Snurreleif Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JuwKIs7QxtQ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Prøv å bo oppe i nord når det er sommer! Gardinene mine var svart når vi kjøpte dem, nå er de lyse brune... Jeg bor oppe i nord. Hvordan ble de lyse brun ? Edit: Bor faktisk lengere nord en deg Sola har på en måte farget av fargen på gardinene... Hvor bor du da? ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Prøv å bo oppe i nord når det er sommer! Gardinene mine var svart når vi kjøpte dem, nå er de lyse brune... Jeg bor på østlandet. Gardinene mine har en "fin" lyseblå farge der hvor sola treffer, resten er mørkeblått. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kjøp en rullegardin funker fett året rundt! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Prøv å bo oppe i nord når det er sommer! Gardinene mine var svart når vi kjøpte dem, nå er de lyse brune... Jeg bor på østlandet. Gardinene mine har en "fin" lyseblå farge der hvor sola treffer, resten er mørkeblått. Helt for jævlig når sola skal ødelegge for oss! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Når jeg på Svalbard i sommer var det jo sol hele døgnet (så fremt det ikke var overskyet). Den bare flyttet seg rundt i byen hele døgnet. Og selvsagt var den på mitt soverom sin side ifra kl 05 og utover, så jeg sov ikke i 4 dager, før vi klinte opp svarte søplesekker over hele vinduet. Problemet er jo at vinduet også må stå åpent ellers kveles man jo i dårlig luft, og da kom sola inn på siden av gardinene. Er visst ikke noen perfekt løsning. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Yu liek? (stort bilde. Gidder ikke fikse bedre eller slette kake og kjeksminnet) Endret 8. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Faen å god denna sangen er: http://www.youtube.com/watch?v=GsE17r3KvoQ Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 God natt! "Off to play sUm BLUR". Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 God natt folkens skal en tur til Trondheim imorgen/(senere idag) Skal kjøpe ny forsterker til anlegget Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Go kveld i stua. Hva skjer her da? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Go kveld i stua. Hva skjer her da? Lite, sitter å hører på musikk og diskuterer problemer i hverdagen med folk en der? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg drikker meg dritafull atm. Samt at Fleshgod Apocalypse ruller og går på ps3'en Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Når jeg på Svalbard i sommer var det jo sol hele døgnet (så fremt det ikke var overskyet). Den bare flyttet seg rundt i byen hele døgnet. Og selvsagt var den på mitt soverom sin side ifra kl 05 og utover, så jeg sov ikke i 4 dager, før vi klinte opp svarte søplesekker over hele vinduet. Problemet er jo at vinduet også må stå åpent ellers kveles man jo i dårlig luft, og da kom sola inn på siden av gardinene. Er visst ikke noen perfekt løsning. Prøvd sove/nattmaske? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Prøvd sove/nattmaske? Hvertfall det jeg bruker gjennom sommeren, her oppe i nord. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Fikk nå kjent på et par patta hvertfall Dagen var ikke helt misslykka lell Søss ba meg hente bikkja å gidda ikke se på meg en gang, Koselig... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Prøvd sove/nattmaske? Hvertfall det jeg bruker gjennom sommeren, her oppe i nord. Og det kjekke er at de kan brukes til flere ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Go kveld i stua. Hva skjer her da? Lite, sitter å hører på musikk og diskuterer problemer i hverdagen med folk en der? Da gjør du mer enn meg, jeg verken diskuterer eller har musikk på. Jeg har nettopp kommet hjem, har alt mulig slags dritt jeg skal pakke ut men gidder ikke nå. Jeg greide tilogmed å trøske en sykkel inn i en vanlig personbil=) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Prøvd sove/nattmaske? Hvertfall det jeg bruker gjennom sommeren, her oppe i nord. Og det kjekke er at de kan brukes til flere ting. Veldig sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg