L4r5 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Uuuæ, skulle lukte om det var vanlig blyfri bensin i sitteklipperen her.. det var det neimen ikke, lukta gikk rett opp i hodet, og jeg kan kjenne SMAKEN av den av å ha luktet den. Var bensin med noe annet tull oppi.. Bensin smaker faktisk mindre enn det lukter. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Uuuæ, skulle lukte om det var vanlig blyfri bensin i sitteklipperen her.. det var det neimen ikke, lukta gikk rett opp i hodet, og jeg kan kjenne SMAKEN av den av å ha luktet den. Var bensin med noe annet tull oppi.. Bensin smaker faktisk mindre enn det lukter. Så driver altså å drikker bensin du da ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Uuuæ, skulle lukte om det var vanlig blyfri bensin i sitteklipperen her.. det var det neimen ikke, lukta gikk rett opp i hodet, og jeg kan kjenne SMAKEN av den av å ha luktet den. Var bensin med noe annet tull oppi.. Bensin smaker faktisk mindre enn det lukter. Det vet jeg ikke noe om da jeg aldri har drukket bensin.. men var ikke lik bensin essensen, selvom det luktet LITT bensin. Var nesten som å lukte på salmiakk.. bare at det gikk mest i kjeften.. hosta fælt etter det xb. Tror det var en slik ferdigblandet 2taktsbensin som jeg så en kanne for i garasjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så driver altså å drikker bensin du da ?Nei, men har sugd bensin fra tanken et par ganger. OG da er det fort gjort at det kommer i kjeften. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så driver altså å drikker bensin du da ?Nei, men har sugd bensin fra tanken et par ganger. OG da er det fort gjort at det kommer i kjeften. Så du stjeler bensin med andre ord ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) No er klokka snart 13:37, da må man vel finne på noe annet enn å nerde. Du kan gå en tur til en topp ved Bygdin som er 1337 meter over havet Endret 8. august 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Er visst VM i orientering rett utenfor døra mi nå, der ser du hvor mye jeg får med meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så driver altså å drikker bensin du da ? Neida, om han gjør det så sender jeg bare en pm til Jarmo og så kommer han på besøk med pisken sin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så driver altså å drikker bensin du da ?Nei, men har sugd bensin fra tanken et par ganger. Og da er det fort gjort at det kommer i kjeften. Så du stjeler bensin med andre ord ? Nei, men når man har flere biler på tunet hvorav en har bensin, men ikke går og en går, men ikke har bensin så er det ikke stort annet å gjøre. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Endelig fått vekk den stygge lyseblå fargen Win 7 bruker Windows blinds er et genialt program Snakker du winknappen nå ? eller utseendet generelt ? den blå knappen plager meg ikke så veldig . Windows Blinds synes jeg gjør maskinene mine ustabile Har tatt en total remake. Bruker Black Skin så jeg slipper den gyselige fargen Windows 7 bruker. Har aldri opplevd at Windows Blinds har gjort mine maskiner ustabile. Kan du ikke bare velge Klassisk Windows? Det har jeg gjort. Ser det nesten ut som en oppgradert win98. Har Win 7 Starter. Kanke gjørra en dritt med noe virker det som. Derfor jeg har måtte gjort noen super hemmelige ninja triks for å få ting til å se ut som jeg vil Edit: Så får vi håpe Diskusjon.no kan komme ut med noen nye skins. Samma fargen på alle skinsa jo Endret 8. august 2010 av Kim S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg liker ikke å oppfordre til kriminalitet (eeeh... Hvem prøver jeg å lure?), men hadde jeg vært deg så hadde jeg lastet ned en annen versjon av WinHoes Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Ikke galent på+ NRK2 nå. Pupper? Endret 8. august 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg liker ikke å oppfordre til kriminalitet (eeeh... Hvem prøver jeg å lure?), men hadde jeg vært deg så hadde jeg lastet ned en annen versjon av WinHoes Har titta litt rundt i pirat bukta etter en skatt som kan inneholde Home Basic hvertfall. Virker som crack horene er fri for crack så får bare ha skatten i 30 dager før jeg må levere tilbake Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nei, finnes mer i verden som er ikke galent. Rocke konsert med Bruce Springsteen, jeg skrudde på for litt siden og siden det har fjes som Tom Morello og John Fogerty vist seg For ikke å nevne Steve Van Zandt som spilte i Sopranos^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg liker ikke å oppfordre til kriminalitet (eeeh... Hvem prøver jeg å lure?), men hadde jeg vært deg så hadde jeg lastet ned en annen versjon av WinHoes Har titta litt rundt i pirat bukta etter en skatt som kan inneholde Home Basic hvertfall. Virker som crack horene er fri for crack så får bare ha skatten i 30 dager før jeg må levere tilbake Tror nok du må lette anker og seile til andre og mindre trafikkerte skipsleier. Private havner har som regel bedre og mer spennende skatter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg liker ikke å oppfordre til kriminalitet (eeeh... Hvem prøver jeg å lure?), men hadde jeg vært deg så hadde jeg lastet ned en annen versjon av WinHoes Har titta litt rundt i pirat bukta etter en skatt som kan inneholde Home Basic hvertfall. Virker som crack horene er fri for crack så får bare ha skatten i 30 dager før jeg må levere tilbake Tror nok du må lette anker og seile til andre og mindre trafikkerte skipsleier. Private havner har som regel bedre og mer spennende skatter. Men der må man også dele så og så mye av skattene sine for å få tilbake. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Hvorfor kan ikke Springsteen få synge i fred Edit: Ok, Billy Joel går greit^^ Endret 8. august 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg