Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hadde Gollum vært en kvinnelig karakter, ville hun brukt tøy på overkroppen også, og ikke bare rundt skrittet. Og han som spilte Gollum ville nok ikke vært så blid. Endret 9. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Obvious comment is obvious. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Obvious woman is obvious. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Æsj. Eksterndisken min holder på å kvelde. Skumle, skumle tikkelyder og treeeg overføring. Da er statistikken over disker jeg har hatt som har kvelda slik: Western Digital: 3 Samsung: 0 Seagate: 0 Hitachi: 0 IBM: 0 (og ja, vi snakker de infamøse deathstar-diskene nå. Har hatt tre av de og ingen har daua.) Det som er verd å merke seg er at jeg har hatt flere samsungdisker enn alle de andre merkene til sammen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Skal aldri ha WD igjen selv. Sitter her med en Iomega 160 ekstern som har funket siden barneskolen. Alle andre nye jeg har hatt har stryket med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da var poeng-kongen våken ser jeg.. ca 700 i rykte er ikke dårlig.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Bare vent, snart fjernes poengsystemet takket væres Lars feiring over å ha nådd 400 i helga. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Morn. Hva driver folket med? Var innom facebook isted. Der ventet det meg en merkelig melding. Fra en fyr jeg aldri har snakka med før. Har ikke engang hørt om ham. Han bablet om at vi har mye å snakke om, og han vet ting jeg ikke vet... hva faen? Merkelige greier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Skal aldri ha WD igjen selv. Sitter her med en Iomega 160 ekstern som har funket siden barneskolen. Alle andre nye jeg har hatt har stryket med. Nå har denne siste vært gjennom mye misbruk da. Er en passportvariant som har blitt tråkka på X antall ganger, detti i bakken og generelt sett besudlet på det groveste. Men de andre WD-diskene mine har vært vanlige disker i vanlig bruk. Så tror jeg holder meg til samsung fremover. Det er et tosifret antall samsungdisker jeg har hatt opp igjennom åra og ingen kræsj enda. Da var poeng-kongen våken ser jeg.. ca 700 i rykte er ikke dårlig.. Vært våken lenge jeg. Har rukket mye allerede. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du har runket mye allerede ? 1 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nerdenivået mitt har økt Kan nå styre musikken i huset på en hvilken som helst pc koblet til hjemmenettverkets ssh-server. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du har runket mye allerede ? Trenger ikke runke jeg vet du. Nerdenivået mitt har økt Kan nå styre musikken i huset på en hvilken som helst pc koblet til hjemmenettverkets ssh-server. Gratulerer. Nå må du bare få fiksa en klient på mobilen også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Vært våken lenge jeg. Har rukket mye allerede. Var ikke vondt ment da.. Bare min sære form for humor.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Vært våken lenge jeg. Har drukket mye allerede. Fixed Endret 9. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Mikkel endret til "runket", Bytex endret til "drukket". Er tydelig hvor fokuset til diverse personer her er. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg takler seriøst ikke tanken på Alkohol... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Vært idiot lenge jeg. Har brukket mye allerede. klarte ikke å la være (L4r5, det er ikke vondt ment) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Folk har troa på meg her merker jeg. Unnskyld meg litt. Jeg skal bare på badet og hente et barberblad. Hvis det er noe dere trenger meg for så sitter jeg i hjørnet og kutter meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hurra! Jeg skal på Baluba med kjæresten og nevøene i dag! Leke-land! Le-ke-land! \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg