Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Herregud så kjedelig The Blair Witch Project var. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg liker ikke å oppfordre til kriminalitet (eeeh... Hvem prøver jeg å lure?), men hadde jeg vært deg så hadde jeg lastet ned en annen versjon av WinHoes Har titta litt rundt i pirat bukta etter en skatt som kan inneholde Home Basic hvertfall. Virker som crack horene er fri for crack så får bare ha skatten i 30 dager før jeg må levere tilbake Tror nok du må lette anker og seile til andre og mindre trafikkerte skipsleier. Private havner har som regel bedre og mer spennende skatter. Men der må man også dele så og så mye av skattene sine for å få tilbake. Vurderte å oppgradere til Vista. Ja du hørte rett Må kjøpe ekstern dvd rom først. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Vurderte å oppgradere til Vista. Ja du hørte rett Må kjøpe ekstern dvd rom først. Wait what? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Vurderte å oppgradere til Vista. Ja du hørte rett Må kjøpe ekstern dvd rom først. Wait what? Vært borti starter edition?? Windows 95 er til og med en oppgradering fra den dritten her... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Vurderte å oppgradere til Vista. Ja du hørte rett Må kjøpe ekstern dvd rom først. Wait what? Vært borti starter edition?? Windows 95 er til og med en oppgradering fra den dritten her... Hva er starter edition? Sikkert noen som har en xp cd eller noe som du kan låne. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Starter finner du her Ja Xp hadde kanskje vært noe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Starter finner du her Ja Xp hadde kanskje vært noe. Bedre enn Vista hvertfall. Edit: xp that is. Endret 8. august 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Oi, oi....det var skikkelig godt med mat. Fattern har vært i Sverige og kjøpt skikkelig mørt kjøtt. Namnam. Herligheten skal straks skylles ned med en kald cola som ligger og koser seg i fryseren for øyeblikket. Endret 8. august 2010 av Sidious Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Apropos over grensa-handel. Synes jeg så at det var 16-årsgrense på Cider med alkohol i sist gang jeg var der. Stemmer dette? Anyways, Sverigetur med MSg (++) i morgen. Blir herlig. Endret 8. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nei man må vel gå i dusjen å gjøre seg klar til dans i kveld Stikke en tur på Stargate å varme opp litt først Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Finnes det en måte å sjekke poster man har fått sånn derre "pluss" på? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det er det desverre ikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nopros: Stemmer ikke. Seksten år på alkohol i Danmark, atten i Sverige. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Skjønner ikke hvorfor det er 18 års grense engang, folk får jo tak i alkohol og drekker det like mye uansett. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så bare fordi folk får tak i det så burde det ikke være en øvre aldersgrense? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 ^ Det der føyer seg fint i rekken over dumme ting som får meg til å føle meg gammel. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så bare fordi folk får tak i det så burde det ikke være en øvre aldersgrense? Jeg mente bare at jeg er enig med Danmark som har 16 års grense. Ikke det at det spiller mye for meg, da. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nopros: Stemmer ikke. Seksten år på alkohol i Danmark, atten i Sverige. 20 i Sverige. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Den seksuelle lavalder er forresten 15 i Sverige. Lol. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Alcohol is bad, mKay, it's bad, don't drink alcohol it's bad mMm. med stemmen til Mr.Mackey fra southpark Endret 8. august 2010 av Balli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg