Shikaru Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 det ser jo ut som pacman Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 det ser jo ut som pacman What has been seen cannot be unseen. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nå skal jeg chille med en hjememesnekra og feiltemperert flaske riesling. Driver dere med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sløver foran pcen. Brodern kom akkurat fra wacken og var glad han var hjemme til 21. Da rakk han raidet. Venter fattern fra Angola any second. Nå tror jeg at jeg skal se episode 7 av den nye futurama sesongen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Litt meir forklarande: Raud er utsida av flaska, og ikkje hol i. Gul er innsida liksom, der det er smelta hol. Anbefaler deg å smelte litt mer på den og når moren din kommer inn igjen spør du hva hun ble så sur for og så sier du at du bare herper en flaske på random edit: Nydelig setning. Endret 8. august 2010 av Pokey Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 awyeahs pc delene kom akk inn døra Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sløver foran pcen. Brodern kom akkurat fra wacken og var glad han var hjemme til 21. Da rakk han raidet. Venter fattern fra Angola any second. Nå tror jeg at jeg skal se episode 7 av den nye futurama sesongen. Splitte mine bramseil! Har "Futurama" begynt igjen? Trodde de la ned serien for flere år siden. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da flytter man så fort som overhodet mulig til Lillehammer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Digg ja. Først nå klokka kvart på ti begynner kroppen å fungere. Jaja, vaska vekk spy for den store gullmedalja nå xD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Takk! Har vært en knall dag med brus og pissa Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Lage litt mat og så Predator med selveste Schwartzneger. Så satser man på at det var riktig staving Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Takk! Har vært en knall dag med brus og pissa Digg å pisse ja Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da flytter man så fort som overhodet mulig til Lillehammer Du og? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da flytter man så fort som overhodet mulig til Lillehammer Du og? Skal du det også? Sidious: Lærlingplass i området der, mest antagelig Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da flytter man så fort som overhodet mulig til Lillehammer Herlig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det går over etter du har fått 20 innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg