Catkin Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Ooh, kos?! Jaaa O:3. Men han er her for å pusse opp da. Nesten Redhead! Endret 13. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Haha, er det mulig. Må ha ban fra forumet for å dra seg vekk fra PC-en? :| Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har jo kjøpt slike sjokolade egg i lilla pakke i dag så jeg skal kose meg med når guttungen er i seng for det er jo ikke lørdag. *egoistisk mor jeg er* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Haha, er det mulig. Må ha ban fra forumet for å dra seg vekk fra PC-en? :| I dette tilfellet var det ikke det som var grunnen . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Sånn! Da har jeg reddet dama, ødelagt Atlantis og drept nazistene. Phew. Det tar på å være helt. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jaaa O:3. Men han er her for å pusse opp da. Nesten Redhead! Hoho ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Haha, er det mulig. Må ha ban fra forumet for å dra seg vekk fra PC-en? :| I dette tilfellet var det ikke det som var grunnen . Ikke? "Har ting å gjøre her. Jeg vil bare bli hindret fra å poste ting. Men hvis du ikke gidder, så." Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Sånn! Da har jeg reddet dama, ødelagt Atlantis og drept nazistene. Phew. Det tar på å være helt. Gidd spoiler, skulle begynne å spille det når jeg kom hjem til helga ffs! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Altså, hu har ting å gjøre på PCen, men hu blir distrahert av forumet. Skjer meg dagen lang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Gidd spoiler, skulle begynne å spille det når jeg kom hjem til helga ffs! Det var bare en av de mulige sluttene da. Du kan også bli opphøyet til gud. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Sånn! Da har jeg reddet dama, ødelagt Atlantis og drept nazistene. Phew. Det tar på å være helt. Gidd spoiler, skulle begynne å spille det når jeg kom hjem til helga ffs! Du snakker om indiana Jones faith of Atlantis ikke sant? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du snakker om indiana Jones faith of Atlantis ikke sant?Så klart. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg skal ikke åpne spoileren din! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg skal ikke åpne spoileren din! Men jeg var hvertfall snill og la det i spoiler da. Jeg har forresten bare spilt gjennom den ene modusen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skulle ønske rett i koppen-pasta di parma metta mer enn det gjør... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Men jeg var hvertfall snill og la det i spoiler da. Jeg har forresten bare spilt gjennom den ene modusen. Okay, phew. akuratt fått pakke med Lucas Artsspill og vil helst slippe å høre hvordan eventyrspillene slutter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du mener du ikke har brukt store deler av barndommen din på å spille de? :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Men jeg var hvertfall snill og la det i spoiler da. Jeg har forresten bare spilt gjennom den ene modusen. Okay, phew. akuratt fått pakke med Lucas Artsspill og vil helst slippe å høre hvordan eventyrspillene slutter 1: What Datasmurf said! 2: Hvilke spill inneholder den pakka? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det fortalte jeg deg i går Det var derifra jeg hadde spilla jeg gav deg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 1: What Datasmurf said! 2: Hvilke spill inneholder den pakka? 1. Gikk for det meste i NES og jeg var ikke helt stød i engelst. har spillt noen men 2. Tror det er komplett pakke av de klassiske eventyr/pekogklikkspillene fra lucas arts, ikke langt i fra i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg