Langt i fra overkill. I mine øyne en serie jeg godt kunne hatt 10 sesonger til med, og 10 til etter det, osv. Jeg har såvidt sett SG i det hele tatt, men jeg vet med meg selv at jeg misliker serier som aldri slutter. Dette gjelder også for anime-serier som jeg er stor fan av. Jeg gidder rett og slett ikke å se på de seriene som varer i 200+ episoder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Multiquote har downs. :---( Det har det hatt lenge for meg. mMmm ... Ekte gouda er awesome! I alle fall i forhold til det mølet man får kjøpt i Norge. Står en gouda i kjøleskapet. Her står to! mMmm ... Ekte gouda er awesome! Babybel er nam. Åh, ja. Det også. Det er så Har du link til den frokosten ? Elsker å spise rett mat til feil tid på døgnet Her! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Jeg leste om MyCityDeal i dagens Aften Aften. For dere som vet hva det er, er dette: http://www.groupon.no/deals/oslo riktig side? Jeg har ikke veldig lyst til å fylle kortinformasjon til noen jævla kødder. Endret 10. august 2010 av Olum Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Jeg "har" alt av stargate også Savner en serie med lik kvalitet og historie. Andromeda er også knallbra, men er ikke i samme delen av SciFi. Nja, nærmeste blir vell battlestar galatica kanskje? Likte ikke BG egentlig. Er heller ikke i samme delen. SG-1 viser jo en "uutviklet" jordklode som har oppdaget en portal ut til andre deler. Den viser at menneskeheten har blitt spredd utover universet og blir gjort til slaver. Den bruker religioner og historier fra jorda som et viktig punkt i plottet de første sesongene. Endret 10. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Likte ikke BG egentlig. Er heller ikke i samme delen. SG-1 viser jo en "uutviklet" jordklode som har oppdaget en portal ut til andre deler. Den viser at menneskeheten har blitt spredd utover universet og blir gjort til slaver. Den bruker religioner og historier fra jorda som et viktig punkt i plottet de første sesongene. Ja, jeg merket det. Ser ut, tror jeg da at for hver episode (er bare på 4 nå) så kommer dem til en ny planet med hvert og hvert stadie menneskene har vært i, mongolene også videre 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Dra på biblioteket for å skrive det ut. Pluss skrive det der? Ser for meg at jeg ikke får det til. Men kan jo prøve. Er sikkert tusenvis av skrivere der, så sender jeg det ut også forsvinner det. Skriv det hjemme så lagrer du den bare i kladd på e-mailen din. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg leste om MyCityDeal i dagens Aften Aften. For dere som vet hva det er, er dette: http://www.groupon.no/deals/oslo riktig side? Jeg har ikke veldig lyst til å fylle kortinformasjon til noen jævla kødder. si i fra viss det bare er spam, kan bli brukt for det om selv om rabatt hadde vært det best Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Skriv det hjemme så lagrer du den bare i kladd på e-mailen din. Men jeg har bare hotmail. Veit ikke hva jeg skal gjøre. Ting er så komplisert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Lag en kladd på Hotmail. Gå til biblioteket. Print ut via Hotmail-kontoen din. Lever til din nye sjef. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg leste om MyCityDeal i dagens Aften Aften. For dere som vet hva det er, er dette: http://www.groupon.no/deals/oslo riktig side? Jeg har ikke veldig lyst til å fylle kortinformasjon til noen jævla kødder. Nøyaktig hva leste du? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Lag en kladd på Hotmail. Gå til biblioteket. Print ut via Hotmail-kontoen din. Lever til din nye sjef. Jeg begynner å føle meg litt dum, men ser det ikke litt useriøst ut når det er skrevet på hotmail? Ellers vises ikke det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Et dokument er et dokument. Om du skriver det i hotmail, eller på Google Docs, eller hvor som helst. Om du skriver det for hånd, derimot, er det ikke like profesjonelt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det vises ikke nei. Bare legg inn, lagre, åpne på bibliotek og skrive ut. Så har du det som om du hadde skrevet det ut hjemme fra et skriveprogram. NÅ har jeg ikke mer Frank's igjen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 TAKK da satser jeg på det Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ville heller brukt Google Docs enn hotmail. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har fortsatt 15 igjen Er fortsatt bare på 10 Redbull. Er ikke så veldig motivert og det at jeg skjelver er ikke et godt tegn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva i all verden får dere ut av energidrikker uansett? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ville heller brukt Google Docs enn hotmail. Men nå har jeg funnet en løsning, google docs har jeg ikke bekjentskap med. Så tror jeg lar være:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg