Mchansern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 FAKK! Nå gikk sykkelen min til h******* Hva skal jeg nå gjøre? Gå, ta buss, ta tog, kjøre, fly eller løpe. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Men jeg vil sykle... Nå Skal ikke noe sted, må bare ha noe å gjøre. Endret 9. august 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Men jeg vil sykle... Nå Skal ikke noe sted, må bare ha noe å gjøre. Du får gå deg en tur med et kamera, få tatt noen bilder, og vis oss hva du har fått til.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har ikke kamera Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 lurer på åssen den scarification greia til lars ser ut nå skjer lite i rælingen i dag til å være mandag :o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Amsterdam eide, men det var digg å komme hjem også. Coffeeshops (A) Takket være dem gikk mammma og jeg rundt fnisende og med kroniske munchies. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Blæhh. Må jogge eller sykle mye de neste dagene, ettersom jeg skal til astmalegen. Og der må jeg løpe på en tredemølle. Er jo så varmt ute, at bare sola sliter meg ut. Endret 9. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 God kveld folkens. Hva har dere gjort i dag? Selv har jeg hvert med på hovedrengjøring på jobb. Grisete Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 SItter å drodler over neste års ferieplaner. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Amsterdam eide, men det var digg å komme hjem også. Coffeeshops (A) Takket være dem gikk mammma og jeg rundt fnisende og med kroniske munchies. Haha Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Faen jeg får ikke til å feste bakbremsene på sykkeln, samme hva det er så skal jeg alltid plages. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Amsterdam eide, men det var digg å komme hjem også. Coffeeshops (A) Takket være dem gikk mammma og jeg rundt fnisende og med kroniske munchies. En kompis av meg lagde hjemmelaget pizza med Marijuana på Mora suntes ho ble så full på et glass vin :!: Flirte godt når han fortalte det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ha-ha! Jeg er overbevist om at en av de jeg bodde med i kollektiv i fjor gjorde det. Hver gang hun skulle lage pizza, kom hun drassende med en shady pose med noe grønt i. Det var ikke oregano eller noe annet krydder jeg har vært borti før, men vi fikk heller ikke noe særlig effekt av å spise pizzaen hennes. Vi kødda mye med at det var dårlig marijuana hu hadde på. Lurer fortsatt den dag i dag på hva det var. Hun ville ikke spesifisere det når vi spurte. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Pizza med grønt stæsj på må da smake.. stæsj? Ugh.. Det er dritt å fylle 18 btw. Konstant mas av små fjortiser som ikke er gamle nok til å kjøpe sin egen redbull. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Sannsynligvis bare spinat eller en type salat. Det er vanlig på pizzaer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Var ute i byen en tur, kom hjem til en kompis, åpnet en iskald colaboks. Er ganske varmt ute, så var jo helt jævlig deilig å åpne en iskald colaboks. Hmm, konstant mas av fjortiser som ikke er gamle nok til å kjøpe sin egen redbull? LOL, har aldri hatt problemer med å kjøpe energidrikker, men så er jeg 16 da. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ugh.. Det er dritt å fylle 18 btw. Konstant mas av små fjortiser som ikke er gamle nok til å kjøpe sin egen redbull. Her maser de om øl, cider, røyk og snus. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva skal ungene med redbull anyways? "It gives you wings"?. Bullshit. Like mye koffein i en kopp kaffe. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Redbull er jo ikke noe godt heller. Vet ikke hva, men smaken er ikke riktig. FRRRRRRRRANKS derimot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg