Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville aldri ansatt en 15 åring i en butikk what-so-ever.

Kanskje kunne h*n sitte forran en jallabod og selge jordbær eller noe slikt. Men ellers, nei!

eller som billig lagerarbeid ;) (jobbet i butikk siden jeg var 15 :b)

15åringer passer fint til : potetåkeren , jordbæråkeren , bære tunge ting , koste / vaske , passe hund , klippe gresset , besøke oldemor på gamlehjemmet , handle for oldemor , makke snø , skifte bleier osv

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville aldri ansatt en 15 åring i en butikk what-so-ever.

Kanskje kunne h*n sitte forran en jallabod og selge jordbær eller noe slikt. Men ellers, nei!

eller som billig lagerarbeid ;) (jobbet i butikk siden jeg var 15 :b)

15åringer passer fint til : potetåkeren , jordbæråkeren , bære tunge ting , koste / vaske , passe hund , klippe gresset , besøke oldemor på gamlehjemmet , handle for oldemor , makke snø , skifte bleier osv

Du tar så feil. Ikke alle er like dumme vet du, Når jeg hadde arbeidsuke for et par år siden ble jeg undervurdert, og måtte sitte å klippe strips fra et sikringsskap(jobbet hos et elektriker firma) når jeg sikkert kunne koble et sikringskap like godt som han nissen jeg jobbet med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper jeg får jobb i kaffebutikken på senteret.

Vinterbro? Der er jeg innom kanskje en gang i året. Får vi rabatt om vi viser Diskusjon.no-ID? :p

Får man Diskusjon.no-ID ?

Selvsagt får man det! Bare send 150 kroner i posten til meg, så fikser jeg. :devil:

Jeg håper jeg får jobb i kaffebutikken på senteret.

Vinterbro? Der er jeg innom kanskje en gang i året. Får vi rabatt om vi viser Diskusjon.no-ID? :p

Det stemmer.

Hei, hei. Jeg vet jo tross alt ikke om jeg får jobben enda. ^^

Pff, feil holdning! Du skal si "selvsagt får jeg jobben, jeg er jo awesome!"

Hva? Diskusjon id? Er da ikke noe sånt?

Krysser fingrene for at Kittycat får jobben :thumbup:

Diskusjon-ID. Jepp. Bare trykk på profilen din så står det i nettadressen. :tease:

*edit*

https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=130531

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...