Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen av oss som må på jobb osv. vettu Du får ta med deg tåteflaska med sprit i å gå å legge deg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tid for cola og rom Har blitt altfor mye i ferien nå så her skal det ikke drikkes. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har blitt altfor mye i ferien nå så her skal det ikke drikkes. Ikke en liten pjolter en gang ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen av oss som må på jobb osv. vettu Du får ta med deg tåteflaska med sprit i å gå å legge deg Nah,skal kjøre klokka 7 så kan bli litt problematisk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Leggetid fuckers! For deg ja Noen av oss som må på jobb osv. vettu Jeg kan legge meg klokka tre, stå opp klokka ni, og overleve arbeidsdagen min fordet Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tid for cola og rom Cuba Libre, takk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ikke nødvendigvis Cuba Libre selv om man drikker rom og cola. Kommer an på hvilke ingredienser man bruker, og hvordan man lager den. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Ikke nødvendigvis Cuba Libre selv om man drikker rom og cola. Kommer an på hvilke ingredienser man bruker, og hvordan man lager den. For min del elsker jeg Virgin Cuba Libre. :!: ( Med fanta istede for Cola. ) Endret 9. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg tror jeg tar en rom og cola uten rom med ekstra isbiter jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ikke nødvendigvis Cuba Libre selv om man drikker rom og cola. Kommer an på hvilke ingredienser man bruker, og hvordan man lager den. For min del elsker jeg Virgin Cuba Libre. :!: ( Med fanta istede for Cola. ) Cola minus rom, altså bare cola... eller fanta som du liker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Tsjekkisk godteri smaker rart Edit: Så flink jeg er til å drepe Kafeen da.. Endret 9. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nå gleder jeg meg. Har lasta ned første og andre sesong av pokemon. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Pokemon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Første sesong er kul når Pikachu bare hater Ash skikkelig og shocker ham hele tida og viser hoggtenner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Desverre er det på engelsk jeg har lasta ned da. Team Rocket-mantraet er kulere på norsk. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nå gleder jeg meg. Har lasta ned første og andre sesong av pokemon. Eg har dei 8 første sesongane Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Funket best på engelsk..henta noen japanske episoder men det blir liksom litt kjedelig å lese subtitles hele tiden. Var sånn at jeg først så episode på engelsk, også på japansk for å se om dubbinga var skit. Og den er jo faktisk brukbar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nå fikk jeg lyst til å laste ned pokemon og... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Flott å ha Pokemon på internatskole i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg