Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å bo oppe i nord når det er sommer!

Gardinene mine var svart når vi kjøpte dem, nå er de lyse brune...

Jeg bor oppe i nord. Hvordan ble de lyse brun ?

Edit: Bor faktisk lengere nord en deg :tease:

Sola har på en måte farget av fargen på gardinene...

Hvor bor du da? ^^

Lenke til kommentar

Når jeg på Svalbard i sommer var det jo sol hele døgnet (så fremt det ikke var overskyet). Den bare flyttet seg rundt i byen hele døgnet.

Og selvsagt var den på mitt soverom sin side ifra kl 05 og utover, så jeg sov ikke i 4 dager, før vi klinte opp svarte søplesekker over hele vinduet. Problemet er jo at vinduet også må stå åpent ellers kveles man jo i dårlig luft, og da kom sola inn på siden av gardinene. Er visst ikke noen perfekt løsning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Når jeg på Svalbard i sommer var det jo sol hele døgnet (så fremt det ikke var overskyet). Den bare flyttet seg rundt i byen hele døgnet.

Og selvsagt var den på mitt soverom sin side ifra kl 05 og utover, så jeg sov ikke i 4 dager, før vi klinte opp svarte søplesekker over hele vinduet. Problemet er jo at vinduet også må stå åpent ellers kveles man jo i dårlig luft, og da kom sola inn på siden av gardinene. Er visst ikke noen perfekt løsning.

Prøvd sove/nattmaske?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Go kveld i stua. Hva skjer her da?

Lite, sitter å hører på musikk og diskuterer problemer i hverdagen med folk :) en der?

Da gjør du mer enn meg, jeg verken diskuterer eller har musikk på. :p Jeg har nettopp kommet hjem, har alt mulig slags dritt jeg skal pakke ut men gidder ikke nå. Jeg greide tilogmed å trøske en sykkel inn i en vanlig personbil=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...