evenandreas Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Faen jeg er så trøtt at det renner av øyene mine. Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 haha, hadde treningsøkt kl 06.30 og 15.30 i dag. greide ikke å sove imellom øktene, faen jeg er sliten! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da flytter man så fort som overhodet mulig til Lillehammer Du og? Skal du det også? Blir ikke lenge til. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Blir ikke lenge til. Vi får møtes hos Kenneth en gang. Ville vært koselig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Blir ikke lenge til. Vi får møtes hos Kenneth en gang. Ville vært koselig. mhm skal bo hos noen venner i starten da, men vi alle tre tar gjerne imot besøk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 drepte jeg kafeen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Pff.. viss du teller med Off-topic innlegg ja.. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Innlegg Nr. 4000! Gratulerer Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Pff.. viss du teller med Off-topic innlegg ja.. Selfølgelig. Ikke lenge til nr 2000 ikke off-topic også, da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 God natt, tidlig opp i morgen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Natta! Skal se en episode av "Two and a half men" nå. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Endelig slipper jeg å rulle igjen gardiner og persienner og hele pakken for at det skal bli mørkt nok til å sove. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Endelig slipper jeg å rulle igjen gardiner og persienner og hele pakken for at det skal bli mørkt nok til å sove. Kjøp deg en svart blendegardin. Mørkt hele året, uansett tid på døgnet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Endelig slipper jeg å rulle igjen gardiner og persienner og hele pakken for at det skal bli mørkt nok til å sove. Kjøp deg en svart blendegardin. Mørkt hele året, uansett tid på døgnet. Hvordan vet jeg hva som er blendegardin og ikke. Har sett etter svarte gardiner, men fant ingen, så det ble et par svart fleecetepper over svart persienner. Enda da treffer noe lys meg fra siden av gardinen. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Prøv å bo oppe i nord når det er sommer! Gardinene mine var svart når vi kjøpte dem, nå er de lyse brune... Endret 8. august 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Prøv å bo oppe i nord når det er sommer! Gardinene mine var svart når vi kjøpte dem, nå er de lyse brune... Jeg bor oppe i nord. Hvordan ble de lyse brun ? Edit: Bor faktisk lengere nord en deg Endret 8. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Endelig slipper jeg å rulle igjen gardiner og persienner og hele pakken for at det skal bli mørkt nok til å sove. Kjøp deg en svart blendegardin. Mørkt hele året, uansett tid på døgnet. Hvor får man tak i det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 OMFG Jeg går på do. Er borte i drøyt halvannet minutt og kommer tilbake. Da finner jeg en 15cm gresshoppe på tastaturet. Freak out. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 OMFG Jeg går på do. Er borte i drøyt halvannet minutt og kommer tilbake. Da finner jeg en 15cm gresshoppe på tastaturet. Freak out. Tok du bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg