Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er vel weird som ikke likte verken Sopranos, House, HIMYM, Big Bang Theory eller de håpløse greiene om de to new zealandske musikerne jeg ikke kommer på navnet på engang, men som tydeligvis er veldig populære og jeg kan ikke være på et jævla voers uten å se seriene og / eller høre sangene deres. -_-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Da var håpet om ny mobil knust .. :(

Hvorfor det?

Den jeg har nå var ikke gammel nok. (SE W595,litt over 1. år gammel. Men den er treg som faen fordi jeg mista den i vannet flere gangenr..)

Lenke til kommentar
Da var håpet om ny mobil knust .. :(
Hvorfor det?

Den jeg har nå var ikke gammel nok. (SE W595,litt over 1. år gammel. Men den er treg som faen fordi jeg mista den i vannet flere gangenr..)
Åh..vel..shit happens. Glad jeg har backup-telefon i bakhånd som tåler litt :)
Lenke til kommentar

Jeg er vel weird som ikke likte verken Sopranos, House, HIMYM, Big Bang Theory eller de håpløse greiene om de to new zealandske musikerne jeg ikke kommer på navnet på engang, men som tydeligvis er veldig populære og jeg kan ikke være på et jævla voers uten å se seriene og / eller høre sangene deres. -_-

Sopranos og House er bra, HIMYM er greit og BBT har jeg heller aldri hatt sansen for. Sopranos og House er jo serier man må se litt av for virkelig få fatt på karakterene. Men men, alle kan ikke like alt^^,

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hurra! Jeg skal på Baluba med kjæresten og nevøene i dag! Leke-land! Le-ke-land! \o/

Jeg tenkte meg til Sommerland i Bø en tur denne uka. Det slår lekelandet ditt lang vei!

Det kan kun en som ikke har vært på Baluba påstå.

Jeg får vente til Aurora er gammel nok til å ta turen dit da og sjekke det ut
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...