Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tits?! hvår??? På morra di. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg ville aldri ansatt en 15 åring i en butikk what-so-ever. Kanskje kunne h*n sitte forran en jallabod og selge jordbær eller noe slikt. Men ellers, nei! eller som billig lagerarbeid (jobbet i butikk siden jeg var 15 :b) 15åringer passer fint til : potetåkeren , jordbæråkeren , bære tunge ting , koste / vaske , passe hund , klippe gresset , besøke oldemor på gamlehjemmet , handle for oldemor , makke snø , skifte bleier osv 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg ville aldri ansatt en 15 åring i en butikk what-so-ever. Kanskje kunne h*n sitte forran en jallabod og selge jordbær eller noe slikt. Men ellers, nei! eller som billig lagerarbeid (jobbet i butikk siden jeg var 15 :b) 15åringer passer fint til : potetåkeren , jordbæråkeren , bære tunge ting , koste / vaske , passe hund , klippe gresset , besøke oldemor på gamlehjemmet , handle for oldemor , makke snø , skifte bleier osv Du tar så feil. Ikke alle er like dumme vet du, Når jeg hadde arbeidsuke for et par år siden ble jeg undervurdert, og måtte sitte å klippe strips fra et sikringsskap(jobbet hos et elektriker firma) når jeg sikkert kunne koble et sikringskap like godt som han nissen jeg jobbet med. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 God morgen, alle sammen. Jeg startet dagen med å lese Illustrert vitenskap. Blar gjennom narkotika gjennom 7000 år, for øyeblikket. Da jeg var femten fikk jeg penger av foreldrene mine, hirr. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 På morra DI ja Slimda Åja, det er sant, mordi er mann, så ingen tits der. OH SNAP 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da jeg var femten fikk jeg penger av foreldrene mine, hirr. Når jeg var femten... ... Uff ,det vil ikke jeg tenke på engang. ... Når jeg var 23... jobbet jeg. Åja, det er idag det ja. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hm, var det noen som så den dokumentaren i går? den Toalettets historie? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg håper jeg får jobb i kaffebutikken på senteret. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 På Winterbridge? Snakker vi rabatt da eller? : D :D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 På Winterbridge? Snakker vi rabatt da eller? : D :D Only for you <3 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Yaaay! Men seriøst kult om du får den jobben, kunne tenkt meg noe lignende selv. Begynner å bli lei av å stable malingspann og støvsugere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg håper jeg får jobb i kaffebutikken på senteret. Vinterbro? Der er jeg innom kanskje en gang i året. Får vi rabatt om vi viser Diskusjon.no-ID? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg håper jeg får jobb i kaffebutikken på senteret. Vinterbro? Der er jeg innom kanskje en gang i året. Får vi rabatt om vi viser Diskusjon.no-ID? Får man Diskusjon.no-ID ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg håper jeg får jobb i kaffebutikken på senteret. Vinterbro? Der er jeg innom kanskje en gang i året. Får vi rabatt om vi viser Diskusjon.no-ID? Det stemmer. Hei, hei. Jeg vet jo tross alt ikke om jeg får jobben enda. ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva? Diskusjon id? Er da ikke noe sånt? Krysser fingrene for at Kittycat får jobben Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Utskrift av egen profilside burdefunke^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva? Diskusjon id? Er da ikke noe sånt? Krysser fingrene for at Kittycat får jobben Takker =D De jobbene jeg har hatt som jeg likte best var definitivt kinomaskinist og jobbe på bibliotek. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Jeg håper jeg får jobb i kaffebutikken på senteret. Vinterbro? Der er jeg innom kanskje en gang i året. Får vi rabatt om vi viser Diskusjon.no-ID? Får man Diskusjon.no-ID ? Selvsagt får man det! Bare send 150 kroner i posten til meg, så fikser jeg. Jeg håper jeg får jobb i kaffebutikken på senteret. Vinterbro? Der er jeg innom kanskje en gang i året. Får vi rabatt om vi viser Diskusjon.no-ID? Det stemmer. Hei, hei. Jeg vet jo tross alt ikke om jeg får jobben enda. ^^ Pff, feil holdning! Du skal si "selvsagt får jeg jobben, jeg er jo awesome!" Hva? Diskusjon id? Er da ikke noe sånt? Krysser fingrene for at Kittycat får jobben Diskusjon-ID. Jepp. Bare trykk på profilen din så står det i nettadressen. *edit* https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=130531 Endret 9. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva? Diskusjon id? Er da ikke noe sånt? Krysser fingrene for at Kittycat får jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg