Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Noen som vet hvor jeg kan spørre spørsmål angående Streaming? Har noen problemer jeg virkelig trenger å fikse. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hehe, misforståelse da^^ Wait, sau? http://sau.no/ :!: Elg.no er bedre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 hører på soundtracket til inception og leser om drømmer snart er det bading Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Faen som jeg gleder meg! http://www.youtube.com/watch?v=fKwjU_pSSW4 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 EPIC! Gleder meg! Siste scena tok av Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ikke nok med at stuntene ser awesome ut, men i 3D også!! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da er det hjem fra hytten... Huhei hvor det går... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Du mener ikke hytta, altså? Husker den diskusjonen en liten stund tilbake. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg sier alltid hytten, aldri hytta, kanskje fordi jeg bor i Bergen da 1 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da var dagens sykkeltur unnagjort også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Skulle egentlig trene i dag men fant ut at det heller ble klesvaskdag..så satte jeg i gang og oppdaget at jeg ikke hadde oppvaskmiddel eller mer penger på vaskekortet heller til kun 2 vask så..yay... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Godt du ikke brukte oppvaskmiddel på klesvasken *tørker svette fra panna* Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Noen som vet hvor det er aktuelt å spørre om spørsmål relatert til Streaming på forumet? Finner ikke en kategori som kan være relatert. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Folkens, hjelp. Eg er redd. Her er det som skjedde: Eg smelta litt på ei brusflaske med ein jet-lighter frå dealextreme. Mor mi fann flaska, og klikka skeivt. Ho drylte igjen døra mi og blei dritsur. Etterpå kom onkelen min inn døra, han også såg flaska. Han spurde om eg visste kva det betydde når eg laga det mønsteret. Eg sa nei. Då vart han letta. Den var smelta omtrent slik: Har eg ubevisst laga eit eller anna satanistisk symbol utan å vite om det ? 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kunne du gitt et klarer bilde av symbolet? Eventuelt tegne det i paint e.l. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Folkens, hjelp. Eg er redd. Her er det som skjedde: Eg smelta litt på ei brusflaske med ein jet-lighter frå dealextreme. Mor mi fann flaska, og klikka skeivt. Ho drylte igjen døra mi og blei dritsur. Etterpå kom onkelen min inn døra, han også såg flaska. Han spurde om eg visste kva det betydde når eg laga det mønsteret. Eg sa nei. Då vart han letta. Den var smelta omtrent slik: Har eg ubevisst laga eit eller anna satanistisk symbol utan å vite om det ? de trodde nok at du hadde røyka litt hasj, og at det var en bong Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Litt meir forklarande: Raud er utsida av flaska, og ikkje hol i. Gul er innsida liksom, der det er smelta hol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Som Sameboe sier så trodde de nok at du røyker hasj. Jeg klarer ikke å tyde det til noe merkelig symbol i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg