Slimda Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva har jeg spist idag: - 6 brødskiver med Karbonade og ost til frokost. ... ... ... Jeg er sulten... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Den er kjip. Har han ikke fått svar i det hele tatt? Synes skolesystemet/vigo greiene har surra så mye i år. Jeg har ikke kommet inn på noen av valga mine i et brev, men kommet inn på alle på nettet. Alt han vet er at han ble satt nederst på ventelista på grunn av at han ble tatt for drikking på skolens område. Uansett, den lista kan ikke være stor i og med at det er 3. klasse, og det er folk som har slutta i fra 2. klasse. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Alle over her har da spist mye og godt i forhold til meg da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva har jeg spist idag: - 6 brødskiver med Karbonade og ost til frokost. ... ... ... Jeg er sulten... Kom, kom, så skal du få loff med reker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Matinntaket mitt: 4 pølser i brød 0.5l Mozell 1 pose sure skrikerunger 1 skolebolle 1 skillingsbolle Sjokolademelk Litt tsjekkisk godteri.. Yeah... sunn dag i dag Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nopros, det er forumet som dobbeltposter. Enda et problem. Så en epic 10ganger post her for en uke siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva jeg har spist i dag: - En tallerken med litt makaroni, pølse og tomatsaus. - Noen tørre kjeks med appelsinfyll fra Europris til en veldig, veldig billig penge. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Livet er ganske godt atm. Eneste som kan fucke det opp nå er den forbanna skolen som jeg har mistanke om har tenkt til å splitte opp vennegjengen litt ved å sette oss på forskjellige bygg. Godeste Asbjørn, som dere kanskje husker sang Ole Ivars på American Idol, har ikke fått svar om han har kommet inn en gang. Og det er under en uke til skolen starter. Helt på trynet. Den er kjip. Du går på Kvitsund, right? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Typ, 2,60 kr per pakke-billig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Livet er ganske godt atm. Eneste som kan fucke det opp nå er den forbanna skolen som jeg har mistanke om har tenkt til å splitte opp vennegjengen litt ved å sette oss på forskjellige bygg. Godeste Asbjørn, som dere kanskje husker sang Ole Ivars på American Idol, har ikke fått svar om han har kommet inn en gang. Og det er under en uke til skolen starter. Helt på trynet. Den er kjip. Du går på Kvitsund, right? Det stemmer ja. Blir godt med rektorskifte til jul skal jeg si deg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva har jeg spist idag: - 6 brødskiver med Karbonade og ost til frokost. ... ... ... Jeg er sulten... Kom, kom, så skal du få loff med reker. Er det nå jeg skal si "jeg kom"? Neida. Loff med reker er faktisk veldig godt, det er bare så hersens irriterende å skrelle de rekene, blir jo aldri mett. Bruker en 15-20 minutter per skive faktisk. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva har jeg spist idag: - 6 brødskiver med Karbonade og ost til frokost. ... ... ... Jeg er sulten... Kom, kom, så skal du få loff med reker. Er det nå jeg skal si "jeg kom"? Neida. Loff med reker er faktisk veldig godt, det er bare så hersens irriterende å skrelle de rekene, blir jo aldri mett. Bruker en 15-20 minutter per skive faktisk. det som er kos, da varer selvskapet litt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg skal på et møte med Adeco i morgen, og han fyren jeg snakka med sa jeg skulle ta med cv og referanser da. Men jeg har ikke skriver, er det greit å skrive det for hånd eller? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva jeg har spist i dag: - En tallerken med litt makaroni, pølse og tomatsaus. - Noen tørre kjeks med appelsinfyll fra Europris til en veldig, veldig billig penge. Jeg leste bloggen din her i dag, må si jeg er imponert over frokost oppskriften din! Den må testes! :-D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 det som er kos, da varer selvskapet litt Problemet er at jeg lider av noe som kalles "sult". Når jeg lider av "sult", så vil jeg helst stappe trynet full av mat og ende opp i en tilstand som kalles "mett". Jeg er ikke særlig glad i slik "kosemat". Det kan man heller ta på kvelden, en to-tre timer etter middag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 He-he, takk for det. Ja, gjør det. Fantastiske greier. ^^ Og om noen sier til deg at du ikke kan spise middag til frokost, så ignorer vedkommende for det er tydeligvis et A4-menneske låst i en A4-verden. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg skal på et møte med Adeco i morgen, og han fyren jeg snakka med sa jeg skulle ta med cv og referanser da. Men jeg har ikke skriver, er det greit å skrive det for hånd eller? biblotek er din venn Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det stemmer ja. Blir godt med rektorskifte til jul skal jeg si deg å? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 biblotek er din venn At jeg skal dra på bibloteket å skrive det, å skrive ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg