Nopros Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Den seksuelle lavalder er forresten 15 i Sverige. Lol. Er en grunn til at jeg skal dit med MSg, da.. Blir du med foresten? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Blir du med foresten? Ja, tror det. Endret 8. august 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 18 på 3,5% og 20 på høyere om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så bare fordi folk får tak i det så burde det ikke være en øvre aldersgrense? Jeg mente bare at jeg er enig med Danmark som har 16 års grense. Ikke det at det spiller mye for meg, da. I Danmark drikker unge mye mer, og starter mye tidligere enn i Norge. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 18 på 3,5% og 20 på høyere om jeg ikke tar helt feil. 2,25 % er vel det som selges i butikkene. Om du vil drikke det så vær så god. Når du først skal ha det slik kan du likegodt kjøpe cider til 0,7% helt lovlig her i Norge Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Mener da det var 3,5 også 4,5 i Norge? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Mener da det var 3,5 også 4,5 i Norge? Da tar du feil. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da hører jeg en iskald pils rope på meg Ha en fin dag folkens and wish me good luck med dansinga Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Du får kjøpt 3,5 i butikkene i Sverige. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Mener da det var 3,5 også 4,5 i Norge? Da tar du feil. Jeg er enda usikker. Var der for litt siden og kjøpte selv. Var øl jeg kjøpte da, ikke cider. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sitter med en øl selv. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg er ikke gammel nok Men jeg har vel noe Smirnoff Ice i kjøleskapet.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Blir du med foresten? Ja, tror det. Herlig. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Du får kjøpt 3,5 i butikkene i Sverige. Ja, men ikke over. Alle får kjøpt nder 2,25% i likhet med 0,7% i Norge. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hva var det som var feil med det jeg sa da? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sorry, men av og til skriver du som en sau. Ikke lett og tolke det som du skrev. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hehe, misforståelse da^^ Wait, sau? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hva slags mareritt hadde du? Jeg vet ikke helt lenger hvordan det begynte. Bare hvordan det endte. Vi var på rømmen sammen med en prest. Hva vi rømte fra? Demoner selvsagt. Vi hadde blitt jagd til fjells. Byen under oss sto i flammer. Vi sto på en liten fjellhylle, så skled jeg plutselig ned og landa på andre siden av hylla. Så hørte jeg fra fjellhylla "Oh, shit! Whatever you do, DON'T look to your right". Så kjentes det ut som jeg ble hyllet inn i noe slimete og stemma forsvant. Så våkna jeg med bilde av noe som kunne hørt til i Forbannelsen printa inn på netthinnen. Og på toppen av det hele (som nesten alltid etter et mareritt) var jeg paralysert i noen minutter etterpå. Kunne ikke røre en muskel, bare øynene. Morro. Har aldri drømt noe lignende selv. Når jeg har drømmer eller mareritt våkner jeg som regel med et rykk og beveger meg. Har aldri skjedd at jeg har vært helt stille. Feks. sist gang drømte jeg at en gigantveps fløy rett inn i nakken min og jeg smalt etter den med albuen alt jeg kunne - rett i mørveggen ved siden av sengen... Pga. smerten i albuen tok det en stund å sove igjen da. Dumt sted å sette en murvegg, men det skal vel virke mot støy. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hehe, misforståelse da^^ Wait, sau? http://sau.no/ :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg