Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går tog et lite stykke unna her, og tutinga det gir fra seg høres ut som en flyalarm. Veldig problematisk når man vokner klokken 6 og lurer på om man skal rope hold kjeft til toget eller hoppe ut av senga og gå i dekning...

Er du nå her igjen? Skulle ikke du slutte? :p

hold deg til maskin du sjur. kolon p

Det var planen ja. :p

Lenke til kommentar

Gaah, må bestemme meg for en bærebar pc til 5000 innen i morgen. Greier aldri å bestemme meg -.-

Velg ut et par favoritter og så lukker du øynene og velg random!

Jeg er ikke så veldig random :p. Hvorfor kan ikke Petter være på? Han har peiling. :(

Ikke velg HP pc så har du win.

Takker for tips :p Forslag til en annen pc til 5000? *engelsmiley* Husker ikke hva koden for den er :p Skal vel for det meste brukes til film, skole og kanskje et spill nå og da. Prøvde og opprette en tråd i pc delen av forumet, men følte ikke at jeg fikk tilstrekkelig med hjelp. :(

Lenke til kommentar

Det går tog et lite stykke unna her, og tutinga det gir fra seg høres ut som en flyalarm. Veldig problematisk når man vokner klokken 6 og lurer på om man skal rope hold kjeft til toget eller hoppe ut av senga og gå i dekning...

Tenkte det først, men så begynte jeg å vokne 7-8 om morgenen så jeg fant ut at jeg måtte gjøre et eller annet! Men om du vil at jeg skal slutte, så kan jeg det ja!

Lenke til kommentar

haha ja ;) litt av et dilemma ..

å ja siden alt er html skal eg hacke dere alle i senk

^^ drit detta forumet når det er updates ...

Lenke til kommentar

haha ja ;) litt av et dilemma ..

å ja siden alt er html skal eg hacke dere alle i senk

^^ drit detta forumet når det er updates ...

Det er et stort dilemma når man er trett som f! : p

Lenke til kommentar

Tenkte det først, men så begynte jeg å vokne 7-8 om morgenen så jeg fant ut at jeg måtte gjøre et eller annet! Men om du vil at jeg skal slutte, så kan jeg det ja!

Meh. Care. Bare sjekk ut alt av Bare Egil du.

Gaah, må bestemme meg for en bærebar pc til 5000 innen i morgen. Greier aldri å bestemme meg -.-

Velg ut et par favoritter og så lukker du øynene og velg random!

Jeg er ikke så veldig random :p. Hvorfor kan ikke Petter være på? Han har peiling. :(

Ikke velg HP pc så har du win.

Takker for tips :p Forslag til en annen pc til 5000? *engelsmiley* Husker ikke hva koden for den er :p Skal vel for det meste brukes til film, skole og kanskje et spill nå og da. Prøvde og opprette en tråd i pc delen av forumet, men følte ikke at jeg fikk tilstrekkelig med hjelp. :(

Kjøp deg en sexy netbook. Det er win. Asusen min er så win at den drar Maya og Flash! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...