Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Synes nå pokemon var bra stort sett hele tiden jeg.. men så ble det bare rart når det var nye folk og pokemon :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jævla internett. Lastet ned avast virusbeskyttelse etter tips her i fra, og nå står det plutselig at det er utløpt og at jeg måtte registrere meg for å få mer. Ok prøvde på det, men da låste hele skiten seg, og det går ikke opp. Skal ikke ta i mot flere tips herifra.

Edit, jeg spiser boller nå.

Lenke til kommentar

Jævla internett. Lastet ned avast virusbeskyttelse etter tips her i fra, og nå står det plutselig at det er utløpt og at jeg måtte registrere meg for å få mer. Ok prøvde på det, men da låste hele skiten seg, og det går ikke opp. Skal ikke ta i mot flere tips herifra.

Du er jente og kanskje den mest datafreeken her i verden. Du har sikkert gjort noe feil under installeringen. Opprett en tråd under dataforumet du:)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Måtte gjøre det samme. Måtte bare legge inn e-posten min, så var det gjort.

Lenke til kommentar

Bruker selv Avira å er kjempe fornøyd, Gratis er det å. Eneste irriterende er at det popper opp et vindu av og til.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du er jente og kanskje den mest datafreeken her i verden. Du har sikkert gjort noe feil under installeringen. Opprett en tråd under dataforumet du:)

Seriøst nei, jeg har da ikke gjort noe galt under noe installering. Trenger ikke opprette tråd for dette, men veit ikke helt hva jeg skal gjøre med at det har låst seg. Men det er så typisk. :mad:

Nemlig, derfor laster du ned AVG og blir aldri plaget mere. Den updater seg selv også. EOD.

Det var min opprinnelige plan, helt til noen av dere fikk meg til å ombestemme meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Måtte gjøre det samme. Måtte bare legge inn e-posten min, så var det gjort.

Låste det seg til deg også?

Bruker selv Avira å er kjempe fornøyd, Gratis er det å. Eneste irriterende er at det popper opp et vindu av og til.

Avast, ikke Avira. :cool:

Har du legit Windows så hvorfor ikke bruke MSE?

Gratis og bra er det..

Legit Windows? MSE?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...