evenandreas Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ahh husker jeg fikk en pokèmon film av broren min når jeg fylte 5 - 6 år Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Her har vi dama som hadde orginalstemmen til pikachu..nesten like søt som dyret selv. http://www.youtube.com/watch?v=bHk52RvpOLw Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Helt sykt for en mat lyst man får når man slutter å røyke. Man sparer ikke noen kroner på å slutte hvertfall. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ikke med en gang kanskje, men blir vel bedre etterhvert. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Merker at jeg går i skapene å ser etter noe godt å tygge på hele tia. Holder meg til knekkebrød å sundt pålegg så jeg ikke skal bli så innmari feit Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Protip: Slutt etter sesong 2 av pokémon. Der går det så langt ned at jeg vil skrike. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Synes nå pokemon var bra stort sett hele tiden jeg.. men så ble det bare rart når det var nye folk og pokemon Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ja, det einaste som forandrar seg er pokemonane og frisyrene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jævla internett. Lastet ned avast virusbeskyttelse etter tips her i fra, og nå står det plutselig at det er utløpt og at jeg måtte registrere meg for å få mer. Ok prøvde på det, men da låste hele skiten seg, og det går ikke opp. Skal ikke ta i mot flere tips herifra. Edit, jeg spiser boller nå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Jævla internett. Lastet ned avast virusbeskyttelse etter tips her i fra, og nå står det plutselig at det er utløpt og at jeg måtte registrere meg for å få mer. Ok prøvde på det, men da låste hele skiten seg, og det går ikke opp. Skal ikke ta i mot flere tips herifra. Du er jente og kanskje den mest datafreeken her i verden. Du har sikkert gjort noe feil under installeringen. Opprett en tråd under dataforumet du:) Endret 9. august 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nemlig, derfor laster du ned AVG og blir aldri plaget mere. Den updater seg selv også. EOD. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jævla internett. Lastet ned avast virusbeskyttelse etter tips her i fra, og nå står det plutselig at det er utløpt og at jeg måtte registrere meg for å få mer. Ok prøvde på det, men da låste hele skiten seg, og det går ikke opp. Skal ikke ta i mot flere tips herifra. Edit, jeg spiser boller nå. Måtte gjøre det samme. Måtte bare legge inn e-posten min, så var det gjort. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jævla internett. Lastet ned avast virusbeskyttelse etter tips her i fra, og nå står det plutselig at det er utløpt og at jeg måtte registrere meg for å få mer. Ok prøvde på det, men da låste hele skiten seg, og det går ikke opp. Skal ikke ta i mot flere tips herifra. Edit, jeg spiser boller nå. Bruker selv Avira å er kjempe fornøyd, Gratis er det å. Eneste irriterende er at det popper opp et vindu av og til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du er jente og kanskje den mest datafreeken her i verden. Du har sikkert gjort noe feil under installeringen. Opprett en tråd under dataforumet du:) Seriøst nei, jeg har da ikke gjort noe galt under noe installering. Trenger ikke opprette tråd for dette, men veit ikke helt hva jeg skal gjøre med at det har låst seg. Men det er så typisk. Nemlig, derfor laster du ned AVG og blir aldri plaget mere. Den updater seg selv også. EOD. Det var min opprinnelige plan, helt til noen av dere fikk meg til å ombestemme meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Alle som bruker Avira er teite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Har du legit Windows så hvorfor ikke bruke MSE? Gratis og bra er det.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Måtte gjøre det samme. Måtte bare legge inn e-posten min, så var det gjort. Låste det seg til deg også? Bruker selv Avira å er kjempe fornøyd, Gratis er det å. Eneste irriterende er at det popper opp et vindu av og til. Avast, ikke Avira. Har du legit Windows så hvorfor ikke bruke MSE? Gratis og bra er det.. Legit Windows? MSE? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hva mener du med låste? Endret 10. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Har du legit Windows så hvorfor ikke bruke MSE? Gratis og bra er det.. Legit Windows? MSE? Altså, har du ekte Windows, kan du bruke Microsoft sitt eget virus program http://www.microsoft.com/security_essentials/ Endret 10. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva mener du med låste? At det er låst. Programmet svarer ikke. Duse farger. Blå running som snurrer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg