Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper nesten aldri mat. Spiser mye brød. Så denne ene kebaben tror jeg jeg kan koste på meg, da jeg har tross alt har slitt og strevd for å skaffe disse 40 kronene :p

hvor lenge satt du på gata?

Kjøpte grandis får en time siden :tease: Jeg og dama skal kose oss med den etterpå, yay

oioioi! jeg er med! jeg mekker drikke og du sted og sitte!

ill be there

Endret av NerosMind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså.

ALLE versjonene av Grandiosa er crap.

Og nei, jeg har ikke smakt noen andre enn den orginale som eksisterte da jeg spise den slags. Pizza Mozarella (ellerno) til Resturante (eller hva faen det heter), DEN er god den. ^^

Lenke til kommentar
Jeg kjøper nesten aldri mat. Spiser mye brød. Så denne ene kebaben tror jeg jeg kan koste på meg, da jeg har tross alt har slitt og strevd for å skaffe disse 40 kronene :p

Go for it! Kebab er nesten alltid verdt pengene. Har brukt en liten formue på kebab selv. Well spendt :fun:

Lenke til kommentar
Altså.

ALLE versjonene av Grandiosa er crap.

Og nei, jeg har ikke smakt noen andre enn den orginale som eksisterte da jeg spise den slags. Pizza Mozarella (ellerno) til Resturante (eller hva faen det heter), DEN er god den. ^^

agreed...

men hjemmelagd eier alle pizzaer anytime

Lenke til kommentar
fan! :hrm:

jaja... får snakke med eplefe senere :)

her skal det bestilles i ESKER!!

Jeg burde holdt fint kjeft. Jeg liker meg ikke i esker. xD

agreed...

Det er en pizza som eier hjemmelagd. Og det er sånn liten Margharitating som man kan stappe ting på.

Logisk setning, jeg lover. x)

Lenke til kommentar

Den beste grandiosaen er lørdagspizza, tett fulgt av kjøttdeig og løk. Full akke er bare vassen, tam og utrolig ekkel. Samme med pepperoni. Masse ekkel vann-"saus" som osten flyter rundt oppå. Æsj. Originalen lir rett og slett for kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar
Den beste grandiosaen er lørdagspizza, tett fulgt av kjøttdeig og løk. Full akke er bare vassen, tam og utrolig ekkel. Samme med pepperoni. Masse ekkel vann-"saus" som osten flyter rundt oppå. Æsj. Originalen lir rett og slett for kjedelig i lengden.

Bra du ikke spiser mye pizza. :p

Ristorante og mia er jo best, da. :hmm:

Lenke til kommentar
fan! :hrm:

jaja... får snakke med eplefe senere :)

her skal det bestilles i ESKER!!

Jeg burde holdt fint kjeft. Jeg liker meg ikke i esker. xD

agreed...

Det er en pizza som eier hjemmelagd. Og det er sånn liten Margharitating som man kan stappe ting på.

Logisk setning, jeg lover. x)

haha "logisk"

men jeg hadde ikke hatt noe i mot fler av deg i masse esker :dribble:

og ja.... kjeften er et idiotisk redkspa noen ganger

Lenke til kommentar
Bra du ikke spiser mye pizza. :p

Ristorante og mia er jo best, da. :hmm:

Jeg gjør ikke det da. Bortsett fra i enkelte perioder... ermm.. Du vet jo at jeg kan lage mat da ;)

Rema1000 har en fersk pizza som heter fresca eller noe. Ganske god som avveksling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...