Sidious Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Smurf: Hahaha. Den første hørtes sprø ut. Bruker også å ha veldig merkelige drømmer iblant. Morsomt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 BLACKOUT 2K10! Fy faen jeg skal ALDRI drikke igjen EVER. Kirka here i coem! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Husker du hemligheten vår fra i går? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Morra di er mann og faren din er ett esel fra Tailand. Ait? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Wow, jeg er visstnok nabo til en hallelujakirke. Hører masse folk som synger allsang der inne. Skikkelig sånn happymusikk Chill bakgrunnslyd på en ellers så flott sommerdag. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Du får ta deg en tur over å se hva som skjer Guerra Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Huff, tør ikke det. Tror ikke jeg passer helt inn der Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 http://open.spotify.com/track/6JO7AaQHPfM6r2XKHtEc3j God morgen, ja. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 No er klokka snart 13:37, da må man vel finne på noe annet enn å nerde. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Endelig fått vekk den stygge lyseblå fargen Win 7 bruker Windows blinds er et genialt program Snakker du winknappen nå ? eller utseendet generelt ? den blå knappen plager meg ikke så veldig . Windows Blinds synes jeg gjør maskinene mine ustabile Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Åh, jeg misunner dere som var på fylla i går. Jeg for min del vurderer å finne frem det jeg har av alkohol i skapet, og gå på fylla i dag i stedet. Sommerferie. Det har ikke noe å si når du drikker. <3 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nå er 1349 ? alle vet hva som skjedde det året Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nå er 1349 ? alle vet hva som skjedde det året Coloseum ble delvis ødelagt av et jordskjelv. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Endelig fått vekk den stygge lyseblå fargen Win 7 bruker Windows blinds er et genialt program Snakker du winknappen nå ? eller utseendet generelt ? den blå knappen plager meg ikke så veldig . Windows Blinds synes jeg gjør maskinene mine ustabile Har tatt en total remake. Bruker Black Skin så jeg slipper den gyselige fargen Windows 7 bruker. Har aldri opplevd at Windows Blinds har gjort mine maskiner ustabile. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Uuuæ, skulle lukte om det var vanlig blyfri bensin i sitteklipperen her.. det var det neimen ikke, lukta gikk rett opp i hodet, og jeg kan kjenne SMAKEN av den av å ha luktet den. Var bensin med noe annet tull oppi.. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nå er 1349 ? alle vet hva som skjedde det året Svartedauden kom til Noreg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Endelig fått vekk den stygge lyseblå fargen Win 7 bruker Windows blinds er et genialt program Snakker du winknappen nå ? eller utseendet generelt ? den blå knappen plager meg ikke så veldig . Windows Blinds synes jeg gjør maskinene mine ustabile Har tatt en total remake. Bruker Black Skin så jeg slipper den gyselige fargen Windows 7 bruker. Har aldri opplevd at Windows Blinds har gjort mine maskiner ustabile. Kan du ikke bare velge Klassisk Windows? Det har jeg gjort. Ser det nesten ut som en oppgradert win98. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Blir sikkert noen øl på meg i dag. Hvor mange kommer ann på hvor mye jeg får låne Skal møte "lillebror" på Ivars litt senere. Han er ikke min bror, men fant på det navnet når jeg så hvor kort han var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg