Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags mareritt hadde du?

Jeg vet ikke helt lenger hvordan det begynte. Bare hvordan det endte. Vi var på rømmen sammen med en prest. Hva vi rømte fra? Demoner selvsagt. Vi hadde blitt jagd til fjells. Byen under oss sto i flammer. Vi sto på en liten fjellhylle, så skled jeg plutselig ned og landa på andre siden av hylla. Så hørte jeg fra fjellhylla "Oh, shit! Whatever you do, DON'T look to your right". Så kjentes det ut som jeg ble hyllet inn i noe slimete og stemma forsvant. Så våkna jeg med bilde av noe som kunne hørt til i Forbannelsen printa inn på netthinnen. Og på toppen av det hele (som nesten alltid etter et mareritt) var jeg paralysert i noen minutter etterpå. Kunne ikke røre en muskel, bare øynene.

Morro. Har aldri drømt noe lignende selv. Når jeg har drømmer eller mareritt våkner jeg som regel med et rykk og beveger meg. Har aldri skjedd at jeg har vært helt stille.

Feks. sist gang drømte jeg at en gigantveps fløy rett inn i nakken min og jeg smalt etter den med albuen alt jeg kunne - rett i mørveggen ved siden av sengen... :cry: Pga. smerten i albuen tok det en stund å sove igjen da. Dumt sted å sette en murvegg, men det skal vel virke mot støy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...